quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen op de fiets met muziek op!![]()
![]()
En dan nog niets horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Kennelijk wel want ze schrikken zich meestal 't apelazerusquote:
Daarom fiets ik dus ook niet met muziek op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kennelijk wel want ze schrikken zich meestal 't apelazerus
Juist, dan verlies je ook gewoon je interesse en ga je die persoon eigenlijk een beetje ontwijken. En dan ben je in elkaars ogen "raar".quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is inderdaad enorm vervelend als je de hele tijd zelf initiatief moet nemen om het gesprek op gang te houden, en een gesprekspartner die altijd gesloten antwoorden geeft is niet eens alleen maar fucking saai maar ook nog eens volledig sociaal onaangepast. Ik heb dit de laatste tijd veel meegemaakt, denk dat het misschien aan mijn opleiding ligt
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Echt een hekel aan als mensen dat doen. Vooral als ze ook nog eens er gewoon langskunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is het punt, dat die mensen een hekel aan me krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef Newbie114 het volgende:
Echt een hekel aan als mensen dat doen. Vooral als ze ook nog eens er gewoon langskunnen.
Sadistquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is het punt, dat die mensen een hekel aan me krijgen
Hij rijdt ze toch niet aan.quote:
Maar dat denken ze dan welquote:
Hij geniet van hun lijden, dat is genoeg om een sadist te zijnquote:
Ik weet leuker manieren om sadist te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij geniet van hun lijden, dat is genoeg om een sadist te zijn
Let op mensen, dit is Tijns manier van flirtenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet leuker manieren om sadist te zijn
burnquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Let op mensen, dit is Tijns manier van flirten
Na de cockblock onder de knie te hebben wilde hij dit ook wel eens proberen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
"Hmm, je moet bij flirten sexy zijn. Weet je wat, ik gooi er een SM referentie in!"
Tijn: nooit aan SM refereren in dates, nevah evah!
Zal toch lastig worden als de date in een SM-shop isquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
"Hmm, je moet bij flirten sexy zijn. Weet je wat, ik gooi er een SM referentie in!"
Tijn: nooit aan SM refereren in dates, nevah evah!
Ach, het levert wel leuke verhalen op. Voor ons danquote:
Als jij een date regelt in een SM shop neem ik die woorden terugquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
Zal toch lastig worden als de date in een SM-shop is
Ja, inderdaad. Weet ik meteen dat ik van die persoon niets hoefquote:
Ja, precies. Als ze dan wegloopt nadat ik een dergelijke opmerking maak weet ik dat ze een die test doorstaan heeft. Oh wacht...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef Godshand het volgende:
Ja, inderdaad. Weet ik meteen dat ik van die persoon niets hoef
Donequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ach, het levert wel leuke verhalen op. Voor ons dan
[..]
Als jij een date regelt in een SM shop neem ik die woorden terug
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Weet ik meteen dat ik van die persoon niets hoef
SM opmerkingen van vrouwen zijn een goeie test dus
Je moet ook niet zeggen. Schatje zou jij het lekker vinden als ik je vastbind en een pak slaag geeft met een zweep.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, precies. Als ze dan wegloopt nadat ik een dergelijke opmerking maak weet ik dat ze een die test doorstaan heeft. Oh wacht...
Je kunt er natuurlijk altijd naar vragen, wel raar als je date ineens weg loopt als je er alleen maar over praat, aan een preutse vriendin heb je ook niks toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen. Schatje zou jij het lekker vinden als ik je vastbind en een pak slaag geeft met een zweep.![]()
Wat vind jij van SM? bv als je het toch al over seks hebt
Mijn ervaring is dat seks, in ieder geval bij mij en m'n dates, niet zo snel ter sprake komt tijds de date-fase, dat komt meer na de eerste keer seks. Ik zie het nut er ook niet zo van om dat dan te bespreken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Wat vind jij van SM? bv als je het toch al over seks hebt
Dat was ook een geintje natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Edarrawen het volgende:
Je kunt er natuurlijk altijd naar vragen, wel raar als je date ineens weg loopt als je er alleen maar over praat, aan een preutse vriendin heb je ook niks toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |