De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat maakt de fipo hebben precies uit?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je aan de lopende band FOK!ken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je aan de lopende band FOK!ken.
quote:
Nee, wel het klokhuis van een appel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eten jullie ook altijd jullie mandarijnschil op?
Nee, dat is vies.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
Nee mijn hond wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jij was er toch al?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo lieve schatteboutjes van me
En dat is weer niet mijn smaak.quote:
schiedam centrum maar ze zijn al weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar is dat? Dan kom ik er ook heen. Hier op Schiphol is de kwaliteit heel matig
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
IS ER DAN NIEMAND DIE MIJ MIST ALS IK WEG BEN
kietelt dat?quote:
Je bips is goedgekeurd hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontkenningsfase in een ontkenningsfase
Hihi. Hoe is het met je toekomstige date?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik aan de plastische chirurgie gemoeten.
Ik ook.quote:
LIEFJEquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
HOI IK BEN OOK WEER AANWEZIG
FF ETEN
Die jongen zie ik pas maandag weer. Aangezien we geen nummers hebben uitgewisseld (quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi. Hoe is het met je toekomstige date?
Geen nummers is hendig ja. Wij even vluggertje dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die jongen zie ik pas maandag weer. Aangezien we geen nummers hebben uitgewisseld (), kan er tot die tijd niets besproken worden. Dus tot die tijd kan ik nog verder kieken
![]()
Ja, jouw nummer heb ik tenslotte wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geen nummers is hendig ja. Wij even vluggertje dan?
dankzij meds heb ik geen ontstekingen meer ja.quote:
Is het ook. Heerlijk wegdromenquote:
Als het noodzakelijk is, oké. Maar ik ga vrijwillig niets innemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dankzij meds heb ik geen ontstekingen meer ja.
En loop ik niet krom van de pijn ok.
Net als mensen die pijnstillers slikken bij een kater.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als het noodzakelijk is, oké. Maar ik ga vrijwillig niets innemen.
Dat is echt kansloosquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als mensen die pijnstillers slikken bij een kater.
Mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos. Zuip dan minder of accepteer het.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos. Zuip dan minder of accepteer het.
Deze mannen snappen het leven.quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben eten, een fijne avond/nacht gewenstIk hoop dat ik morgen nog leef
Uiteraard leef je nog, als je doodgaat stuur dan even een berichtje dan stuur ik snel nog even een fruitmand voor je kadaverquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
De atheļstische republikein wint?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond de koninklijke tegen de Goddelijke. Jullie voorspellingen?
En een potje oploskoffie erbij graagquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard leef je nog, als je doodgaat stuur dan even een berichtje dan stuur ik snel nog even een fruitmand voor je kadaver
Uiteraard mevrouw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een potje oploskoffie erbij graag
Enjoy!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Top, dan ga ik vanavond partyhardy
Doeg bipsjequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens kunt u hierop chillend de avond in gaan.
Voetbal jongen, voetbal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
De atheļstische republikein wint?
Ik ben voor Ajax, maar het wordt gewoon 4-0 of 5-1 vanavond. Als Ajax al scoort, zal het denk ik van Sigthorsson moeten komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond de koninklijke tegen de Goddelijke. Jullie voorspellingen?
Als hij al speeltijd krijgt vanavond. De Boer moet een keer niet Sulejmani eruit halen voor Enoh, of een andere wissel die daar op lijkt.quote:
Eh man coele kikkerquote:
Dat sowieso. Maar nee, het wordt eenrichtingsverkeer vanavond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als hij al speeltijd krijgt vanavond. De Boer moet een keer niet Sulejmani eruit halen voor Enoh, of een andere wissel die daar op lijkt.
Goed met jou!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef coban het volgende:
Lalallaaaaaala hoe gaat heeeet allemaal
busje zoutzuur lenen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zal ik je helpen krabben ?
Och liefje tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zal ik je helpen krabben ?
Lekker insmeren met nivea danquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Och liefje toch
Nee krabben dan wordt het erger
Nee zijn glaswol vezels, alles met wrijven gaat het juist in de huid zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker insmeren met nivea dan
OMG afspoelen danquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee zijn glaswol vezels, alles met wrijven gaat het juist in de huid zitten
Ja ik heb al vet lang gedoucht maarja gaat er vanzelf wel af en zulks!quote:
wtfquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee zijn glaswol vezels, alles met wrijven gaat het juist in de huid zitten
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Dalando het volgende:
IK HEB ECHT BEHOEFTE AAN EEN KNUFFEL
wat is er loosquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Dalando het volgende:
IK HEB ECHT BEHOEFTE AAN EEN KNUFFEL
twijfel je zelf ook ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik draag een skinny, ben il nu homo?
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik draag een skinny, ben il nu homo?
HELEMAAL NIKS maar ik heb wel behoefte aan een knuffel.quote:
Ik vroeg het aan de meisjes, maar toch, brofist voor jouquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
HELEMAAL NIKS maar ik heb wel behoefte aan een knuffel.
Trouwens kusje voor jou op je bezorgdheid om mij
Wat voor een?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik draag een skinny, ben ik nu homo?
Altijd tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan de meisjes, maar toch, brofist voor jou
Die hoef ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan de meisjes, maar toch, brofist voor jou
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik draag een skinny, ben ik nu homo?
Knuffel of anders niets.quote:
SV.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het is weer tijd geworden om een avondje te FOK!ken.
ik val op pizza's. jij bent bij toeval mijn favoriete uitvoeringquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
http://juerd.nl/watbenik.html
Heb je de test eerlijk ingevuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je hebt aangegeven dat je een meisje bent dat alleen op meisjes valt. Je bent dus lesbisch!
omggggggggggg
Zo, heb jij die mensen eens goed voor de gek gehouden zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je valt niet op jongens en niet op meisjes. Misschien komt dat later in je leven nog wel, en misschien ben je aseksueel.
grapje
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik val op pizza's. jij bent bij toeval mijn favoriete uitvoering
datquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je hebt aangegeven dat je alleen valt op mensen van het andere geslacht. Je bent dus hetero!
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je de test eerlijk ingevuld
Dus gwn bi?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben hetero
Maar ik vind meisjes soms ook leuk
Ga ju dan oowk soenen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben hetero
Neeeeequote:
wejowquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen zonder geslachtsdeel
for niry xo hrk joh! ik eil niry hrbbrn fsy jr xoiryd xrhy lirgdyr bsn mr!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ben hetero
iet dan heb je geen kut of penisquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet seksueel? Dan val je dus op niemand blijkbaar.
Dan ben je wel heel raar.quote:
Ok doen danquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wou ik wel proberen ja
wat deed jij brabbelen ben jij 2 ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
for niry xo hrk joh! ik eil niry hrbbrn fsy jr xoiryd xrhy lirgdyr bsn mr!
quote:Aseksualiteit is, in de breedste zin van het woord, het gebrek aan seksuele aantrekking of interesse in seksuele handelingen. Omdat aseksualiteit aangeboren of in elk geval diepgeworteld is, is het vergelijkbaar met een seksuele voorkeur of geaardheid. Door sommigen wordt het ook wel gezien als het gebrek aan een seksuele geaardheid. Een vaak aangehaalde studie stelt het percentage aseksuelen op 1% van de bevolking.
Aseksualiteit verschilt van vrijwillige en bewuste vormen van seksuele onthouding, zoals het celibaat, en van gedwongen afzien van seks als gevolg van ziekte. Aseksualiteit komt in vele vormen voor. Zo kunnen sommige aseksuelen, ondanks het ontbreken van seksuele interesse, toch bepaalde vormen van seks hebben. Een algemeen aanvaarde wetenschappelijke definitie ontbreekt echter nog.
Naast deze aseksualiteit bij mensen bestaat er bij bepaalde organismen aseksuele voortplanting.
ja maar je kan toch gevoelens hebben voor meisjes dan ben je bi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neeeeenog nooit wat met een meisje gedaan
Da's vrij weinigquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag 3 uur op school gezeten
Doe de test nu maar.,quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Gewoon een broek
wat is enen kut dann?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
n
[..]
iet dan heb je geen kut of penis
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
n
[..]
iet dan heb je geen kut of penis
sommige meisjes wel jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar je kan toch gevoelens hebben voor meisjes dan ben je bi.
Joh, als zij dat niet leuk vinden, laat ze lekker.quote:
Dus wel bi?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
sommige meisjes wel ja
Nou niet met mij want ik ben een jongetje.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zwaar kut als je er later bij je partner achterkomt.
Ik was in de war, je gaat toch niet vreemd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wat deed jij brabbelen ben jij 2 ?
wel nee johquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik was in de war, je gaat toch niet vreemd?
Vraag beantwoord?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt aangegeven dat je alleen valt op mensen van het andere geslacht. Je bent dus hetero!
kusje geven waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze wel kusjes geven
Doe dan op je beeldscherm.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze wel kusjes geven
op de wang....anders durf ik nietquote:
Terechte scheiding dan wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan vraag ik zonder pardon een scheiding aan.
preutsquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
op de wang....anders durf ik niet
Nee dan word beeldscherm vet heb net labello opquote:
Welnee ik durf wel meer hoorquote:
Of je huurt gewoon een gigolo in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan vraag ik zonder pardon een scheiding aan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je huurt gewoon een gigolo in.
Misschien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef Dalando het volgende:
Als ik nou MKdoe, krijg ik dan ook een hartje?
Oh ja, dat is ook zo, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst mee trouwen geen zin in
Proberen waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jay-Z achtigquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Beach het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mn sig had er tijden geeneen
Mijn sig is beter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:56 schreef Beach het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mn sig had er tijden geeneen
Dan heb jij kleine voeten xdquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen
12 cm ofzo
Weetjehoebaasdatis
Samen huilen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die nieuwe Facebook heb ik nu ook, geef mij de oude maar terug
Nee, ik heb geen keuken hier op mijn werk. Wel een magnetron en een waterkoker.quote:
User is mannelijk noch vrouwelijk, derhalve blijft het 'user'.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Van wie mag ik een knuffeltje
Waarschijnlijk van elke mannelijke user in dit topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Van wie mag ik een knuffeltje
Al het goede gaat naar de kloten. Hyves is helemaal een triesten aanfluitingquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Dalando het volgende:
Een beetje waar hyves heen gaat, naar myspace.
ow ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er uit te leggen valt.
Hoax.quote:
weet ik ik ben heel grappigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]________!!!!
Maar ik moest wel lachen
Heb maar 2 reactiesquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van elke mannelijke user in dit topic.
poepje van mequote:
Niet.quote:
Ik wel. Maar ik ben dan ook zeer grootmoedig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet.
Je kan iemand wel vergeven sorryokeditdat maar je zal nooit vergeten wat diegene gedaan heeft.
iel poepquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb maar 2 reacties
[..]
poepje van me
Ligt ook wel aan de reden hequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben dan ook zeer grootmoedig.
Mijn hart is groot genoeg voor vergeving en vergeten. Iedereen krijgt een nieuwe kans bij mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de reden he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik klikte.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen heeft iedereen vage klachten, er hangen weer erg veel chemtrails in de luchtKunnen die klootzakken niet een keer stoppen met ons steeds maar weer vergiftigen ?
http://educate-yourself.org/ct voor meer info.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn hart is groot genoeg voor vergeving en vergeten. Iedereen krijgt een nieuwe kans bij mij.Even een traantje laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Dalando het volgende:
omg kippetje zie iedereen haten in mijn topique
Alles op FOK! lees je wel en de dingen die echt belangrijk zijn lees je nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik klikte.
Ik scrollde.
Ik klikte weer weg.
Nou zeg das een koosnaampje boterkoekjequote:
watttee wat doen die chemtrailsquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles op FOK! lees je wel en de dingen die echt belangrijk zijn lees je nietDe chemtrails hebben goed op jou gewerkt (helaas)
Ik hou van je voor altijd wjnmk wjmmt ntbquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik niet hooreen liefde enzo
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik hou van je voor altijd wjnmk wjmmt ntb![]()
mn TR heeft gewerktquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Dalando het volgende:
omg kippetje zie iedereen haten in mijn topique
Ze zijn gewoon jaloers omdat je bff bent met een vrouw met een bazinnensnorquote:
Zwakkeren uitschakelen , gedachten beļnvloeden, klimaat beļnvloeden, mensen ziek maken, straling van andere planeten blokkeren en waarschijnlijk nog veel meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
watttee wat doen die chemtrails
kijk kijk, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers omdat je bff bent met een vrouw met een bazinnensnor
Brave New Worldquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zwakkeren uitschakelen , gedachten beļnvloeden, klimaat beļnvloeden, mensen ziek maken, straling van andere planeten blokkeren en waarschijnlijk nog veel meer
luchtvervuiling?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zwakkeren uitschakelen , gedachten beļnvloeden, klimaat beļnvloeden, mensen ziek maken, straling van andere planeten blokkeren en waarschijnlijk nog veel meer
Zo zie je maar weer, ik lees alleen interessante dingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles op FOK! lees je wel en de dingen die echt belangrijk zijn lees je nietDe chemtrails hebben goed op jou gewerkt (helaas)
Vlak niet alles uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iedereen trollt daar kan niet anders
Die Kloot_zak is weer bezig met zijn complottheorieėn over chemtrailsquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen heeft iedereen vage klachten, er hangen weer erg veel chemtrails in de luchtKunnen die klootzakken niet een keer stoppen met ons steeds maar weer vergiftigen ?
http://educate-yourself.org/ct voor meer info.
De overheid weet al jaren dat ufo's bestaan, maar ze vertellen ons niks. En de regering houdt ons in de gaten! Het is echt waar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iedereen trollt daar kan niet anders
Eenschquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Dalando het volgende:
ROW ROW ROW YOUR BOAT GENTLY DOWN THE STREAM
MERRILY MERRILY MERRILY MERRILY LIFE IS BUT A DREAM MOTHERFUCKER
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De overheid weet al jaren dat ufo's bestaan, maar ze vertellen ons niks. En de regering houdt ons in de gaten! Het is echt waar!
unidentified flying object, kan vanalles zijn dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De overheid weet al jaren dat ufo's bestaan, maar ze vertellen ons niks. En de regering houdt ons in de gaten! Het is echt waar!
De overheid weet inderdaad dat ufo's bestaan omdat ze die zelf gemaakt hebben. Over een paar jaar komt er een neppe aanval van aliens en dan is de NWO echt begonnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een vaag verhaal. idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die Kloot_zak is weer bezig met zijn complottheorieėn over chemtrails
Het lijkt mij en anderen duidelijk dat deze gast iets mist en wel iets intellectueels
Tyf toch een eind op met je zielige, niet bestaande prietpraat
Jij bent echt een kneus in het kwadraat
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef Boterbartje het volgende:
Lieve pam, ik wil geen koosnaampje
Ik wil een kusje![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een vaag verhaal. idd.
Schatje ik sta achter je!
ehm...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)______!_!_!_!_!_!_!_!!_!_
![]()
___
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |