Zat ik ook al aan te denkenquote:
The A-Teamquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
Welke tv-serie remake trouwens Intre?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:20 schreef Sands het volgende:
Pulp Fiction![]()
Star Wars: The Phantom Menace![]()
Star Wars: Attack of the Clones10
Star Wars: Revenge of the Sith7
Iron Man6
?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:23 schreef hornage het volgende:
Pulp Fiction![]()
Jackie Brown14
Kill Bill - Volume 2![]()
Inglourious Basterds![]()
Star Wars - The Phantom Menace![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:24 schreef RanTheMan het volgende:
Pulp fiction![]()
Star wars![]()
Shaft![]()
Jackie brown![]()
Swat![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:24 schreef hornage het volgende:
Pulp Fiction![]()
The Incredibles8
Klopt. In die film is ie alleen te horenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef RanTheMan het volgende:
Inglorius bastards? Echt?? Daar heb ik m niet in gezien.....
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Patch het volgende:
Star Wars: Episode 1: The Phantom Menace![]()
Pulp Fiction![]()
Kill Bill volume 2![]()
Inglourous Bastards![]()
Die Hard With a Vengeance13
Hier is een hint.... Inkoppertje lijkt mij...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Sands het volgende:
Pulp Fiction![]()
Jurassic Park9
510,596 Pulp Fiction (1994)quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:31 schreef Sands het volgende:
Pulp Fiction![]()
Goodfellas![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef RanTheMan het volgende:
Titanic? Haha weet nu al dat t fout is, vast oude meuk, want kan echt niets anders verzinnen
quote:
Graag wel volledige namen voortaan. In ieder geval achternamen, die zijn belangrijker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef Asap het volgende:
Jack N![]()
Antonio B![]()
Tom C![]()
Clint E![]()
En de middelste laat ik open, aangezien ik gewoon moet gaan slapen...![]()
Waarom geef je het laatste antwoord als je er vandoor gaat?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef RanTheMan het volgende:
Dat is volgens mij ook de minst duidelijke, maar denk nc, maar ook ik sluit nu af
Thanks!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef RanTheMan het volgende:
Ow was geen antwoord eigenlijk, maar bij deze, nicolas cage, stel ik nog wel ff een vraag
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:29 schreef RanTheMan het volgende:
+1 gillingham,zou jij de scorelijst kunnen aanpassen, overtypen beetje veel werk
Jawelquote:
neeje gekkiequote:
Ietsje beter.quote:
Vozvrashchenie om precies te zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vozvras.... Eh nee ik doe wel het EngelsThe Return?
Dat lijkt mee op een ernstige vasculaire aandoening dan op de titel van een film...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vozvrashchenie om precies te zijn.
'The Return' klinkt inderdaad wat minder bedreigend. Tja, Russisch...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat lijkt mee op een ernstige vasculaire aandoening dan op de titel van een film...
Het was niet de bedoeling dat je het na 1 plaatje al wistquote:
Dopekoe + 1quote:
geen Brad Pitt...quote:
ik denk iets ouder als zn eerste kind uit de jaren 70 komt, persoon moet dan echt eind 50 zijn en zo oud is NC toch nog niet?quote:
quote:
Gezochte acteur is inmiddels 56quote:Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik denk iets ouder als zn eerste kind uit de jaren 70 komt, persoon moet dan echt eind 50 zijn en zo oud is NC toch nog niet?
Onze boulevardliefhebberquote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen ging ze nog met Billy Bob Thornton, dus ik denk dat die het is.
Nouja, dat was toch veelvuldig in het nieuws destijds. Het is niet echt een naam die vaak voorkomt, Maddoxquote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waarom weet je dat soort dingen Intre?
SamuelofSEK +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |