Ja snap ik wel een beetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ik ben geloof ik echt een beetje rampenmoe, das ook erg
Yo hoquote:
Nope. Mike wilde het kijken, maar ik lees in dat nieuwe serie topic... en alles is negatief aldaar. Terra Nova trekt mij niet zo trouwens.quote:
Preevning? Waar is dat dan weer een samenstelling van?quote:
OMG! It's a Sheldonism.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Preevning? Waar is dat dan weer een samenstelling van?
Filmpje?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden, maar:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=preevening
Ja dikke toeter Gbeequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar eigenlijk niet meer van toepassing nu
Da's wel des Sheldonsquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dikke toeter Gbee
Dat komt hier binnen en hoge eisen stellen
WE'LL SEE.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's wel des SheldonsIk zal morgen rond half vijf even komen zwaaien, oke?
Succes, goed schrobben, hè?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WE'LL SEE.
Ik ga je vuige belediging even van me af douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
are you clean againquote:
I'm so very proud of you!quote:
Egypte. Een ordinair weekje duiken en luierenquote:
Je bent net terug!quote:
Ooooooh, wowquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dit is voor in december!
Kiek dan!
We zijn vorig jaar in diezelfde plaats op vakantie geweest. Toen stond dit hotel voor 300 euro meer voor 8 dagen in plaats van de 10 die we nu hebben. We wisten dus wel dat we een goede deal haddenquote:
mooi dan iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar in diezelfde plaats op vakantie geweest. Toen stond dit hotel voor 300 euro meer voor 8 dagen in plaats van de 10 die we nu hebben. We wisten dus wel dat we een goede deal hadden.
Slaap lekker! (en waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik m'n bed in. Ben moe en morgen wordt het ook laat met veel drank ben ik bang![]()
![]()
Oh, dat ziet er ook niet zo massaal uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kiek dan!
He, die ken ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kiek dan!
Ben je daar geweest dan?quote:
Ja, vanuit de duikclub in Hurghada een eind gereden. Hun vestiging daar gaf op dat moment alleen daar een cursus. Volgens mij zat er Emporer.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je daar geweest dan?
Tombo, heb een afdelingsuitje van m'n werk vandaag. Met open bar
Ik heb m nog niet gezien, wel iedereen erover gehoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:06 schreef Muis006 het volgende:
Die foto van MJ, moest dat nou?
We wisten toch al dat ie dood is?
je ziet dus echt geen verschil hequote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien, wel iedereen erover gehoord.
Je wil me toch niet zeggen dat ie er dood nog slechter uitzag dan levend???
Mijn collega's hadden een hondje gevonden vanmorgen.
Ik wist wie het was en waar ie woonde dus ik ben hem thuis gaan brengen, waren ze daar net een politie inval aan het doen, ik viel met mn neus in de boter
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien, wel iedereen erover gehoord.
Je wil me toch niet zeggen dat ie er dood nog slechter uitzag dan levend???
Mijn collega's hadden een hondje gevonden vanmorgen.
Ik wist wie het was en waar ie woonde dus ik ben hem thuis gaan brengen, waren ze daar net een politie inval aan het doen, ik viel met mn neus in de boter
Veel plezierquote:Op woensdag 28 september 2011 09:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je daar geweest dan?
Tombo, heb een afdelingsuitje van m'n werk vandaag. Met open bar
Oeh, paf zequote:Op woensdag 28 september 2011 10:18 schreef Barbaaf het volgende:
Ontruimingoefening hier, sta lekker in de zon
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, paf ze![]()
Kijk, gisteren spinnewebje van een meter doorsnee tussen twee bomen![]()
[ afbeelding ]
Te laat, ben alweer binnenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon random foto's maken, kunnen wij dalijk celebs raden
Dat je daar nog over na moet denkenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Greys het volgende:
Jawel joh Baaf, onze eigenste paparazziiiiiiiiiiiii
Wat een zalig weer zeg, ik ga zo met Biet naar het hondenveld denk ik.
Biet rondjes rennen en ik in de zon op een bankje, dat lijkt me een prima verdeling
Dat 'denk ik' had ik wel weg kunnen laten inderdaad ;-)quote:Op woensdag 28 september 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je daar nog over na moet denken
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh, maar je mag ze me ook gewoon mailen, dat widdetogwel?
![]()
Ik zag gisteren een hondje, het had een liefdesbaby van Nacho en Diaz kunnen zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja komt goedquote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Doe dr lekker aan de riem, ga je samen een uur of twee lopen, heerlijk
Ja echt hequote:
Ik dacht laatst nog aan die twee enige mannen, die Spaanse liedjes gingen zingen op dat bankjequote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is ook echt een hondje die ik zo zelf zou nemenGrote oren
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is ook echt een hondje die ik zo zelf zou nemenGrote oren
Ik neem Bink ook niet mee zo, die mag dan als we weer thuis zijn aan de overkant in het parkje hobbelenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vanmorgen extra vroeg opgestaan en al een uur gaan lopen voor ik ging werken, veel te mooi weer om in mn nest te liggen![]()
En in de pauze gaan we een uur en dan vanavond nog minstens 2 uur denk ik, en dat is dan net genoeg om Sjon enigszins rustig te laten zijn in de uren dat we niet wandelen.
En dat elke dag he.
Voor die andere 4 hoeft dat heul niet zo nodig
Ja die waren zo leukquote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht laatst nog aan die twee enige mannen, die Spaanse liedjes gingen zingen op dat bankje
Drie kwartier rijden, valt mee dus!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Ja oh-oh die junk zou het nog zo doen ook denk ik
[..]
Ja die waren zo leuk![]()
Is Blaricum trouwens ver voor jou? Als je nog een keer wil afspreken, daar is een mooi groot afgezet veld. Kan Nacho ook weer mee.
Ow da's wel jammer, is altijd net zo lekker met dit weer als ze ook nog even kunnen dippenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee geen water helaas. In Apeldoorn heb je ook een omheind bos, maar daar is ook geen water.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Een topdag om ziek te zijn.
Morgen maar weer normaal doen.
Nee dat lijkt me ook niet, getver.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verhoging, buikpijn en veel hoesten. Niks ernstigs, maar college ging even niet vandaag.
nu?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow da's wel jammer, is altijd net zo lekker met dit weer als ze ook nog even kunnen dippen
Hoewel dat water in Zoetermeer wel leuk was, maar wel ineens diep werd *plons, oeps*
Maar ik kom wel een keer naar Blaricum hoor! Of nu? :p
Dankjequote:Op woensdag 28 september 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet, getver.
Hoop dat je je snel beter voelt!
Was ik ook niet van plan nee. Vanavond op tijd naar bed en dan ben ik morgen weer frips ende fruitig.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
He bah Muis, je moet niet ziek worden nu hoor
Kijk maarquote:Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
nu?tja als ik de auto kan lenen wil ik best nu, maar kleine kans denk ik
No way dat zondag niet door gaat hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan nee. Vanavond op tijd naar bed en dan ben ik morgen weer frips ende fruitig.
Duhquote:Op woensdag 28 september 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way dat zondag niet door gaat hoor
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz, Blue en Nacho mee, kan Nacho lekker los rondhobbelen. Die zullen we wel weer gelijk kwijt zijn
Oh da's lief!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ah, daar belde Eef , over Beertje van vanmorgen , zo lief, om me te bedanken, en te vragen wat ik wil hebben voor de moeite.
Ja niks natuurlijk![]()
Maar hij is kunstenaar, en hij maakt voor iedereen rozen ter nagedachtenis nog van zijn vriendin die jaren geleden overleden is en die ik ook kende, nou gaat ie voor mij een speciale roos maken zegt ie, ik ben es benieuwd.
Ik zei al dat ik allang blij was dat ik Beer had en geen vreemde, en dat ik alleen maar hoopte dat ie voor mij hetzelfde gedaan zou hebben, gekkie
Ziet er leuk uit met al die kleurtjesquote:Op woensdag 28 september 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er beter uit dan op de foto
Kunnen die collega's die altijd staan te beppen in die keuken je geen kop thee komen brengen?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh shit man, nou weet niemand waar die container zand heen moet![]()
Had ik al gezegd dat de centrale in Amsterdam stuk is en dat ik hun telefoon erbij heb en dat ik nog steeds alleen maar 1 koude kop thee gehad heb vanmorgen![]()
Wat een chaotische dag vandaag
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Kunnen die collega's die altijd staan te beppen in die keuken je geen kop thee komen brengen?
Met een emmer waterquote:Op woensdag 28 september 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
pfffffff, mn bazin ligt op het balkon in de zon te slapen
Of we haar over een half uur wakker maken
Boh, waarom niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou dat ik buiten was gebleven![]()
Vrije vrijdag kan ook al niet meer doorgaan nu
Superquote:
In Amsterdam Sloterdijk als webdesignerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Super![]()
![]()
Waar en als wat?Sorry heb ergens tussendoor iets gemist. En hebbie die website al op zwart gepleurd?
Uur, precies.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Valt de reistijd mee?
Wel tof werk, en eindelijk zeg
Aawwwquote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Muis006 het volgende:
De Mr en ik gaan voor onze anniversary heel romantisch naar Fright Night
Jullie hebben toch al een date met mij, is dat nog niet erg genoeg???quote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Muis006 het volgende:
De Mr en ik gaan voor onze anniversary heel romantisch naar Fright Night
Nee we nemen wat lichte horror tot ons om de verschrikkingen van Terror Sjon en zijn Krazee Boss van ons netvlies te branden.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al een date met mij, is dat nog niet erg genoeg???
Idd, en het salaris is meer dan bij zijn oude baas en meeeeeeeer dan die lullige 1800 or so bij dat bedrijf om de hoekquote:Op woensdag 28 september 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet ideaal maar het is werk
Najaaa serieus? Waarom heeft A'dam geen telefoon dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik t weekend ook gewoon door kan werken trouwens, aangezien Amsterdam wss deze week geen eigen telefoon meer krijgt.
Tis toch echt te mooi weer om vrij te hebben.
Nja, zondag lekker vroeg beginnen zodat ik wel nog ff Muis kan meeten.
Hoerig
Je weet wat je te doen staat..quote:Op woensdag 28 september 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Compensatie, wasda?
![]()
Onbezoldigd overwerken heet dat hier man![]()
Timing is gewoon echt kut, eindemaand moet af, ik lag heel mooi op schema, maar nu heb ik niet eens tijd om te pissen, letterlijk![]()
Ze hebben daar een overstroming gehad, de hele centrale ligt eruit, kunnen ze ook niks aan doen.
Zij zitten nu ijs te eten op t terras
Dus in plaats van je werk, baal je van je sociale leven?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Al dat niks doen zou ik nog erger vinden geloof ik![]()
Maar t komt wel ff belabberd uit, twee van die drukke weekenden achter elkaar.
Ik ga mn sociale leven na dit weekend weer even helemaal op slot gooien, lekker autisten thuis, heerlijk
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:00 schreef Mama_Mia het volgende:
zo ik leef ook weer
Hoi allemaal
Leuke week gehad?
"Ze is net thuis en zit nu alweer met dat ding op schootquote:Op woensdag 28 september 2011 17:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Rhana is blij dat ik weer thuis ben
Ik heb toch echt besloten dat ie voor mij alleen nog maar beter kan worden, anders sta ik nooit meer op vrees ikquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
De week is pas halverwege, kan nog helemaal mis gaan
De week sinds vorige week dinsdag dan, toen ik wegging naar Italiëquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
De week is pas halverwege, kan nog helemaal mis gaan
[..]
"Ze is net thuis en zit nu alweer met dat ding op schootIk ben ook warm, kan ook zachtjes spinnen en ben veul zachter
"
Rhanaquote:Op woensdag 28 september 2011 17:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Rhana is blij dat ik weer thuis ben
Puur omdat ze te moe was om te hollenquote:
Inklok systeem. Stel je vergeet dat, of uitklokken = geen salaris die.dag.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:23 schreef Barbaaf het volgende:
Da's niet slecht, maar wat mag er dan niet volgens jou?
Dat is wel raar ja, lijkt me sterk dat dat mag.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Qwea het volgende:
Inklok systeem. Stel je vergeet dat, of uitklokken = geen salaris die.dag.
Hahah er was ook zo'n topic in WGR. Die jongen werkte bij Pathe en was vergeten zich in te en uit te schrijven oid. Pathe zei "Jammer dan, geen monehz" Maar dat mag natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mij dus ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja, lijkt me sterk dat dat mag.
Nee precies. Maar dat staat dus wel in hun arbeidsvoorwaarden waar Mike akkoord mee dient te gaanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah er was ook zo'n topic in WGR. Die jongen werkte bij Pathe en was vergeten zich in te en uit te schrijven oid. Pathe zei "Jammer dan, geen monehz" Maar dat mag natuurlijk nooit.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef Strega het volgende:
hallo allemaal, alles hopelijk goed en wel bij iedereen? Ik heb zo'n tijd niet gepost. Wilde mijn hoofd wat leger hebben en wat oude en de laatste tijd verwaarloosde dingen opgepakt.
Had even wat rust in mijn hoofd nodig na de nodige sores,
Ik heb in het Bullie topic gepost, want we dachten vanmiddag Bullie te moeten laten inslapen. Hij heeft gisteren een zwaar herseninfarct gehad. Gehele uitval van zn voorpootjes, z'n achterhand was al nooit goed.
Bij de dierenarts besloten het nog te proberen met twee injecties, die moeten binnen 48 uur resultaat hebben. Vrijdag moeten we dus beslissen, ik hoop toch zo dat dat lieve trouwe ventje zich herpakt. Graag dus wat positieve energie voor onze Bullemans.
Het is onvoorstelbaar wat dat kleine lieve hondje voor ons is gaan betekenen, in de bijna twee jaar dat hij bij ons is.
Ik schiet de laatste tijd al bij alles vol, maar vandaag was echt totaal kut. Ik jank maar en kan niet veel meer hebben op het moment.
Voor de rest, sorry dat ik zo binnen dender, heb nog niet bijgelezen, dus hoop dat het met jullie allemaal goedl is voor mens en dier.
Ik kan het topic niet meer vindenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah er was ook zo'n topic in WGR. Die jongen werkte bij Pathe en was vergeten zich in te en uit te schrijven oid. Pathe zei "Jammer dan, geen monehz" Maar dat mag natuurlijk nooit.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Qwea Vergeten paraaf te zetten.. Uren niet betaald?
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:06 schreef Barbaaf het volgende:
Sterkte, Pagan en Strega
[..]
Hebbez: Vergeten paraaf te zetten.. Uren niet betaald?
Ja, faalquote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Barbaaf het volgende:
Gewoon 'Pathe' binnen WGR met de Foksearch, en niet in de titel zoeken
Ik ben gewoon een google falerquote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fok+wgr+pathe+salaris deed het hem hier
Ik ga heel hard duimen voor bulliequote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef Strega het volgende:
hallo allemaal, alles hopelijk goed en wel bij iedereen? Ik heb zo'n tijd niet gepost. Wilde mijn hoofd wat leger hebben en wat oude en de laatste tijd verwaarloosde dingen opgepakt.
Had even wat rust in mijn hoofd nodig na de nodige sores,
Ik heb in het Bullie topic gepost, want we dachten vanmiddag Bullie te moeten laten inslapen. Hij heeft gisteren een zwaar herseninfarct gehad. Gehele uitval van zn voorpootjes, z'n achterhand was al nooit goed.
Bij de dierenarts besloten het nog te proberen met twee injecties, die moeten binnen 48 uur resultaat hebben. Vrijdag moeten we dus beslissen, ik hoop toch zo dat dat lieve trouwe ventje zich herpakt. Graag dus wat positieve energie voor onze Bullemans.
Het is onvoorstelbaar wat dat kleine lieve hondje voor ons is gaan betekenen, in de bijna twee jaar dat hij bij ons is.
Ik schiet de laatste tijd al bij alles vol, maar vandaag was echt totaal kut. Ik jank maar en kan niet veel meer hebben op het moment.
Voor de rest, sorry dat ik zo binnen dender, heb nog niet bijgelezen, dus hoop dat het met jullie allemaal goedl is voor mens en dier.
Mag nietquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bietje is eigenlijk nu nèt pas moequote:Op donderdag 29 september 2011 01:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ja daar zal het vast door komen![]()
Diaz is nog steeds moe haha en Blue ook. Liggen al de hele avond samen te slapen.
Ach,quote:Op donderdag 29 september 2011 14:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
1 van de teckels van het nieuwe baasje van Juno is vandaag ingeslapen..![]()
Sinjoor..
[ afbeelding ]
Weet ze al wanneer ze de sleutel krijgt?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa, en net word ik gebeld, of die vrouw nog een bankstel kan gebruiken.
Yes indeed![]()
Witte leren hoekbank, ik hoop dat t wat is![]()
Dat is redelijk oud voor een teckel dacht ik , maar het blijft altijd te vroeg natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij was 12..zij heeft hem 2 jaar geleden gekregen.
Hier zie ik bijna nooit teckels.Woont hier in de buurt 1 oud teckeltje en verder zie ik ze niet. Vooral veel labradors hier.
Hij had een sceptische infectie in zn longen, 6 weken in coma gelegen, toen ie bij kwam waren zn voeten zwart , zat niks anders meer op, onder de knie geamputeerd.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom waren ze beiden benen geamputeerd oh-oh?
Goed voor haarquote:
Voor zo'n instelling kan je ook alleen maar respect hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop alleen echt keihard dat ie ooit weer aan de slag kan, hij had een heel fysiek beroep, klavecimbelbouwer, dat gaat voorlopig nog ff nie lukken nie zei hij
Mjah dat is elke dag weer een verrassingquote:
Ja dat zag je wel he?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:36 schreef Goodbye het volgende:
Bink bijt nog goed van zich af als Biet iets doet wat d´r niet zint in ieder geval
Ja, Biet is een beetje onbehouden idd. Pakt niet altijd even goed uitquote:Op donderdag 29 september 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag je wel he?
Al laat ze wel elke dag meer over zich heen lopen helaas. Maar dan let ik zelf gewoon wat extra op. Biet springt af en toe van de bank bovenop Bink
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag je wel he?
Al laat ze wel elke dag meer over zich heen lopen helaas. Maar dan let ik zelf gewoon wat extra op. Biet springt af en toe van de bank bovenop Bink
Ze kan nu toch niet meer tellen , want ze ziet dubbelquote:Op donderdag 29 september 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat goed met de drankcalorietjes he Qut
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze kan nu toch niet meer tellen , want ze ziet dubbel
Zolang ze nog plezier heeft en dat heeft ze volgens mij , gewoon laten hobbelenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah dat is elke dag weer een verrassing
Paar dagen geleden spuugde ze paar keer per dag gal, ook 's nachts. Heel sneu kreunend op de overloop enzo. En als we dan weer denken 'dit was het dus, nu is het echt niet leuk meer zo voor dat beestje', dan is het de volgende dag weer een stuk beter...
De bulten bij haar klieren onder haar kin worden wel erg groot nu, maar het spugen is weer over voorlopig *afklopt*. Paar dagen slecht gegeten, gister en vandaag at ze weer prima. Dus ik laat haar maar gewoon nog even doorhobbelen
Chicoquote:Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, als Chico slecht eet voer ik m de hele dag door hapjes kaas en zo, wil Bink ook geen extralekkere snackjes dan?
Ik had naar show twee ons kalkoenfilet voor hem mee, dat was toch maar meer mooi dan zn normale maaltijd, ging dr in als uhm, kalkoenfilet
sow dat is niet misquote:Op donderdag 29 september 2011 17:31 schreef vamperotica het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-in-tilburg-1.114577
Vriendinnetje van dochterlief
Nee dat is het vooral idd, dat ik het een rotgezicht vind...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Chico wordt ook best nog wel es bruut omver geraced hiero , vet irritant vind ik dat, maar ik geloof werkelijk dat ik er meer mee zit dan Chico zelf
![]()
Ik kan het ook vaak niet aanzien hoor
Als Bink van die gal-spuug-dagen heeft dan wil ze niks. Zelfs geen biefstuk of rosbiefquote:Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, als Chico slecht eet voer ik m de hele dag door hapjes kaas en zo, wil Bink ook geen extralekkere snackjes dan?
Ik had naar show twee ons kalkoenfilet voor hem mee, dat was toch maar meer mooi dan zn normale maaltijd, ging dr in als uhm, kalkoenfilet
Bijzonder hequote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat is het rustig hier!Na 3 dagen nog hetzelfde topic!
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
That time of the month, is it?
Hoi Cat!
vinne t gek, we moeten genieten van de laatste mooie daagjes van dit jaarquote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bijzonder he
Iedereen heeft vast de zomer in de bol
Ik vind het helemaal niet gek, het is heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
vinne t gek, we moeten genieten van de laatste mooie daagjes van dit jaar
dat is t ookquote:Op donderdag 29 september 2011 19:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet gek, het is heerlijk
ik ga mn best doen, maar moet ff kijken wanneer men mn weekend al ingepiktquote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Troel het volgende:
Wil je voorlopig even het weekend voor en na de 19e vrijhouden
De 19e zelf zal ik niet van je vragen, dat is een woensdag.
Zodra ik weet wanneer Jochem zijn verjaardag viert hoor je van me
Oh jekkes! Gaat zoiets snel weer over?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef Muis006 het volgende:
Zomerweer; muggen. Ik ben er allergisch voor dus ik heb een bult ter grootte van een golfbal op mijn arm. Er zit nu keukenrol met azijn omheen, ruikt erg lekker.
Superquote:Op donderdag 29 september 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga mn best doen, maar moet ff kijken wanneer men mn weekend al ingepiktheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |