ik zal het in de gaten houden docu wordt wel ingekort, is officieel 1uur40min, tvuitzending is n uur preciesquote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij interessant. Help mij herinneren als het wordt uitgezonden?
geen van beidenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Memo: Is dat een "excursie" vanuit de studie als verplicht? of vanuit persoonlijke interesse?
En dan helemaal op/neer 'van U naar M.
Wat ik mij trouwens wel eens afvraag, als jij post, aan welke kant wil jij werken van
Justitie.
Globaal: aanklagen of verdedigen?
Wat mooi modern qua inrichtingquote:Op woensdag 28 september 2011 21:47 schreef AnneX het volgende:
Isa, ik vond het bedrag dan wel weer passen bij de voorzieningen zoals je het beschrijft.
Deze sportschool hoort geloof ik bij de top 10 . http://www.piazzasports.nl/index.html
voor een 33 per maand.
Ik vind het erg actueel en persoonlijk overkomenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat je dat leuk vindt.
Ik zal het Annabelle vertellen, die dit verzorgt.
Laatst moest zij hierover iets vertellen op een bijeenkomst van branchegenoten.
Men wist nog niet zo goed hoe dit in te vullen.
Anne, de I-bood aanbiedingen staan gewoon op Fok! bovenin en onderin de menubalk onder de banner.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef AnneX het volgende:
@ g : van de week net weer de ibood afgemeld dus gemisd.
Vitamientjes moet je wel blijven nemen, hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
zelf weer flink getraind en uurtje geleden gegeten; witte boterhammen met overgebleven gehaktbal
Beetje flauw van ze om dat al senior te noemen hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
In het kader van wat aan mijn zeer gebrekkige conditie doen heb ik vanavond per mail info aangevraagd voor 'Senior Fit' voor heren van 55+ bij de sportschool hier in het dorp.![]()
Is 3 kwartier les en oefeningen en daarna nog een half uur vrij zwemmen in het zwembad van de sportschool.
Eerst moet ik nog weten wat het kost en of er nog plek voor me is.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
top Golfer! hopelijk hou je t vol zonder veel pijn!
Grondmist, ja die is erg mooi, morgens vroeg ook erg fotogeniek. Je ziet het soms in meerdere dunne laagjes boven elkaar. Zat eens in de trein en zag morgens vroeg met opgaande zon drie van die laagjes boven elkaar gescheiden door heldere lucht. Niemand in de volle trein die het meekreeg, en ik zag te kicken over zo iets moois.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooie ervaring had je buiten Piet.
Ik net op de fiets terug van koor, zo mooi al een beetje mist boven de weilanden en slootjes
Het gekke is, mensen om je heen nemen het gewoon niet waar. Mensen zijn sowieso zich vaak maar nauwelijks bewust van wat er om hun heen gebeurd. Ik zie midden in de stad egeltjes, hazelwormen (lijkt net een kleine slang maar is een hagedis), steenmarters, vossen, hazen, muizen, Muskus en Beverratten, eekhoorns, torenvalken die duiven en mussen vangen en zelfs een keer een wasbeer. Als ik dat vertel verslijten de meeste mensen je voor gek.quote:
Blij dat er meer mensen zijn die het waarderenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Iedere ochtend dat ik vroeg naar mijn werk rij de laatste tijd zoooo mooi met nog precies een roze zonnetje door de flarden heen
ok morgen even bellen dus? het is het proberen waard tochquote:Op woensdag 28 september 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog weten wat het kost en of er nog plek voor me is.
ik weet van sommige dieren die jij hier opnoemt niet eens hoe ze eruit zienquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gekke is, mensen om je heen nemen het gewoon niet waar. Mensen zijn sowieso zich vaak maar nauwelijks bewust van wat er om hun heen gebeurd. Ik zie midden in de stad egeltjes, hazelwormen (lijkt net een kleine slang maar is een hagedis), steenmarters, vossen, hazen, muizen, Muskus en Beverratten, eekhoorns, torenvalken die duiven en mussen vangen en zelfs een keer een wasbeer. Als ik dat vertel verslijten de meeste mensen je voor gek.
Toch vind ik een zonsopgang mooier dan zonsondergang, zeker op zee. Lucht die zwart is die langzaam auberginekleurig wordt, dan blauw, mmmmquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef z80 het volgende:
ik kan vooral genieten van de zon ondergang. de Koperen ploert die tussen de bomen of de weilanden verdwijnt.
de mist in de ochtend is wel aardig, maar ik heb er meer last van dan plezier.
de last komt dan voornamelijk van mensen die vol in de ankers gaan als ze een nevelbank in rijden.
Ik zou willen dat ik al die dieren ook zagquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gekke is, mensen om je heen nemen het gewoon niet waar. Mensen zijn sowieso zich vaak maar nauwelijks bewust van wat er om hun heen gebeurd. Ik zie midden in de stad egeltjes, hazelwormen (lijkt net een kleine slang maar is een hagedis), steenmarters, vossen, hazen, muizen, Muskus en Beverratten, eekhoorns, torenvalken die duiven en mussen vangen en zelfs een keer een wasbeer. Als ik dat vertel verslijten de meeste mensen je voor gek.
Zusje van mijn collega speelt daar bijquote:Op woensdag 28 september 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Volleybaldames hebben een lange weg te gaan willen ze de OS halen... EK verloren in de QF van Italie en daardoor is de weg een stuk langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |