Dat zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tevens films in de Nederlandse iTunes store:
http://www.onemorething.n(...)landse-itunes-store/
[ afbeelding ]
Een beetje Apple geek weet dat allang.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Q. het volgende:
Verdomd mooie aankondiging zo. Het Google Maps-icoontje wijst naar One Infinite Loop, Cupertino, CA, voor degenen die dat nog niet wisten.
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een beetje Apple geek weet dat allang.
Maar ik vind het leuk dat die vier icoontjes zo date, time, place en subject aangeven.
Dus als je de uitnodiging zo lees: Tuesday 4e okt, 10u, Infinite Loop, en 1 iPhone.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een beetje Apple geek weet dat allang.
Maar ik vind het leuk dat die vier icoontjes zo date, time, place en subject aangeven.
Dat zou interessant zijn als ik een Apple TV had. Die heb ik niet en wil ik niet; is het mogelijk iTunes video's via DLNA te sturen? Dat ik gewoon op m'n PS3 de video ontvang en op m'n tv kijk? Weet iemand dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Exactemundo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dus als je de uitnodiging zo lees: Tuesday 4e okt, 10u, Infinite Loop, en 1 iPhone.
Dat is iOS 5, en daar is al een hele hoop over bekend. Dit gaat meer om de nieuwe hardwarequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd wat er naast dat spraakgebeuren nog meer nieuw gaat zijn. Spraakbesturing gebruik ik nu ook niet, dus geen idee waarom ik dat dadelijk wel zou doen.
Dat betekent de 2e generatie Apple TV in Nederland!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 2 video clipjes uit de US store, 1 heeft DRM en de andere niet. Hier kwam ik achter toen ik ze via Airplay naar een PopcornHour (met Airplay plugin) streamde. Met de (volledige) films die ik bezit, heb ik het nog niet getest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou interessant zijn als ik een Apple TV had. Die heb ik niet en wil ik niet; is het mogelijk iTunes video's via DLNA te sturen? Dat ik gewoon op m'n PS3 de video ontvang en op m'n tv kijk? Weet iemand dat?
Hmja, maar blijkbaar is het voor Apple dermate interessant dat ze er in de uitnodiging al aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is iOS 5, en daar is al een hele hoop over bekend. Dit gaat meer om de nieuwe hardware
Nope.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een release data bekend voor de iPhone 5 of een mogelijkheid 'm te bestellen?
Hij is d'r alleen maar met Ambilight. 8).quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij hebt ook die Philips 21:9 TV met Ambilight?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dus als je de uitnodiging zo lees: Tuesday 4e okt, 10u, Infinite Loop, en 1 iPhone.
Ik zie nu pas dat je '1 iPhone' vet hebt. Ik denk eerder dat het gaat om '1 bericht over iPhone'.quote:
Dat is wat volgende week wordt gemeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een release data bekend voor de iPhone 5 of een mogelijkheid 'm te bestellen?
En 3Dquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij is d'r alleen maar met Ambilight. 8).
Hey Junkie, ken jij naast Handbrake en Turbo 246 nog een programma waarmee je dvd's kunt rippen? Ik heb vier dvd's met in totaal 12 afleveringen van een serie erop, die wil ik op mijn iPad zetten (of beter gezegd, die van mijn moeder). Alleen ziet Handbrake op de eerste dvd een enorme lijst titels, waarvan er zes bijna een uur zijn. Terwijl er maar drie afleveringen van een uur opstaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb 2 video clipjes uit de US store, 1 heeft DRM en de andere niet. Hier kwam ik achter toen ik ze via Airplay naar een PopcornHour (met Airplay plugin) streamde. Met de (volledige) films die ik bezit, heb ik het nog niet getest.
Gekeken naar de invite niet. Ik denk ook niet dat er heel snel een MBP update zal zijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef frame-saw het volgende:
Zou het kunnen dat bij de lancering van de nieuwe iPhone ook een update voor mbp bekend wordt gemaakt? Want er gaat een gerucht dat die er in september zou zijn maar dat is nog niet zo. En ik ben ongeduldig, heb nu eindelijk het geld dus dan wil ik hem ookmaar dan niet dat er volgende week ineens een update is.
Die rumor is maar één keer langs gekomen naar mijn weten, dus die update zal nog wel even duren. Ik zou óf nu bepalen dat de huidige MBP goed genoeg is, óf wachten tot de volgende refresh om ervoor te zorgen dat je zo lang mogelijk de nieuwste hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef frame-saw het volgende:
Zou het kunnen dat bij de lancering van de nieuwe iPhone ook een update voor mbp bekend wordt gemaakt? Want er gaat een gerucht dat die er in september zou zijn maar dat is nog niet zo. En ik ben ongeduldig, heb nu eindelijk het geld dus dan wil ik hem ookmaar dan niet dat er volgende week ineens een update is.
Er is op dit moment niks interessants om de MBP mee te updaten. Pas begin volgend jaar is er weer iets echt nieuws, namelijk de Ivy Bridge processoren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:15 schreef frame-saw het volgende:
Ja ik had dat gerucht van Apple insiders maar nu niks meer gehoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Die rumor is maar één keer langs gekomen naar mijn weten, dus die update zal nog wel even duren. Ik zou óf nu bepalen dat de huidige MBP goed genoeg is, óf wachten tot de volgende refresh om ervoor te zorgen dat je zo lang mogelijk de nieuwste hebt.
System Preferences - Keyboard - Key Repeat --> Fastquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef problematiQue het volgende:
Is er een manier om de snelheid waarmee de pijltjestoetsen en backspace ingedrukt zich verplaatsen aan te passen?
Sommige films zijn dan wel 16:9 maar hebben dan nog een iets andere verhouding. 2.35:1 of 1.85:1 etc..quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef nietzman het volgende:
Prachtig groot beeld, ambilight is vet en 3D vind ik verbazingwekkend goed werken. Vind 3D alleen bijzonder weinig aan een film toevoegen, dus het blijft bij een leuke gimmick. NetTV en andere software erop doet me ook bijzonder weinig. Maar ik heb hem toch voor de 21:9verhouding en ambilight gekocht.
Is een van de nieuwste modellen die van de band is gerold, (vriendjes bij Philips) heb nog niets van bugs meegekregen.
In de Vobs zit een tijdlijn van het video materiaal. Die doorloopt hij zodra in de DVDspeler wordt gezet. En in die tijdlijn kunnen verschillende vertakkingen zitten. Zo kunnen ze bijvoorbeeld een film maken met een alternatieve scenes/eindes maar het video materiaal gebruiken van de orginele film. Als je dan voor die tweede tijdlijn zit, springt hij op een bepaald moment naar een ander videmateriaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey Junkie, ken jij naast Handbrake en Turbo 246 nog een programma waarmee je dvd's kunt rippen? Ik heb vier dvd's met in totaal 12 afleveringen van een serie erop, die wil ik op mijn iPad zetten (of beter gezegd, die van mijn moeder). Alleen ziet Handbrake op de eerste dvd een enorme lijst titels, waarvan er zes bijna een uur zijn. Terwijl er maar drie afleveringen van een uur opstaan.![]()
De VOB's kan ik ook niet direct van DVD met VLC draaien, dat loopt vast en geeft artefacts enzo. Maar zo te zien vallen de afleveringen ook niet lekker in die bestanden, maar lijken ze wel opgedeeld... Ik kan de VOBs ook niet eerst op mijn harde schijf zetten, is beveiligd. Any suggestions?
Thanks! Ik heb na lang prutsen (geen windows hier) maar gewoon de makkelijkste weg gekozen: downloadenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Sommige films zijn dan wel 16:9 maar hebben dan nog een iets andere verhouding. 2.35:1 of 1.85:1 etc..
En die kan hij dan perfect zoomen naar het 21:9 scherm? Maar heb je dan niet regelmatig het probleem dat subs buiten het beeld vallen? Of zoomt hij tot de plek waar de subs zitten?
[..]
In de Vobs zit een tijdlijn van het video materiaal. Die doorloopt hij zodra in de DVDspeler wordt gezet. En in die tijdlijn kunnen verschillende vertakkingen zitten. Zo kunnen ze bijvoorbeeld een film maken met een alternatieve scenes/eindes maar het video materiaal gebruiken van de orginele film. Als je dan voor die tweede tijdlijn zit, springt hij op een bepaald moment naar een ander videmateriaal.
Tijdlijn 1: [-----Film-Orgineel----][--------Film-Orgineel---------][-----Film-Orgineel----]
Tijdlijn 2: [-----Film-Orgineel----][----alternatief-materiaal----][-----Film-Orgineel----]
Blijkbaar hebben ze bij deze DVD de moeite gedaan om daarmee te spelen zodat het rippen moeilijker wordt. Of hebben ze dus alternatief materiaal. Of hebben ze andere features op de DVD.
Ik heb een hele tijd geleden dit ook meegemaakt. Ik weet alleen niet precies meer hoe ik het opgelost. Wat je kan doen is kijken hoe lang de episode precies is. En kijken of die tussen die lijst staat, en die rippen.
En een andere oplossing is met CloneDVD (Windows) een DVD maken met alleen het materiaal wat je wilt hebben. (Bijvoorbeeld 1 episode) En deze dan weer in Handbrake inladen om een H264/mpeg4 bestand te maken.
Met DVD Decrypter (Windows) heb ik eigenlijk nooit problemen gehad met het rippen van de VOB bestanden. Op OSX gebied heb ik niet zo snel goede alternatieven.
Ja! 50 euro?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef nelisb het volgende:
Mensen van dit leuke onderwerp.
Ik heb nog een Apple tv versie 1 liggen. Vermoedelijk is de harde schijf kapot.
Iemand hier interesse in? 160 gig versie was/is het.
Kan wel via een omweg. Zal even kijken.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja! 50 euro?
Edit, wacht ff, zie dat deze geen Airplay ondersteunt, dan houdt het op, sorry.
Weet je zeker dat de HDD kapot is? Kan hij 1080p aan, of enkel 720p?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:07 schreef nelisb het volgende:
Mensen van dit leuke onderwerp.
Ik heb nog een Apple tv versie 1 liggen. Vermoedelijk is de harde schijf kapot. Hij start dus niet op.
Iemand hier interesse in? 160 gig versie was/is het.
Gewoon de apple site in de gaten houden? Apple kennende zal die wel in de zelfde maand nog uitkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is wat volgende week wordt gemeld.
Microsoft moet erg zitten balen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amazon Unveils $199 Kindle Fire Tablet
2,35:1 is juist (nagenoeg) hetzelfde als 21:9. Als je die films op een "gewone" 16:9 breedbeeld kijkt, heb je nog steeds zwarte balken.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:02 schreef Junkie het volgende:
Sommige films zijn dan wel 16:9 maar hebben dan nog een iets andere verhouding. 2.35:1 of 1.85:1 etc..
En die kan hij dan perfect zoomen naar het 21:9 scherm? Maar heb je dan niet regelmatig het probleem dat subs buiten het beeld vallen? Of zoomt hij tot de plek waar de subs zitten?
iOS 5 GoldMaster is nog niet eens verschenen dus lijkt me sterk.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Dimens het volgende:
Volgende week komt dus ook iOS 5 uit samen met de iPhone 5?
Lijkt mij wel.
Uhu, maar veel DVD's hebben hun subs op de rand. Heb al veel TV's gezien die dat niet zien, en gewoon naar ingestelde zoom levels gaan en zo een deel van de subs buitenbeeld laat vallen. En was ff benieuwd of Philips daar met hun paradepaardje wel goed mee omgaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:09 schreef JDude het volgende:
[..]
2,35:1 is juist (nagenoeg) hetzelfde als 21:9. Als je die films op een "gewone" 16:9 breedbeeld kijkt, heb je nog steeds zwarte balken.
Je hebt sowieso een Cinema 21:9 en een Cinema 21:9 zoom modus, in die laatste snijdt 'ie 'm zo dat je onderaan nog een stuk extra zwart met daarin de onderste helft van de subs overhoudt. Maar dat heb je dus alleen met DVDs met subs die ik sowieso niet kijk. Vanaf m'n macmini stel ik de subs -als ik al iets in een exotische taal bekijk' gewoon zo in dat ze over de film komen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef Junkie het volgende:
Uhu, maar veel DVD's hebben hun subs op de rand. Heb al veel TV's gezien die dat niet zien, en gewoon naar ingestelde zoom levels gaan en zo een deel van de subs buitenbeeld laat vallen. En was ff benieuwd of Philips daar met hun paradepaardje wel goed mee omgaat.
Voorbeeld: 2.35:1 op een 16:9 scherm:
[ afbeelding ]
Dankje, voor het antwoorden.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een Cinema 21:9 en een Cinema 21:9 zoom modus, in die laatste snijdt 'ie 'm zo dat je onderaan nog een stuk extra zwart met daarin de onderste helft van de subs overhoudt. Maar dat heb je dus alleen met DVDs met subs die ik sowieso niet kijk. Vanaf m'n macmini stel ik de subs -als ik al iets in een exotische taal bekijk' gewoon zo in dat ze over de film komen.
Hij draait toch op Android? Heeft hij een beetje goed gevulde Appstore?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Specs en meer info Kindle Fire: http://www.amazon.com/gp/product/B0051VVOB2
De subs zitten niet in het beeld, dat is een txt file die op je beeld wordt geprojecteerdquote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Uhu, maar veel DVD's hebben hun subs op de rand. Heb al veel TV's gezien die dat niet zien, en gewoon naar ingestelde zoom levels gaan en zo een deel van de subs buitenbeeld laat vallen. En was ff benieuwd of Philips daar met hun paradepaardje wel goed mee omgaat.
Voorbeeld: 2.35:1 op een 16:9 scherm:
[ afbeelding ]
...als je mazzel hebt. Bij DVDs heb je lang niet altijd de keus je subs te positioneren.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De subs zitten niet in het beeld, dat is een txt file die op je beeld wordt geprojecteerd
Mijn collega zou zeggen: als je eenmaal gewend bent wil je nooit meer terug.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:14 schreef Adolecens het volgende:
Goddamn! Ik werk sinds 1990 met Microsoft en sinds een paar dagen door mijn werk bezig met een iPad en een iMac. Moet nog verdomd wennen aan dit hele spulletje..
Valt je collega ook op negers?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn collega zou zeggen: als je eenmaal gewend bent wil je nooit meer terug.
Hij is een Indo. En een hetero afaikquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Valt je collega ook op negers?
Ik mis de DEL knop heel erg valt me open het <CTRL> links en rechts pijltje
Vooralsnog gaat het wel, vooral veel Googlen nu..
Fn + backspace even wennen en gaan. Heb je toetsenbord met nummeriek zit het er wel op volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij doet alt (option) - links/rechts hetzelfde als control - links/rechts onder Windows.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2011 07:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Fn + backspace even wennen en gaan. Heb je toetsenbord met nummeriek zit het er wel op volgens mij.
Tnx, ga het thuis ff proberen vanavond!quote:Op donderdag 29 september 2011 08:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij doet alt (option) - links/rechts hetzelfde als control - links/rechts onder Windows.
Het duurde bij mij een maandje ongeveer, toen was ik echt gewend. Maar dat was in 2003, nog met OS X 10.2 Jaguar. Er zijn sindsdien wel veel features bijgekomen die Windows niet heeft (Exposé, Dashboard, Spotlight), waardoor je misschien wat langer moet wennen nu.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:14 schreef Adolecens het volgende:
Goddamn! Ik werk sinds 1990 met Microsoft en sinds een paar dagen door mijn werk bezig met een iPad en een iMac. Moet nog verdomd wennen aan dit hele spulletje..
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:36 schreef nelisb het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)phone-opgedoken.html
Ik ben recent ook overgestapt en vind het minder lastig dan iedere keer de nieuwe interfaces van Windows met een nieuwe versie of de nieuwe releases van officequote:Op woensdag 28 september 2011 22:14 schreef Adolecens het volgende:
Bij mij staan ze eigenlijk altijd uitquote:Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
...als je mazzel hebt. Bij DVDs heb je lang niet altijd de keus je subs te positioneren.
Van http://www.gsmarena.com/t(...)_video-news-3198.phpquote:Op donderdag 29 september 2011 10:57 schreef lekkerepannekoek het volgende:
Er is een nieuw filmpje opdoken van de iPhone 5.
Bron.
quote:Sure, there's always the possibility that this video is a carefully staged fake. We noticed that when launching the two apps - Safari and the game - the guy never lifts his thumb off the icon and iOS doesn't work that way. Then the dates on the lockscreen and on the homescreen don't match up. So what do you say?
In 2003 was ik ook overgestapt naar Mac Os X. Ik had wel Os X in huis, maar dat was 10.0. Een versie waar je echt niks aan had. Kwam ook nog eens bij dat de school ook was overgestapt van 9 naar 10, dus dan moet je er wel aan geloven. Was op het begin wel er wennen.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het duurde bij mij een maandje ongeveer, toen was ik echt gewend. Maar dat was in 2003, nog met OS X 10.2 Jaguar. Er zijn sindsdien wel veel features bijgekomen die Windows niet heeft (Exposé, Dashboard, Spotlight), waardoor je misschien wat langer moet wennen nu.
Hij ontvangt mijn mail alleen als ik linksboven op het envelopje druk. Het is redelijk vervelend want eigenlijk maakt dit het programma onbruikbaar aangezien ik alsnog via hotmail moet werken nu.quote:Geen verbinding mogelijk
Er is mogelijk een probleem met de mailserver of het netwerk. Controleer de instellingen voor de account 'Exchange' of probeer het opnieuw.
De server heeft een fout geretourneerd: De verbinding met de host 'hotmail.com' op poort 443 is mislukt
Amen...quote:Op donderdag 29 september 2011 10:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Degene die bedacht heeft dat de ondertiteling op dvd's in de vorm van bitmaps opgeslagen moeten worden mogen ze ook kielhalen van mij.
Vindt de prijs alleen een beetje hoog, en zeker die van de HD versies. En o.a. bij de Pixar films zit er geen NLse audio track bij. Dus dat valt ook nog tegen.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef nelisb het volgende:
Het was al bekend. Maar nu echt goed in ITunes en meer keuzes.
[ afbeelding ]
Te duur allemaal en achterhaald, aangezien 70% van de huishoudens digitale tv heeft en daar ook films kunnen huren.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Amen...
[..]
Vindt de prijs alleen een beetje hoog, en zeker die van de HD versies. En o.a. bij de Pixar films zit er geen NLse audio track bij. Dus dat valt ook nog tegen.
Zal met rechten te maken hebben en die kan de EU niet in één keer overboord gooien...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Werd een keer tijd zeg, waarom verbied de EU niet gewoon dat ze niet in de hele EU hetzelfde programma aanbieden.
Ik ben het wel van plan, maar mijn vrouw is hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Ff afwachten dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:07 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die a.s. zaterdag naar iCreate2011 in de RAI gaan?
Dat kon natuurlijk al via de HDMI adapter maar dit is helemaal kickenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef nelisb het volgende:
Goh Apple tv in Nederland.
Alleen hier goedkoper en gewoon op voorraad.
Ik moet wel zeggen dat ik uitkijk naar IOS 5 icm met mijn Apple tv 2.
Ipad mirroren naar mijn televisie. Games dus spelen op mijn tv.
Dit dus
Omdat de EU een losse verzameling landen is. Met allemaal eigen copyrighthouders en beschermers.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Werd een keer tijd zeg, waarom verbied de EU niet gewoon dat ze niet in de hele EU hetzelfde programma aanbieden.
Daar moet de EU zich lekker niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen het afsluiten van een abonnement bij de provider zelf of bij dealers als de PhoneHouse e.d.? Anders die deze coupon natuurlijk perfect, als je zo 100 euro kan besparen..?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die hem gaan aanschaffen de iphone 5 met abo, lees deze actie: http://www.phonehouse.nl/groupon/
Toch 100 euro goedkoper
Toegang tot de iTunes storequote:Op donderdag 29 september 2011 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat kan zo'n Apple TV nu dat mijn Popcorn Hour niet kan eigenlijk?
Mn iPad2 mirroren op tv.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
AirPlayquote:Op donderdag 29 september 2011 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Niet te teveel geld? Voor onderstaande?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Serieus? Voor dat bedrag wil ik hem ook wel hebben
quote:
Waarom kan een iPhone dat niet gewoon met DLNA? Ik kan met mijn HTC gewoon foto's en filmpjes laten zien op mijn TV (Philips) zonder tussenkomst van een ander kastje.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mn iPad2 mirroren op tv.
Vanaf m'n iPhone mijn foto's op tv laten .
Oke maar..niet duur??quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pages is Apple's alternatief. Werkt erg goed en is niet duur
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke maar..niet duur??
Er zit standaard dus geen office client op zoals openoffice bij Ubuntu??
Ja, dat werkt maar half.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://nl.openoffice.org/downloaden.html
Je komt van Windows af?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
Net een MacBook Air gehaald, ik ben er zeer benieuwd naar hoe deze zal werken.
Ja, ik werk wel af en toe met OSX maar dit is mijn eerste Mac.quote:
'rechtermuis' klikken (twee vingers, of hoe dat ook moet met een apple muis), alt inhouden en 'force quit'. Dat al geprobeerd?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Safari werkt hier momenteel prima, maar ik kan 'm niet (regulier) afsluiten. Ook de computer uitschakelen, wat eigenlijk de bedoeling was, wordt door Safari tegengehouden. Bijzonder.
Welkomquote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Dimens het volgende:
Werkt fantastisch.
Gepost vanaf mijn MacBook Air.
klikken op het safari icoon in de dock, dat was ik nog vergeten te vermeldenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
'rechtermuis' klikken (twee vingers, of hoe dat ook moet met een apple muis), alt inhouden en 'force quit'. Dat al geprobeerd?
Moet je daarvoor iets instellen op je HTC of op je TV?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom kan een iPhone dat niet gewoon met DLNA? Ik kan met mijn HTC gewoon foto's en filmpjes laten zien op mijn TV (Philips) zonder tussenkomst van een ander kastje.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het schijnt dat dinsdag bekend wordt gemaakt dat 'ie in Nederland op de markt komt.
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
Slimme tijd voor een aankondiging. Dan weet je zeker dat niemand het hoort.quote:De introductie van de Apple TV-mediaspeler op Nederlandse en Belgische bodem zou volgens de Nederlandse site One More Thing op dezelfde dag plaatsvinden als de aankondiging van de opvolger van de iPhone 4. De adviesprijs van de Apple TV zou 119 euro bedragen.
Veel succes met je MacBook Air.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Dimens het volgende:
Werkt fantastisch.
Zo net Chrome geïnstalleerd, wat een snelheid geeft dat zeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Veel succes met je MacBook Air.
Dat werkte uiteraard gewoon, maar ik vond het wel apart dat een normaal werkend programma niet normaal af te sluiten was en ook het afsluiten van OS X tegenhield.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
'rechtermuis' klikken (twee vingers, of hoe dat ook moet met een apple muis), alt inhouden en 'force quit'. Dat al geprobeerd?
Ik denk dat er dinsdag aardig wat mensen naar Apple zullen luisteren. Of denk je dat ze een iPhone gaan aankondigen en niet diezelfde gelegenheid, waar iedereen naar kijkt, aangrijpen voor andere aankondigingen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Slimme tijd voor een aankondiging. Dan weet je zeker dat niemand het hoort..
Goede aankoop.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:10 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen, ook weer eens hier komen kijken na een drukke (en daardoor Fokloze) periode. Als alles goed gaat komt vandaag m'n nieuwe iMac binnen dus de hoogste tijd om hier weer eens hoi te komen zeggen
Nee. Er zit als ik een foto bekijk op m'n telefoon, een knopje waarmee ik hem naar de tv kan pushen. Andersom kan ik ook vanaf de tv mijn telefoon selecteren en dan door de foto's op mijn telefoon heen bladeren vanaf mijn tv.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Moet je daarvoor iets instellen op je HTC of op je TV?
Dank. Het klinkt enorm decadent, maar ik werk tegenwoordig op kantoor achter een 27" en toen begon de 24" die ik thuis had staan toch wat klein aan te voelen..quote:
quote:iBooks opent deuren voor betaalde (Nederlandstalige) e-books
Tot nu toe moesten wij Nederlanders het in de iBooks-winkel (e-books op de iPhone en iPad) nog doen met de klassiekers waarvan het auteursrecht vervallen was. Daar kwam gisteravond verandering in: iBooks bevat nu recente en zelfs Nederlandstalige werken.
iBooks is de applicatie voor de iPhone, iPad en iPod Touch waarin boeken gedownload kunnen worden, in veel opzichten vergelijkbaar met de App Store. In de digitale winkel kun je bladeren tussen de beschikbare boeken. Dat waren voor Nederlandse gebruikers tot voor kort uitsluitend rechtenvrije (en daarom gratis te downloaden) werken van bijvoorbeeld Shakespeare, Dickens en Wilde, maar daar is nu dus verandering in gekomen. Wie de ‘hitlijsten’ in iBooks bekijkt, ziet bijvoorbeeld ook Stephen King en David Baldacci langskomen.
Toen de iPad gelanceerd werd, moest het naast een tabletcomputer ook een e-reader worden. Een bredere uitzetting van iBooks lijkt daar de volgende stap in en komt op een geschikt moment, nu Amazon net de Kindle Fire heeft gepresenteerd.
Het feit dát de iBooks-deur nu geopend is voor betaalde recente boeken, is de grootste stap vooruit. Het beschikbare aanbod is namelijk nog niet om over naar huis te schrijven. Ja, de Nederlandse vertaling van Baldacci’s boek van vorig jaar Hell’s Corner (vertaald als Rechteloos) staat erin en kost 15,99 euro. Bestseller Room van Emma Donoghue staat erin voor 9,99 euro, maar wel alleen de Engelse versie. En je kunt (uiteraard) de biografie van Steve Jobs al vooruit bestellen (15,99 euro). Prijzig ook wel, vooral omdat we gewend zijn dat spelletjes en andere applicaties in de App Store zelden duurder zijn dan een paar euro.
Maar Wij zijn ons brein, koploper van de Nederlandse Bestseller 60? Nee. Aleph van Coelho, de nummer twee, of nummer drie Het negende schrift van Maya van Allende? Net zo min. De honderdjarige die uit het raam klom en verdween, nummer zeven op die lijst? Jawel, maar alleen in het Duits en het Italiaans. Ook Nederlandse grootmeesters als W.F. Hermans, Mulisch en Bernlef zijn vooralsnog niet tot de iBooks Store doorgedrongen.
De Nederlandse winkels ebook.nl, selexyz.nl en bol.com boden al langer Nederlandstalige boeken aan als e-book, al dan niet met een eigen app voor de genoemde Apple-apparaten. Als de recente geschiedenis een indicatie is, dan zal iBooks ze voorbijstreven omdat daar het gebruiksgemak en de drempel iets te kopen het laagst is. Maar dan zal dus eerst het assortiment grondig aangevuld moeten worden.
En die 24" heb je gesobchackt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dank. Het klinkt enorm decadent, maar ik werk tegenwoordig op kantoor achter een 27" en toen begon de 24" die ik thuis had staan toch wat klein aan te voelen..Dat had ik bij de aanschaf niet echt verwacht..
Nog niet, aangezien de 27" vandaag pas binnen komt en ik anders nergens op kan werkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En die 24" heb je gesobchackt?
Op de Popcornhour kan je een plugin installeren en dan kan je gewoon Airplayen. (content met DRM werkt natuurlijk alleen op de AppleTV.) Ik weet niet of je dat mirroren gaat werken.quote:
welke iMac?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:10 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen, ook weer eens hier komen kijken na een drukke (en daardoor Fokloze) periode. Als alles goed gaat komt vandaag m'n nieuwe iMac binnen dus de hoogste tijd om hier weer eens hoi te komen zeggen
27" i7 met SSD, extra geheugen apart bijbesteld. Het geheugen is ook al binnen trouwens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:25 schreef rubje het volgende:
[..]
welke iMac?en nog wat extra bijgekocht of vervangen?
hehe, dat is de ervaring met netwerk problemen, ligt vaak aan de router :-)quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef -tape- het volgende:
Heb een klein probleempje met mijn MacbookPro; Hij verbind niet met het draadloze internet hier. Er staat dat Wi-Fi geen IP-adres heeft en daardoor geen verbinding kan maken. De instellingen staan wel op DHCP dus ik snap niet waarom er geen IP adres wordt toegekend?
Edit; Geregeld. Mijn router
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:56 schreef Gladif het volgende:
Vraagje.
Ik heb twee playlists op mijn iPhone. Ik wil graag die twee playlists op mijn pc hebben. Dus ik moet die playlists op een of andere manier kopiëren naar mijn iTunes. Hoe kan ik het doen?
Ik heb het nu puur over die playlists zelf, en niet de mp3-bestanden. Want die heb ik al gewoon in mijn iTunes staan.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef Dimens het volgende:
Ik zit even met een probleem, ik heb net xcode gedownload en wil deze installeren. Ik kreeg een foutmelding over dat iTunes moest uit zetten. Deze stond uit, echt uit en dus niet alleen weg geklikt. Zelfs met cmd + alt + esc gekeken en daar stond hij ook niet in. Dit is de foutmelding.
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik Xcode toch geïnstalleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een Mac? Dan kun je met Fotoloader alles selecteren en in 1 keer verwijderen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:28 schreef Norrage het volgende:
Hoe kan ik de foto's van mijn iphone verwijderen? Als ik ze importeer en zeg "verwijder originelen" dan verwijdert hij ze niet
Simpelweg deleten in iphoto ofzo lukt niet (en ik ga niet in mijn iphone 1 voor 1 1000 foto's deleten)
Help!
Misschien werkt dit:quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:28 schreef Norrage het volgende:
Hoe kan ik de foto's van mijn iphone verwijderen? Als ik ze importeer en zeg "verwijder originelen" dan verwijdert hij ze niet
Simpelweg deleten in iphoto ofzo lukt niet (en ik ga niet in mijn iphone 1 voor 1 1000 foto's deleten)
Help!
Of dit:quote:Using iTunes
1
Connect your iPhone to the computer using the USB cable that comes with your device and launch iTunes. iTunes displays your iPhone on the left panel under "Devices."
2
Click your iPhone and click the "Photos" tab. Uncheck the "Sync photos from" check-box and click "Remove Photos."
3
Click "Apply" to remove the photos. Right-click your iPhone when you finish, and click "Eject." Disconnect your iPhone from the computer.
Deze file installeren: http://studiolab.io.tudel(...)TUDelft.mobileconfigquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe log ik in met Eduroam op Lion?
Lukt niet
Thanksquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Deze file installeren: http://studiolab.io.tudel(...)TUDelft.mobileconfig
Bij voorkeuren, heb hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Moet kunnen met een Signature/Handtekening.
Create a flashy HTML signature in Apple Mailquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:07 schreef -tape- het volgende:
Heb een vraagje; met Mail. Is het mogelijk om bij je verzonden berichten een afbeelding toe te voegen, in dit geval van een bedrijf? Dus een afbeelding selecteren zodat deze automatisch bij al je mailtjes als opmaak erbij komt? Heb wat lopen zoeken in de instellingen maar ben het niet tegen gekomen. Iemand enig idee?
Oeh ga ik dat wel doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Create a flashy HTML signature in Apple Mail
Het is even een beetje werk, maar het ziet er wel goed uit.
Niemand kijkt er naar. Alle ogen zijn gericht op de iPhone. De volgende dag gaat alles over de iPhone. Het enige wat iedereen wil lezen is de iPhone. Niemand die interesse heeft in AppleTV op 5 oktober.quote:Op vrijdag 30 september 2011 06:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat er dinsdag aardig wat mensen naar Apple zullen luisteren. Of denk je dat ze een iPhone gaan aankondigen en niet diezelfde gelegenheid, waar iedereen naar kijkt, aangrijpen voor andere aankondigingen?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:22 schreef Junkie het volgende:
[..]Werkte niet, uiteindelijk heeft iemand in een ander topic mij kunnen helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net pirates of the caribbean 4 in 3D zitten kijken, erg goede 3D effecten, maar het verhaal is wel ondergeschikt aan de effecten. Verder heerlijke popcorn in je gezicht gooi film.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef nietzman het volgende:
Prachtig groot beeld, ambilight is vet en 3D vind ik verbazingwekkend goed werken. Vind 3D alleen bijzonder weinig aan een film toevoegen, dus het blijft bij een leuke gimmick. NetTV en andere software erop doet me ook bijzonder weinig. Maar ik heb hem toch voor de 21:9verhouding en ambilight gekocht.
Is een van de nieuwste modellen die van de band is gerold, (vriendjes bij Philips) heb nog niets van bugs meegekregen.
Die film vond ik tegenvallen qua 3D effecten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net pirates of the caribbean 4 in 3D zitten kijken, erg goede 3D effecten, maar het verhaal is wel ondergeschikt aan de effecten. Verder heerlijke popcorn in je gezicht gooi film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:24 schreef Ouqz het volgende:
5 oktober is de dag dahat Apple, dahat Apple, 5 oktober is de dag dahat Apple liegen mag.
Wat een onzin verkopen ze op die events. Ben benieuwd wat nu weer als 'never seen this before' uit de bus komt. 'FLASH. On a smartphone. It just works!' herr derr AppleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 oktober is de dag dahat Apple, dahat Apple, 5 oktober is de dag dahat Apple liegen mag.
Wat een onzin verkopen ze op die events. Ben benieuwd wat nu weer als 'never seen this before' uit de bus komt. 'FLASH. On a smartphone. It just works!' herr derr AppleHet event is 4 oktober... Ga nu maar weer ergens anders trollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die film vond ik tegenvallen qua 3D effecten.
Wat een onzin verkopen ze op die events. Ben benieuwd wat nu weer als 'never seen this before' uit de bus komt. 'FLASH. On a smartphone. It just works!' herr derr AppleDoe eens normaal en rustig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samsung LE40C530quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Serieus?
Nog meer 3D en het was helemaal over the top geweest.
Wat voor een TV heb je?
Mooi ding, eh?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:05 schreef Dimens het volgende:
Werkt fantastisch.
De core 2 duo, meer heb ik niet nodig. Dit is het oude model uit December 2010.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mooi ding, eh?
Veel plezier ermee in ieder geval. Welke heb je eigenlijk? i5 of i7, 128 of 256 GB?
GM is nog niet uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:00 schreef Junkie het volgende:
Is er al een GoldenMaster van iOS5?
Of zouden ze nog op het laaste moment wat features toevoegen?
Ja, gebruik Time Machinequote:Op maandag 3 oktober 2011 11:19 schreef fliert het volgende:
Vraag: is het mogelijk om geïnstalleerde programma's over te zetten van de ene Imac naar de andere? OS is Lion.
Ik wil ook al mijn instellingen overnemen op de nieuwe, ook mijn safari bookmarks, dock etc. +geïnstalleerde programma's als photoshop met fiters, lightroom, word etc.
Ja maar ja maar dan heb je alleen maar een upgraaaadequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef problematiQue het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze het een 4S of een 5 noemen?
Hoezo teleurstelling? Omdat 'ie hetzelfde uiterlijk heeft? Kan ik deels in komen. Anderszijds: als de 4S komt, iOS 5.0 GM uitkomt, iCloud wordt gelanceerd, nieuwe iPods worden geintroduceerd en de Apple TV naar Nederland komt, vind ik dat ee niet zoveel te klagen overblijft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:47 schreef TwyLight het volgende:
Beter is er wel een iPhone 5 en niet alleen een 4Sdat zou echt een dikke teleurstelling zijn, waar hebben we dan zo lang op moeten wachten?
Als ze kleine verbeteringen hebben doorgevoerd is het een 4S, als ze echt iets nieuws hebben dan is het 5. Dat is het probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef problematiQue het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze het een 4S of een 5 noemen?
Nah. iPod event september is over. Vanaf nu is september iPhone maand, denk ik. Dus een jaar gewoon.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
En dan koop je uiteindelijk de 4S en komt de 5 met een half jaar uit. WIl iedereen die weer kopen ofzo.
Fuck dan ga ik er binnekort nog maar ff eentje halen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
De classic en shuffle worden trouwens discontinued (95% kans)
Dat weten we morgen avond.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:18 schreef Marurk het volgende:
Zit er nou een 8 MP camera in of weet nog niemand dat?
Time Machine is niet eens nodig, je kunt gewoon de Migration Assistant gebruiken over je thuisnetwerk.quote:
Truequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Time Machine is niet eens nodig, je kunt gewoon de Migration Assistant gebruiken over je thuisnetwerk.
Er is qua rumors niks wat daarop wijst behalve wat Chinese beschermhoesjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:03 schreef drbarisart het volgende:
Het toffe aan een 5 zou natuurlijk een dunner en lichter design met een groter scherm (en eventueel capacitieve homeknop) zijn. Dat vind ik wel grote verbeteringen, daarom snap ik de teleurstelling wel als er alleen een 4S aangekondigd gaat worden.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat er een 5 komt, Apple snapt zelf ook wel dat ze morgen echt moeten gaan knallen.
Dit gebeurt natuurlijk gewoon niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
En dan koop je uiteindelijk de 4S en komt de 5 met een half jaar uit. WIl iedereen die weer kopen ofzo.
Is er niet een EU wet die gebiedt dat alle electronische consumentenproducten minimaal een garantie van 2 jaar dienen te hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ohw god, verwacht binnenkort maar weer een item over Apple in Radar, m'n vader heeft een enquete ontvangen over Apple. Waarin gevraagd wordt of er in de winkel door de verkoper wel op de "wettelijke" garantie van twee jaar is gewezenLeuk. Wettelijke garantie van twee jaar bestaat helemaal niet in Nederland
Dat is de europese wetgeving ja. Maar die heeft het over aansprakelijkheid van de winkel, maar niet zozeer garantie. Volgens de Nederlandse wet heb je recht op een deugdelijk product, afhankelijk van de aanschafwaarde mag het een X-aantal jaren mee gaan. Zo kun je van een laptop van 500 euro niet de levensduur verwachten als die van een laptop van 1500 euro. En afhankelijk van de aanschafwaarde van een product wordt de levensduur bepaald, zo mag een laptop 3 jaar mee gaan. Dit betekend dat als de laptop na 2 jaar zo maar kapot gaat, zonder je eigen schuld, de winkel nog aansprakelijk is. Niet zozeer een kosteloze reparatie, maar de winkel vergoed een gedeelte, in dit geval 1/3 deel van het reparatie bedrag. Daar staat wel tegenover dat je als consument moet bewijzen dat je normaal met de laptop bent omgegaan. Daarom is garantie ook zo'n verkeerd woord. Het lijkt alsof het kosteloos is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Is er niet een EU wet die gebiedt dat alle electronische consumentenproducten minimaal een garantie van 2 jaar dienen te hebben?
http://daisydiskapp.com/quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef nils7 het volgende:
Weet iemand een goed programma waarmee ik mijn HDD kan analyseren.
Heb een 2TB netwerk schijf maar op die van m'n laptop staat 250 GB aan "Overige bestanden" (dus geen media, documenten, foto's enzo) ben eigenlijk wel benieuwd wat dat allemaal is want ik dump toch zoveel mogelijk op mn externe HDD.
Time Machine heb ik, maar dit lijkt me wel zo handig, dank.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Time Machine is niet eens nodig, je kunt gewoon de Migration Assistant gebruiken over je thuisnetwerk.
Mooi, dan komt ie morgen bij mij binnen. Heb zo'n ding gewonnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:29 schreef Blaxje het volgende:
Resellers hebben de Apple TV al binnen. Staan zelfs al in de schappen vandaag.
Of Air Video Server op je Mac in combinatie met gratis Air Video app op je iPad/iPhone. Dan start je met je iPad films op je Mac die via Airplay en AppleTV op je tv te zien zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:51 schreef Bajskorv het volgende:
Apple TV is echt top, zeker als je veel download via iTunes op je iPad.
Thnx... was er alleen nog niet achter maar had een tijd terug een hoop foto's weg gemikt in iphoto maar blijkbaar bestaat er nog een knopje "emtpy iphoto trash"... dat resulteerde in 3 pogingen van mn MBP om 257113 items te verwijderen.... dat zal ook wel wat GB's schelen dacht ik zo hahahaquote:
Ik heb sinds dat die in NL is dat mijn Amerikaanse itunes met afspelen om de 10 minuten er mee nokt (als ik mijn laptop benader en daar alle tv shows of films kijk lukt het wel zonder pauze).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:51 schreef Bajskorv het volgende:
Apple TV is echt top, zeker als je veel download via iTunes op je iPad.
Tech/gadget/apple weblogs. Die houden meestal liveblogs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef Crimyclown het volgende:
Via waar kan ik het vanavond volgen?
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef Crimyclown het volgende:
Via waar kan ik het vanavond volgen?
Niemand?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:12 schreef nelisb het volgende:
zijn er nog studenten hier die aan een hoge school studeren.
Heb SPSS voor mac nodig. Die kost via Surfspot 16,25 euro. Het is maar voor een maandje, dus wil er niet teveel geld aan uitgeven.
wie o wie kan er helpen?
Dat laatste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:20 schreef bambino het volgende:
Ben wel benieuwd wat er precies allemaal gebeurd.
Normaal kun je na de tijd een video kijken van het hele event, is dat ook ergens live te kijken of zijn er alleen maar live blogs en tweets?
aight, wat een hype trouwens om een paar kleine veranderingen... er zijn helemaal aparte websites opgericht om de geruchten te plaatsenquote:
Als er een livestream zou zijn van Apple zelf zouden niet zoveel websites er verslag van doen, enkel een nieuwsberichtje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk geen livestream?
Toch raar, livestream is zeau 2011...
Dat was toch om dat nieuwe datacenter te testen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
Apple heeft toen één keer zo'n lifestream gedaan die je alleen in Safari op OS X kon kijken. Jammer dat ze daar niet mee door gaan
Geen idee, ik ben al een maandje niet in Nederland geweest (en daar staat mijn Apple TV). Ik zit op de Britse iTunes, maar daar woon ik ook en dat werkt allemaal prima. Ik neem het apparaat ook vaak meer op business trips, hoef ik geen Chinese TV te kijken 's avonds...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat die in NL is dat mijn Amerikaanse itunes met afspelen om de 10 minuten er mee nokt (als ik mijn laptop benader en daar alle tv shows of films kijk lukt het wel zonder pauze).
Daarnaast zei die laatst wel dat ik alleen aankopen kon doen in de NL'se store (met mijn US account was dat dus vreemd) moest hem in de instellingen terug zetten naar de US itunes store.
http://www.macrumors.com/(...)october-14th-launch/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zomg iPhone 4S !
http://www.apple.com/jp/retail/ginza/
hehehe iphone 4squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:36 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)october-14th-launch/
Daar gaat iemand ontslagen worden...
Dit, maar zoals ik al eerder voorspelde, zal de iPhone5 wel het 'One more thing' worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef BlackLining het volgende:
Valt vies tegen. Een minor upgrade waarschijnlijk dus maar, en dan ook geen nieuw design, in ieder geval op het eerste gezicht.
Ze moeten nog wel met iets heel moois gaan komen willen ze zichzelf nog redden van een enorme blamage.
Het is totaal niet vernieuwend. Maargoed, dat vond ik van de iPhone4 ook niet echt, en dat werd ook een succes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef problematiQue het volgende:
iCloud, Assistant, een chipset die vele malen sneller is dan wat er in de iPhone 4 zit, is dat niet genoeg?
Al heette de 4S '5', en had 'ie een iets anders uiterlijk vond iedereen het wel fantastisch.
Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is totaal niet vernieuwend. Maargoed, dat vond ik van de iPhone4 ook niet echt, en dat werd ook een succes.
Het zou inderdaad logisch zijn als dat goedkope 8GB model eens een keertje normaal in de markt gezet zou worden. Nu staat het in de store en vind je het alleen maar als je misklikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef problematiQue het volgende:
En, wie weet is de 4S wel het goedkope 8GB model.
Nieuw design, eventueel groter scherm, platter, capacitieve home-knop en misschien ehm, wat meer vernieuwing in iOS.quote:
Ik zou voornamelijk verwachten dat Apple zich weer voorop zet. Maar zoals het er nu uit ziet, blijven ze steken achter de HTC Sensation en Samsung Galaxy SII die beide toch alweer een paar maanden oud zijn. Gemiste kans, en voor mij als Android gebruiker ook niet handig, want Google, HTC en Samsung moeten weer even wat peper in de reet krijgen.quote:
Klein zaaltje, straks in dat nieuwe UFO-gebouw zullen ze toch wel een toffe ruimte moeten bouwen.quote:12:51PM It's a small venue, Apple's home theater where they run employee events. A huge contrast to the monstrous events at WWDC.
12:51PM And we're seated, or at least Tim is. Darren's being shuffled to the back. Apparently his Nikon 70 - 200 intimidated a few people.
Het zou in de planning wel passen. Geen spectaculaire, maar wel een spec boost.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
No way dat er vandaag een MBP update komt.
helemaal nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het zou in de planning wel passen. Geen spectaculaire, maar wel een spec boost.
Dit is enkel iPhone. Ga daar maar van uit. Als de MBP een update zou krijgen, dan zal dat wel ergens tussen door gebeuren. Nu wordt er op de iPhone/iTunes/iCloud gefocust.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het zou in de planning wel passen. Geen spectaculaire, maar wel een spec boost.
En als de geruchten kloppen en de iPhone 4S werkelijkheid wordt, hebben ze nog wel iets extra nodig om dit evenement bestaansrecht te geven.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Is er ergens een liveblog? Iemand?
Laatste update was in maart. En doorgaans heeft de Macbook om het half jaar een (kleine) update.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
LiveBlogs:
GDGT live coverage Live Apple iPhone 5 event coverage
This is my next
Ars Technica
Macworld
The Loop
OMT
Zelfde als http://live.iphoneclub.nl/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.nieuws.be/nieu(...)Iphone_a91dacaf.aspx
Praten ze live erover
Ik denk dat je die man niet moet onderschatten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Tijn het volgende:
Tim Cook doet al het praatwerk tot nu toe. Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat 'ie meer op de achtergrond zou blijven en dat Phill Schiller en Scott Forstall alles wel voor hun rekening zouden nemen.
Misschien geeft 'ie zo alsnog 't stokje over zoals Steve ook altijd deed? Eerst de intro, mooie cijfers enz, dan naar 't product met Scott en Phill.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Tijn het volgende:
Tim Cook doet al het praatwerk tot nu toe. Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat 'ie meer op de achtergrond zou blijven en dat Phill Schiller en Scott Forstall alles wel voor hun rekening zouden nemen.
Hij zal wel flink getraind zijn de afgelopen weken (maanden? jaren?), want hij schijnt van zichzelf niet zo'n geweldige indruk te maken als public speaker.
Iemand met een Windows laptop daar bedoel je? Niet zo heel vreemd hoor. Niet iedereen is zwart wit, en het is gewoon een pers event.quote:
hahaquote:
Volg ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
http://live.gdgt.com/live-apple-iphone-5-event-coverage/
Deze doet het hier prima.
thxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef EvilMarc het volgende:
Het Twit team geeft wel een mooie coverage:
http://www.justin.tv/twit#/w/1845158384/36
Zij hebben in elk geval iets te melden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef EvilMarc het volgende:
Het Twit team geeft wel een mooie coverage:
http://www.justin.tv/twit#/w/1845158384/36
en hop ze hebben een nieuwe markt aangesnedenquote:
Eens. Snel en effectief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:28 schreef TwyLight het volgende:
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blog is de beste imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |