SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach ik faal altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik eerder al![]()
Maar is echt beter idd dat je zegt wat je wilt zeggen.
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Net alsof je alle dames kent. Of doel je op uiterlijk?
Oh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je mag pas kieskeurig zijn als je zelf veel te bieden hebt. Vind ik.
Succes en tot vanavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb dalijk studievoorlichtingsavond. Ik heb 15 minuten om helemaal klaar te maken. Anders mis ik de bus
Hup, hup stoppen met fokken dan vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:16 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb dalijk studievoorlichtingsavond. Ik heb 15 minuten om helemaal klaar te maken. Anders mis ik de bus
quote:
Jongens wie voegt ze even toe aan de wie neukt wie lijst?quote:
Ik zou zeggen vertel je situatie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga de tips maar eens goed lezen, versieren is niet bepaald mijn forte.
Je mag best eisen hebben hoor, maar gisteren zei je dat al je verliefdheden waren op een fotomodelquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik faal altijd.
Het went.
[..]
Ik zeg toch ik kom ze amper tegen? Ik zeg niet dat ze er niet zijn.
Maar alle fotoboeken na lopen pluizen is ook weer niks he.
[..]
Oh.
Dus ik mag geen eisen hebben?
Ja even de intake voor het topic hèquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel je situatie.
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofdquote:
Geil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofd
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vertel je situatie.
quote:
De verhalen waren inderdaad geil.quote:
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al single?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.
[ afbeelding ]
Hoe heb je je vorige vriendin leren kennen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben sinds kort weer single en nooit handig geweest met mensen van het vrouwelijk geslacht. Ik wil echter niet forever alone zijn.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
nog niet hoor, maar ik had hem wat beloofd
Ja dat was toen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je mag best eisen hebben hoor, maar gisteren zei je dat al je verliefdheden waren op een fotomodel
Waarom vind je de meeste FOK!meisjes niet leuk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat was toen.
De laatste paar meisjes die ik leuk/interessant vond waren echt geen fotomodellen hoor.
25. Twee weken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe lang ben je al single?
Op een pokeravond van de studievereniging waar ik heen ging zodat een vriend niet alleen was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe heb je je vorige vriendin leren kennen?
Waar staan die verhalen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De verhalen waren inderdaad geil.
Omdat ze op fok zitten, dûh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom vind je de meeste FOK!meisjes niet leuk dan?
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
Dus je probleem is een beetje dat je op zich wel contact krijgt met meiden maar dat je niet in een kroeg op ze af durft te stappen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een pokeravond van de studievereniging waar ik heen ging zodat een vriend niet alleen was.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!
En mannelijke fokkers zijn allemaal autistquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die hebben allemaal borderline of een andere rare afwijking!
Er zijn er wel een paar maar die zijn bezet en jij tegenwoordig ook merk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mannelijke fokkers zijn allemaal autist
Wil je er over praten? Zo erg is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
True
O wacht, kut nou ben ik ook een autist
Plus je ziet ze niet. Je weet nooit wat voor monster er achter de computer zitquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar maar die zijn bezet en jij tegenwoordig ook merk ik.![]()
Ik weet niet ik kom ze niet tegen in de topics waarin ik post meestal.
Het verklaart een hoopquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Zo erg is dat niet hoor.
True. En ik ben geen van beiden want ik ben gewoon een door jou ingebeelde persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Daarnaast zijn ze er amper van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Plus je ziet ze niet. Je weet nooit wat voor monster er achter de computer zit
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
Daarnaast zijn ze er amper van mijn leeftijd.
Een foto kan je altijd nog vragen gewoon.
Dat artikel ken ik al een half jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Dus je probleem is een beetje dat je op zich wel contact krijgt met meiden maar dat je niet in een kroeg op ze af durft te stappen?
lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.officialdating(...)myspace-angles-pics/
Waar loopt het op stuk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.
Het was wel een leuke foto hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
lol
Ach, als ik iedereen wilde belazeren had ik wel een betere foto gestuurd
Nice assquote:
Tja, da's wat lastig voor ons dan. Maar je raakt met een meid aan de praat, je vraagt haar nummer, je spreekt af voor een date, etc. Waar 'stokt' het bij jou dan?quote:
quote:
Gewoon netjes vragen aan Edje.quote:
Raak jij je interesse kwijt of zij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel contact krijgen als ik enorm mijn best doe. Dit is echter zelden meer dan een avondje.
volgens mij heb Ik em al gezien maar not Sure...quote:
Daar stond alleen mijn hoofd op volgens mij...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mij heb Ik em al gezien maar not Sure...
Hmm was achter de pc ja. Maar je mag altijd DMenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar stond alleen mijn hoofd op volgens mij...
omdat Jij je niet laat hosselen door hem?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom heeft Herr Heloef nog geen fraulein?!
Dat snapt niemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom heeft Herr Heloef nog geen fraulein?!
Wat? Ik meen het!quote:
Guilty as charged!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vond je van niet danquote:
omdat ik bezet benquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
omdat Jij je niet laat hosselen door hem?
Details...quote:
Haha, nee, ik bedoel dat je bezet zijn slechts een onbelangrijk detail is. Was een garpjequote:
Ik zit hier niet meer zoveel, ik tel niet mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh trouwens, eddingetje, ben jij hier de enige niet bezette vrouwelijke tiener?
Of myra ook?
oh okequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha, nee, ik bedoel dat je bezet zijn slechts een onbelangrijk detail is. Was een garpje
Jij hebt hosselskills, dat weet ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier niet meer zoveel, ik tel niet mee.
De meet heeft vrouwen nodigquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier niet meer zoveel, ik tel niet mee.
[wingman van heloef modus]Kan jij niet met heloef gaan daten?[/wingman van heloef modus]quote:
Je hebt wat gemist, denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[wingman van heloef modus]Kan jij niet met heloef gaan daten?[/wingman van heloef modus]
Ik hossel nooit, ik ben slechts een gewillig slachtoffer voor de hosselpogingen van leuke mannen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij hebt hosselskills, dat weet ik
Ik zit hier ook voor spek en bonen
Ik heb absoluut geen idee waar je het over hebt. Maar, maakt niet uit, daten.quote:
Ja, ik dacht dat er een meet in Utrecht of iets zou komen eigenlijk een paar weken terug. Enschede is me te ver weg.quote:
Good ol' daysquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hossel nooit, ik ben slechts een gewillig slachtoffer voor de hosselpogingen van leuke mannen.
ze is al gehosseltquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen idee waar je het over hebt. Maar, maakt niet uit, daten.
Of ze nu bezet zijn of niet, volgens mij komen hier alleen maar tienerdames. Wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
de enige niet bezette vrouwelijke tiener?
Hoe oud ben jij dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of ze nu bezet zijn of niet, volgens mij komen hier alleen maar tienerdames. Wel een beetje jammer
true dat. Ik weet er alles vanquote:
Jij gaat compleet uit elkaar getrokken worden op die meetquote:
Dat vind ik alleen leuk om te zeggen als het mij uitkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
true dat. Ik weet er alles van
Ik zoek eigenlijk liever een twintiger of dertigerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh trouwens, eddingetje, ben jij hier de enige niet bezette vrouwelijke tiener?
Of myra ook?
samequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen leuk om te zeggen als het mij uitkomtVerder wil ik er niks mee te maken hebben
Tsssk, nog onder de 30 zijn en nu al geen tienermeisjes meer willen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga hard richting de dertig...
Je bent ook zo'n sukkel he, je bent zo leuk maar je laat alles gaan. Nouja, pech voor je mogelijke chickiesquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
Faye laat maar ik was dom en nu heeft Newbie haar gehosseld of andersom.
Jij lust daar wel pap vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk, nog onder de 30 zijn en nu al geen tienermeisjes meer willen.
Oh ja dat is waar myr valt op oudere meer volwassen mannenquote:
Andersom ook niet, dus dat scheelt welquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk, nog onder de 30 zijn en nu al geen tienermeisjes meer willen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar myr valt op oudere meer volwassen, lekkere, capabele mannen
Oh dan val ik afquote:
Can't help it. Er zijn ook wel toffe rond de 20, maar meestal begint het pas bij de 25 hoor.quote:
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes. Dat is alles, ze hoeven verder niet enorm serieus te zijn of iets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar myr valt op mannen
De mannen die hier zitten zijn zeker niet mans genoegquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Can't help it. Er zijn ook wel toffe rond de 20, maar meestal begint het pas bij de 25 hoor.
[..]
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes.
Oh, maar ze mogen wel serieus zijn? Want verder verwijderd van niet-serieus dan bij mij ga je niet komen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Can't help it. Er zijn ook wel toffe rond de 20, maar meestal begint het pas bij de 25 hoor.
[..]
Fixed. Mannen gaarne, geen jongetjes. Dat is alles, ze hoeven verder niet enorm serieus te zijn of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |