2x easyjet, 2x te laat.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mr.Mo vliegt altijd met Easyjet en is eigenlijk altijd eerder onderweg dan de planning zegt! Meestal vertrekken ze zelfs 10 minuten eerder
Geen idee nog, maar wrsch till of in het café. Ik hoop eigenlijk op till, maar café vind ik ook wel erg leukquote:
Oh shitquote:Op woensdag 28 september 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en check de camping waar we heen gaan! Wellicht ook wel wat voor jullie?
http://www.masonscampsite.co.uk/Welcome_.html
Honden die zich goed gedragen zijn welkom
http://www.elsevier.nl/we(...)n-Belgische-test.htmquote:Aldi-bier verslaat duurdere merken in Belgische test
woensdag 28 september 2011 13:46
Het Belgische biermerk Schulten Bräu is volgens onderzoekers en liefhebbers de beste bieraankoop. Het bier, dat wordt verkocht in de supermarktketen Aldi, eindigde in een test van de Belgische consumentenbond Test-Aankoop hoger dan bekende biermerken als Carlsberg, Stella Artois en Heineken.
Bier van de Aldi komt als beste uit een Belgische test
Het Aldi-biermerk heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding, vindt Test-Aankoop. Een liter Schulten Bräu-bier kost nog geen euro per liter.
Bockor Pils, eveneens uit België, is als beste van de 44 geteste bieren uit het onderzoek gekomen. Heineken is op de vierde plek geëindigd en is daarmee het beste Nederlandse biermerk. De uitslag is gebaseerd op onderzoek naar de ingrediënten en de meningen van meer dan zestig bierproevers.
Belgisch bier
'Enigszins verrassend is dat negen van de tien buitenlandse bieren een goede score kregen voor de smaaktest, omdat we de Belgische bieren toch vaak beschouwen als de referentie als het op smaak aankomt.'
Niet alleen de smaak heeft de uitslag van het bieronderzoek bepaald. Het extractgehalte van de biersoorten, dat wil zeggen de hoeveelheid gerst, tarwe, mais, rijst, hop en gist in het bier, telden ook mee.
Oordeel
'Van de proever verwachtten we een weloverwogen oordeel van de smaak, gaande van "bevalt me extreem goed" tot "bevalt me helemaal niet goed",' blijkt uit het onderzoek.
De etiketten geven volgens de onderzoekers vaak onjuiste informatie weer. 'Nu kan iedereen zijn bier "premium", "luxe pils" of "lager premium", zonder voorwaarden.' Enkel de benaming 'bier' is nu verplicht, maar als het aan Test-Aankoop ligt, moeten de eisen aan bieretiketten worden aangescherpt.
Nu lekker met airco in de autoquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Sinds ik zelf een blinde bierproeverij heb gedaan verbaasd het me allemaal niets meer. In de categorie Pils zijn de verschillen veel kleiner dan veel mensen beweren.
Nergens dus in de buurt een mooi stuk kalfsfricandeau (dat wilde ik gebruiken) te verkrijgen. Ja, in de diepvries van onze dorpsslager, maar dat krijg ik dus nooit meer op tijd ontdooit en gekruid en gebraden. Kalfsvleesstukken moet je dus een dag van te voren bestellen, zei hij.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ga je voor het kalfsvlees gebruiken? Ik vind een gepocheerde muis erg mooi ervoor.
Heel veel beterschap krakkie! Hopelijk stroomt alles weer pijnvrij door gauw.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag vanuit het ziekenhuis.
Gisteravond naar de EHBO, Steer had gelijk. Veel kleine bloedstolsels, dus ik kon niet meer plassen. Gespoeld en weer naar huis. Naar de wc en meteen weer naar de EHBO, het deed nog net zo zeer. Nu ben ik opgenomen en heb een catheter, dus geen pijn meer. Officieel heb ik bedrust, maar nu effe snel in de rolstoel naar de computer voor jullie. Niet meer ongerust zijn he.![]()
Ik verlies nog bloed, maar het is al ouder. Als het helder is, mag ik hopelijk naar huis.
Lief dat jullie zo meeleven, dat helpt!![]()
Ohja, ik heb een verpleger durven vragen of hij getrouwd was, maar hij moest hard lachen.![]()
voor jullie, hopelijk tot later!
Hangt er vanaf wat voor kruiden gebruikt zijn. In dit geval heeft de slager de kalfsrollade heel neutraal gehouden en mooi rosé gebraden.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel beterschap krakkie! Hopelijk stroomt alles weer pijnvrij door gauw.
Geniet maar even van het ziekenhuis als een hotelletje, voor zover dat kan
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel beterschap krakkie! Hopelijk stroomt alles weer pijnvrij door gauw.
Geniet maar even van het ziekenhuis als een hotelletje, voor zover dat kan
Dan heb je een prettige slager, ik eet eigenlijk nooit rollade van de slager omdat ik de smaak van Rolladekruiden (das een mix van peper, gemberpoeder, nootmuskaat, kardemom, kruidnagel en zout) niet mag, het staat me zo tegenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor kruiden gebruikt zijn. In dit geval heeft de slager de kalfsrollade heel neutraal gehouden en mooi rosé gebraden.
heten ze steer?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Parfumerie ook. De grootste snobs die alleen bepaalde merken dragen halen die specifieke geuren er in blinde testen niet eens uit.
Krakkiequote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag vanuit het ziekenhuis.
Gisteravond naar de EHBO, Steer had gelijk. Veel kleine bloedstolsels, dus ik kon niet meer plassen. Gespoeld en weer naar huis. Naar de wc en meteen weer naar de EHBO, het deed nog net zo zeer. Nu ben ik opgenomen en heb een catheter, dus geen pijn meer. Officieel heb ik bedrust, maar nu effe snel in de rolstoel naar de computer voor jullie. Niet meer ongerust zijn he.![]()
Ik verlies nog bloed, maar het is al ouder. Als het helder is, mag ik hopelijk naar huis.
Lief dat jullie zo meeleven, dat helpt!![]()
Ohja, ik heb een verpleger durven vragen of hij getrouwd was, maar hij moest hard lachen.![]()
voor jullie, hopelijk tot later!
Dankje, maar 1 en 2 Tisjri is morgen en overmorgen.quote:
Die heb ik dus net op, maar dan met lamsworstjesquote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
Bij ah heb ik kippesaucijzen ( met chorizo) ontdekt.
Die gebruik ik hiervoor: http://www.kayotic.nl/blog/beef-sausages-balsamic-tomatoes
ik heb een halfjaar bij een bierbrouwer gewerkt. en daar in de keuken mogen kijken/proeven.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Sinds ik zelf een blinde bierproeverij heb gedaan verbaasd het me allemaal niets meer. In de categorie Pils zijn de verschillen veel kleiner dan veel mensen beweren.
Zo gaat het bij mij ook al een tijdje..quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb er net een hand vol uitgehaald..
* Pietverdriet geeft Krakje een knufquote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, hotel, ik ervaar het als een gevangenis.![]()
AnneX, ze hebben een appelboor in een goed doorbloede nier gestopt. 9 van de 10 keer gaat dat goed, maar nu dus niet. Ik zei al: mijn bloed stolt te goed.![]()
En ja, devpk was ergzorgzaam en had gevoel voor humor.
Ik vind in het ziekenhuis liggen ook vreselijk, idd net een gevangenis. Geef mij mijn eigen bedje maar bij ziek zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, hotel, ik ervaar het als een gevangenis.![]()
AnneX, ze hebben een appelboor in een goed doorbloede nier gestopt. 9 van de 10 keer gaat dat goed, maar nu dus niet. Ik zei al: mijn bloed stolt te goed.![]()
En ja, devpk was ergzorgzaam en had gevoel voor humor.
Dat kan heel leuk zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Neuh, beetje erg trashy en goedkoop vind ik het meestal
Na, ik was zo ziek dat ik echt niet meer thuis ziek kon zijn. Ik was blij met het ziekenhuis.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind in het ziekenhuis liggen ook vreselijk, idd net een gevangenis. Geef mij mijn eigen bedje maar bij ziek zijn
Lijkt mij interessant. Help mij herinneren als het wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Leerzaam dagje, wel gesloopt
http://www.filmfestival.n(...)-pieter-baan-centrum
komt volgende maand ook op tv, zeker kijken
ik zal het in de gaten houden docu wordt wel ingekort, is officieel 1uur40min, tvuitzending is n uur preciesquote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij interessant. Help mij herinneren als het wordt uitgezonden?
geen van beidenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
Memo: Is dat een "excursie" vanuit de studie als verplicht? of vanuit persoonlijke interesse?
En dan helemaal op/neer 'van U naar M.
Wat ik mij trouwens wel eens afvraag, als jij post, aan welke kant wil jij werken van
Justitie.
Globaal: aanklagen of verdedigen?
Wat mooi modern qua inrichtingquote:Op woensdag 28 september 2011 21:47 schreef AnneX het volgende:
Isa, ik vond het bedrag dan wel weer passen bij de voorzieningen zoals je het beschrijft.
Deze sportschool hoort geloof ik bij de top 10 . http://www.piazzasports.nl/index.html
voor een 33 per maand.
Ik vind het erg actueel en persoonlijk overkomenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat je dat leuk vindt.
Ik zal het Annabelle vertellen, die dit verzorgt.
Laatst moest zij hierover iets vertellen op een bijeenkomst van branchegenoten.
Men wist nog niet zo goed hoe dit in te vullen.
Anne, de I-bood aanbiedingen staan gewoon op Fok! bovenin en onderin de menubalk onder de banner.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef AnneX het volgende:
@ g : van de week net weer de ibood afgemeld dus gemisd.
Vitamientjes moet je wel blijven nemen, hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
zelf weer flink getraind en uurtje geleden gegeten; witte boterhammen met overgebleven gehaktbal
Beetje flauw van ze om dat al senior te noemen hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
In het kader van wat aan mijn zeer gebrekkige conditie doen heb ik vanavond per mail info aangevraagd voor 'Senior Fit' voor heren van 55+ bij de sportschool hier in het dorp.![]()
Is 3 kwartier les en oefeningen en daarna nog een half uur vrij zwemmen in het zwembad van de sportschool.
Eerst moet ik nog weten wat het kost en of er nog plek voor me is.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
top Golfer! hopelijk hou je t vol zonder veel pijn!
Grondmist, ja die is erg mooi, morgens vroeg ook erg fotogeniek. Je ziet het soms in meerdere dunne laagjes boven elkaar. Zat eens in de trein en zag morgens vroeg met opgaande zon drie van die laagjes boven elkaar gescheiden door heldere lucht. Niemand in de volle trein die het meekreeg, en ik zag te kicken over zo iets moois.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooie ervaring had je buiten Piet.
Ik net op de fiets terug van koor, zo mooi al een beetje mist boven de weilanden en slootjes
Het gekke is, mensen om je heen nemen het gewoon niet waar. Mensen zijn sowieso zich vaak maar nauwelijks bewust van wat er om hun heen gebeurd. Ik zie midden in de stad egeltjes, hazelwormen (lijkt net een kleine slang maar is een hagedis), steenmarters, vossen, hazen, muizen, Muskus en Beverratten, eekhoorns, torenvalken die duiven en mussen vangen en zelfs een keer een wasbeer. Als ik dat vertel verslijten de meeste mensen je voor gek.quote:
Blij dat er meer mensen zijn die het waarderenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Iedere ochtend dat ik vroeg naar mijn werk rij de laatste tijd zoooo mooi met nog precies een roze zonnetje door de flarden heen
ok morgen even bellen dus? het is het proberen waard tochquote:Op woensdag 28 september 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog weten wat het kost en of er nog plek voor me is.
ik weet van sommige dieren die jij hier opnoemt niet eens hoe ze eruit zienquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gekke is, mensen om je heen nemen het gewoon niet waar. Mensen zijn sowieso zich vaak maar nauwelijks bewust van wat er om hun heen gebeurd. Ik zie midden in de stad egeltjes, hazelwormen (lijkt net een kleine slang maar is een hagedis), steenmarters, vossen, hazen, muizen, Muskus en Beverratten, eekhoorns, torenvalken die duiven en mussen vangen en zelfs een keer een wasbeer. Als ik dat vertel verslijten de meeste mensen je voor gek.
Toch vind ik een zonsopgang mooier dan zonsondergang, zeker op zee. Lucht die zwart is die langzaam auberginekleurig wordt, dan blauw, mmmmquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef z80 het volgende:
ik kan vooral genieten van de zon ondergang. de Koperen ploert die tussen de bomen of de weilanden verdwijnt.
de mist in de ochtend is wel aardig, maar ik heb er meer last van dan plezier.
de last komt dan voornamelijk van mensen die vol in de ankers gaan als ze een nevelbank in rijden.
Ik zou willen dat ik al die dieren ook zagquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gekke is, mensen om je heen nemen het gewoon niet waar. Mensen zijn sowieso zich vaak maar nauwelijks bewust van wat er om hun heen gebeurd. Ik zie midden in de stad egeltjes, hazelwormen (lijkt net een kleine slang maar is een hagedis), steenmarters, vossen, hazen, muizen, Muskus en Beverratten, eekhoorns, torenvalken die duiven en mussen vangen en zelfs een keer een wasbeer. Als ik dat vertel verslijten de meeste mensen je voor gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |