Je ziet er cute chique uit! Maar wel lachen volgende keerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Aure het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ik heb de foto's toch niet helemaal kunnen ontwijkenNiet quoten aub, ik haal hem zo weer weg
Edit: Hijs een beetje groot, dus alleen een linkje dan maar.
Oh ja ik sta op tegen-de-zon-in foto's ook altijd als een chagrijnige plorkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef Aure het volgende:
Danku! Ik vond het van tevoren een beetje twijfelachtig omdat ik (bijna) helemaal in t zwart gingMaar M. had gezegd dat ik aan moest trekken wat ik zelf mooi vond
![]()
@ Lein: Ja we keken recht in de zon en ik kan dan nooit zo goed lachen hahaha
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Aure het volgende:
Voor de liefhebbers:
*and its gone* Maar staat ook op facebook
Ik heb de foto's toch niet helemaal kunnen ontwijkenNiet quoten aub, ik haal hem zo weer weg
Edit: Hijs een beetje groot, dus alleen een linkje dan maar.
Misschien ben ik nu gek: maar dat is toch leuk voor op tv! Altijd maar die IKEA-interieurs is wel saai.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef AnneX het volgende:
Ha lein : hoe gaat het met klussen ? ( en shoppen?)
@ Isa: ik denk dat zij bedoelen dat het geen doorsneehuis is met doorsnee inrichting.
Ms. heb je de K&W topics wel eens gezien?
En Bluezz ? na je powernap: hoe gaat het met de -itis?
thanks! Ben blij dat ik dit jurkje uiteindelijk nog heb gevonden! Kan m ook nog makkelijk voor andere gelegenheden gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]leuke foto!! Staat je goed dat jurkje
![]()
Het klussen gaat onverminderd door. Maar het gaat niet zo hard als we gehoopt hadden; de elektrische installatie is nogal een zooi dus schoonpa heeft z'n handen er vol aan. Vandaag waren we met 3 man aan de slag, schoonpa, mama en ik. Een deur is helemaal verf-vrij, twee (van de 13quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef AnneX het volgende:
Ha lein : hoe gaat het met klussen ? ( en shoppen?)
Trendhopper is toch vooral van de goedkope, kwalitatief uiterst teleurstellende prullaria?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
Tja, dat vond de producer ook wel; met wie druk mailde en belde omdat zij van alles wilden weten.
Ondertussen heb ik naar tig filmpjes gekeken en zij doen het best leuk.
Alleen wij shoppen niet bij Trendhopper.voor trendy prullaria.
Het zijn altijd toch ergens weer tegenvallers die je bij zo'n mega-verbouwing tegenkomt. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het klussen gaat onverminderd door. Maar het gaat niet zo hard als we gehoopt hadden; de elektrische installatie is nogal een zooi dus schoonpa heeft z'n handen er vol aan. Vandaag waren we met 3 man aan de slag, schoonpa, mama en ik. Een deur is helemaal verf-vrij, twee (van de 13) gipsplaten zitten op het plafond en de stroom in de woonkamer lijkt nu eindelijk goed geregeld te zijn. Morgen ga ik bij schoonpa thuis nog een deur schuren als het mooi weer is, en verder aan de vloer klussen.
Druk druk druk dusDe diepvriespizza staat al in de oven
Ja het zweet liep langs de benen. Maar dat kwam misschien door de babyblauwe joggingbroek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
En even over meneer Paulusma: het was echt heel erg warm vandaag! Hier in ieder geval wel. Ik had een shirt met lange mouwen aan en dat was echt te warm.
Veel graten wel voor zo'n vissie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef z80 het volgende:
het was hier (omgeving Nijmegen) na een mistige start warm, een graat of 23.
om acht uur was het nog steeds 20 graden.
en hier net een stuk diepvries vis uit de oven op.
had er wel in gemogen als bliksemstart.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Ajax nu al meer schoten op doel dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |