De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat maakt de fipo hebben precies uit?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je aan de lopende band FOK!ken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je aan de lopende band FOK!ken.
quote:
Nee, wel het klokhuis van een appel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eten jullie ook altijd jullie mandarijnschil op?
Nee, dat is vies.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
Nee mijn hond wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jij was er toch al?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo lieve schatteboutjes van me
En dat is weer niet mijn smaak.quote:
schiedam centrum maar ze zijn al weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar is dat? Dan kom ik er ook heen. Hier op Schiphol is de kwaliteit heel matig
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
IS ER DAN NIEMAND DIE MIJ MIST ALS IK WEG BEN
kietelt dat?quote:
Je bips is goedgekeurd hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontkenningsfase in een ontkenningsfase
Hihi. Hoe is het met je toekomstige date?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik aan de plastische chirurgie gemoeten.
Ik ook.quote:
LIEFJEquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
HOI IK BEN OOK WEER AANWEZIG
FF ETEN
Die jongen zie ik pas maandag weer. Aangezien we geen nummers hebben uitgewisseld (quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi. Hoe is het met je toekomstige date?
Geen nummers is hendig ja. Wij even vluggertje dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die jongen zie ik pas maandag weer. Aangezien we geen nummers hebben uitgewisseld (), kan er tot die tijd niets besproken worden. Dus tot die tijd kan ik nog verder kieken
![]()
Ja, jouw nummer heb ik tenslotte wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geen nummers is hendig ja. Wij even vluggertje dan?
dankzij meds heb ik geen ontstekingen meer ja.quote:
Is het ook. Heerlijk wegdromenquote:
Als het noodzakelijk is, oké. Maar ik ga vrijwillig niets innemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dankzij meds heb ik geen ontstekingen meer ja.
En loop ik niet krom van de pijn ok.
Net als mensen die pijnstillers slikken bij een kater.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als het noodzakelijk is, oké. Maar ik ga vrijwillig niets innemen.
Dat is echt kansloosquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als mensen die pijnstillers slikken bij een kater.
Mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos. Zuip dan minder of accepteer het.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is echt kansloos. Zuip dan minder of accepteer het.
Deze mannen snappen het leven.quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben eten, een fijne avond/nacht gewenstIk hoop dat ik morgen nog leef
Uiteraard leef je nog, als je doodgaat stuur dan even een berichtje dan stuur ik snel nog even een fruitmand voor je kadaverquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
De atheïstische republikein wint?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond de koninklijke tegen de Goddelijke. Jullie voorspellingen?
En een potje oploskoffie erbij graagquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard leef je nog, als je doodgaat stuur dan even een berichtje dan stuur ik snel nog even een fruitmand voor je kadaver
Uiteraard mevrouw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een potje oploskoffie erbij graag
Enjoy!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Top, dan ga ik vanavond partyhardy
Doeg bipsjequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens kunt u hierop chillend de avond in gaan.
Voetbal jongen, voetbal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
De atheïstische republikein wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |