Bij mij niet. Ik zou haar niet vertrouwen en bang zijn dat het haar om m'n nieren te doen was.quote:
Moet de eerste nog tegenkomen die me zo aanspreekt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet zo subtiel als je denkt, Tijn
Gelukkig welquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet zo subtiel als je denkt, Tijn
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zou haar niet vertrouwen en bang zijn dat het haar om m'n nieren te doen was.
zolang het gewoon een nederlander is why not.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zou haar niet vertrouwen en bang zijn dat het haar om m'n nieren te doen was.
M'n nieren leveren meer op waarschijnlijkquote:
Een kind kan ze je de rest van haar leven geld van jou ontvangen dat is vast meer dan een niertjequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
M'n nieren leveren meer op waarschijnlijk
Wou ik net ook zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kind kan ze je de rest van haar leven geld van jou ontvangen dat is vast meer dan een niertje
Prijs nier: 75.000 euro, zou ik niet graag aan iemand weggevenquote:
Nee, das ook waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Prijs nier: 75.000 euro, zou ik niet graag aan iemand weggeven
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
Een kind kan ze je de rest van haar leven geld van jou ontvangen dat is vast meer dan een niertje
Precies. En ik heb er 2 hequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef Edarrawen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, das ook waar
Heb ik nog wat gemist trouwens?
18 jaar een kind is vast meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon afstand doen van een kind hoor als je niet getrouwd bent enzo. Maargoed, dat weet ik niet zeker.quote:
Sfeer is een stuk beter in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit 't snel een beetje terug te lezen. Lekker rustig zo zonder hoe heetie ook al weer
Flepke?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit 't snel een beetje terug te lezen. Lekker rustig zo zonder hoe heetie ook al weer
Ja, die flutkequote:
Nee dat kan niet. Als uit testen blijkt dat je de vader bent zal je moeten betalen. Of je nu wilt of niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon afstand doen van een kind hoor als je niet getrouwd bent enzo. Maargoed, dat weet ik niet zeker.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, die flutke
Trouwens, subtiele hints werken voor mij ook niet (zo). M'n zussen hebben dat nu gelukkig wel geleerd, scheelt weer miscommunicatie in de omgang
FF opgezocht. Best bizar eigenlijk en niet echt meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
Nee dat kan niet. Als uit testen blijkt dat je de vader bent zal je moeten betalen. Of je nu wilt of niet.
Vroeger als ze iets wouden zeggen, deden ze dat op een heel omslachtige manier (a la "subtiele hints"). Daar snapte ik natuurlijk nooit wat van, als je wilt dat ik de afwas doe, zeg dan niet dat je zin hebt in een bakkie koffie in de hoop dat ik dan zie dat er een enorme berg afwas staat. Een beetje zoquote:
Ja inderdaad dat is echt bizar. Dus gewoon met condoom doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF opgezocht. Best bizar eigenlijk en niet echt meer van deze tijd.
Nigga whatquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger als ze iets wouden zeggen, deden ze dat op een heel omslachtige manier (a la "subtiele hints"). Daar snapte ik natuurlijk nooit wat van, als je wilt dat ik de afwas doe, zeg dan niet dat je zin hebt in een bakkie koffie in de hoop dat ik dan zie dat er een enorme berg afwas staat. Een beetje zo
Wees gewoon eerlijk, open en direct
Ja maar als ik strak van de GHB lig te tukken dan heb ik daar net zo min invloed op als op het behoud van m'n nieren he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
Ja inderdaad dat is echt bizar. Dus gewoon met condoom doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |