En terecht, ben je veel te jong voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
Oh het gaat over SM.
Ik hou me hier buiten.
Je bent nooit te oud of te jong om iets te lerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
En terecht, ben je veel te jong voor
Heulemaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
En terecht, ben je veel te jong voor
de vraag is wil je dat wel leren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud of te jong om iets te leren
haha vertel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb een wel een fantasie die er enigszins mee te maken heeft.
Maar ik hou een keer iets voor mezelf in plaats van het op FOK! te gooien.![]()
Afwisseling FTW!
Hoe kun je dat nou weten als je het nooit geprobeerd hebt dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
de vraag is wil je dat wel leren?
Dikke "no go" voor mij mocht er ooit een meid mee komen.
Het spreekt me gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten als je het nooit geprobeerd hebt dan?
Begin eerst maar bij 't begin danquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Edarrawen het volgende:
Je bent nooit te oud of te jong om iets te leren
Ik heb nergens ervaring meequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
Het spreekt me gewoon niet aan.
Jij hebt er ervaring mee volgens mij?
Ik ook niet, maar het is gewoon niet mijn ding denk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb nergens ervaring mee
maar ik oordeel ook nog nergens over
Ja hallo het is mijn fantasiequote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb nergens ervaring mee
maar ik oordeel ook nog nergens over
Handboeien of vastbinden ook al?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
de vraag is wil je dat wel leren?
Dikke "no go" voor mij mocht er ooit een meid mee komen.
No go is wat te veel maar ik vind dat gewoon saai.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Handboeien of vastbinden ook al?
Nou *stel* ik ontmoet een meid die ik leuk vindt en die wil me gelijk vastbinden en handboeien de eerste avond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Handboeien of vastbinden ook al?
Oh ja, maar dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou *stel* ik ontmoet een meid die ik leuk vindt en die wil me gelijk vastbinden en handboeien de eerste avond.
hmmmmmmmm weet het niet hoor.
Ja kan het nog wel begrijpen als je wat langer iets met elkaar hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat snap ik wel.Ik bedoelde niet de eerste avond.
Haha wat...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan het nog wel begrijpen als je wat langer iets met elkaar hebt.
Maar dan zou ik het meer voor haar doen als voor mezelf.
Zit niet echt te wachten om vastgebonden te worden aan een nest ofzo
Nest / Bed dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha wat...Nest? Volgens mij denken jullie er meteen te veel bij.
Mwah, wel een aantal. Maar handboeien vind ik niet bepaald extreem eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nest / Bed dus
Volgens mij heb jij ook nog wel aardige fantasieën
niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, wel een aantal. Maar handboeien vind ik niet bepaald extreem eigenlijk.
Ik ken wel meer mensen met aardige fantasieënquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nest / Bed dus
Volgens mij heb jij ook nog wel aardige fantasieën
Geile stationsseks?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen met aardige fantasieën
quote:
En dan waar van het station?quote:
Dat gaat hem niet worden nee. Iemand die denkt dat kinky seks, seks met licht aan is. Die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk altijd naar vragen, wel raar als je date ineens weg loopt als je er alleen maar over praat, aan een preutse vriendin heb je ook niks toch?
Er over beginnen zo direct niet. Maar ik heb op paiq toch al een aantal gesprekken gehad over seks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat seks, in ieder geval bij mij en m'n dates, niet zo snel ter sprake komt tijds de date-fase, dat komt meer na de eerste keer seks. Ik zie het nut er ook niet zo van om dat dan te bespreken.
Naderhand prima, je zult toch van elkaar uit moeten vinden wat je leuk vindt enzo. Maar ik zou dat persoonlijk nooit tijdens een eerste date bespreken. Ik vind het wat sneu overkomen, alsof je zo lang droog staat dat je er continue mee bezig bent ofzo.
Ja, maar dat is het dus. De dingen die ik niet te extreem vind kwa SM vind ik niks aan, en de rest vind ik niet leuk omdat ik 't te extreem vindquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwah, wel een aantal. Maar handboeien vind ik niet bepaald extreem eigenlijk.
Ja, en tussen online en IRL zit een HEEL groot verschil. Heb met genoeg meiden die ik via fora ken gesprekken over seks gehad en toch zou ik d'r tijdens een date nooit over beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
Er over beginnen zo direct niet. Maar ik heb op paiq toch al een aantal gesprekken gehad over seks.
Waarom zou je daar in het echt niet over praten dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus. De dingen die ik niet te extreem vind kwa SM vind ik niks aan, en de rest vind ik niet leuk omdat ik 't te extreem vind
[..]
Ja, en tussen online en IRL zit een HEEL groot verschil. Heb met genoeg meiden die ik via fora ken gesprekken over seks gehad en toch zou ik d'r tijdens een date nooit over beginnen.
True. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus. De dingen die ik niet te extreem vind kwa SM vind ik niks aan, en de rest vind ik niet leuk omdat ik 't te extreem vind
[..]
Ja, en tussen online en IRL zit een HEEL groot verschil. Heb met genoeg meiden die ik via fora ken gesprekken over seks gehad en toch zou ik d'r tijdens een date nooit over beginnen.
Het is toch raar omdat IRL te doen. Zeker als diegene nog niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in het echt niet over praten dan?
Goed plan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:27 schreef kree het volgende:
Ik vindt dat sm gebeuren toch een stapje verder.
Nouja hou me er maar buiten (hoewel ik het wel leuk vindt om dat allemaal te horen lezen)
Ik ga eerst maar eens proberen een meid te vinden
Mag welquote:
Omdat vrouwen er IRL eigenlijk zelf nooit over beginnen, i.t.t tot online. Kijk, en ik vind het ook gewoon niet nodig. Ik kan wel IRL uit gaan leggen wat ik allemaal met ze zou gaan doen, maar ik laat 't liever aan het eind van de avond gewoon zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Edarrawen het volgende:
Waarom zou je daar in het echt niet over praten dan?
Ben je edarrawen aant hosselen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok.
We hebben de laatste tijd leuke verhaaltjes geschreven samen
Ben bezig, maar met m'n (enige 2) paiq contacten schiet het niet opquote:
Godver de godver iemand is me weer voor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je edarrawen aant hosselen?
Ik heb trouwens ooit een verhaal geschreven in dat seksverhalen topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok.
We hebben de laatste tijd leuke verhaaltjes geschreven samen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hem, natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ben bezig, maar met m'n (enige 2) paiq contacten schiet het niet op
Protip: kondig niet aan dat je aan het hosselen bent.quote:
Oh ja die heb ik nog gelezen, best een goed verhaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ooit een verhaal geschreven in dat seksverhalen topic.![]()
Dat doe ik dus echt nooit meer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |