1.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 bullit![]()
6 zucht... ben hem weer vergeten terwijl ik vorige keer mezelf had beloofd het te onthouden... smokey and the banditof cannonball run
10 the transporter![]()
11 wat een lelijke autotaxi?
![]()
14 transformers?![]()
15 eh ook transformers?![]()
![]()
1. gone in 60 secondsquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef Asap het volgende:
1. Gone in 60 seconds?![]()
2. Cars
3.
4.
5. Ferris Bueller's Day Off?![]()
6.
7. Italian Job
8. Sometimes they come back?
9. The Fast & The Furious
10. Transporter?
11. The Chase![]()
12. Mad Max?
13. Batman?
14. Transformers?
15. Blue Streak?![]()
hint: vorige week nog een vraag over:quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
15 the island? volgens mij zit dat ding in best veel films...![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Asap het volgende:
3 American Grafitti? Die is hier wel vaker geweest
nope, het is de auto van alex murphyquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm heb je nog een andere camerastandpunt voor 4 en 5? Ik kan nu niet zien we er in zit
quote:
correctquote:
die rode ernaast is geloof ik een stingrayquote:
even iets vollediger maken en je hebt m goedquote:
Ik denk een Ferrari Daytona.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die rode ernaast is geloof ik een stingray
laatste woord is nog foutquote:
Je mag hem hebben, ik moet toch weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik denk dat je het andere r woord moet hebben
siquote:
nope, SAM heeft het juiste woord ing edachten, wie tikt m binnen voor 2 pt?quote:
hahaha nee,, net als in de game van collin mcreaquote:
quote:
quote:
jah maar niet met de titel, anders kun je net zo goed t alfabet spellenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Hee ik was eerder met dat ene nog gezochte woord !!!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nope, SAM heeft het juiste woord ing edachten, wie tikt m binnen voor 2 pt?
quote:
Houd die punten dan lekker. Haal me maar helemaal uit die scorelijst dan met dit soort amateuristisch gedoe...quote:
Nah zeg... lief doen, wie wil ff scheidsrechter spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef dekatophetspek het volgende:
Houd die punten dan lekker. Haal me maar helemaal uit die scorelijst dan met dit soort amateuristisch gedoe...
Ik heb je 2 punten gegeven, in de lijst met de stand voor mijn lijst met de stand stond je op 30 punten en in mijn lijst op 32....quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef RanTheMan het volgende:
ik heb mezelf maar ff 1 pt erbij gegeven omdat dopekoe me er net maar 1 gaf in t dubbele punten topic
Vraagsteller beslist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Houd die punten dan lekker. Haal me maar helemaal uit die scorelijst dan met dit soort amateuristisch gedoe...
Idd, ik zat ook al na te tellen..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb je 2 punten gegeven, in de lijst met de stand voor mijn lijst met de stand stond je op 30 punten en in mijn lijst op 32....
Heb alleen er per ongeluk bij gezet Ran +1, maar heb er wel 2 punten bij opgeteld...
Collateral was de 10e iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb je 2 punten gegeven, in de lijst met de stand voor mijn lijst met de stand stond je op 30 punten en in mijn lijst op 32....
Heb alleen er per onbgeluk bij gezet Ran +1, maar heb er wel 2 punten bij opgeteld...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Collateral was de 10e idd
Ran +1
Wel oplete hequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb alleen er per ongeluk bij gezet Ran +1, maar heb er wel 2 punten bij opgeteld...
ik ruik een ninja-editquote:
Volgens mij geen ninja'squote:
quote:
quote:
En dat is 4quote:
Die film ken ik nog niet.....quote:
Volgens mij nietquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef Baszh het volgende:
The Last Ninja?![]()
, maar is er wel met 128 votes, maar die zou ik niet goed rekenen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
Way of the ninja![]()
, Revenge of the Ninja, gebruikt 2 titels
quote:
pfttquote:maar die zou ik niet goed rekenen
Nemoquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef RanTheMan het volgende:
Nou om iedereen weer in een vredelievende bui te brengen,
Noem mij maar 6 karakters uit Finding Nemo
kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is vampies een meervoud van vam ?
Was dan ook een compleet random gok. Geisha vs. Ninja blijkt wel te bestaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel Mafia vs Ninja
[..]
[..]
[..]
Bekt lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was dan ook een compleet random gok. Geisha vs. Ninja blijkt wel te bestaan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nemo
Dory
marlin
Squirt
Nigel
Bubbles
Ah gelukkig iemand die de klassiekers weet te waarderen....quote:
hahah die was vorige week zondag op tv of nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat ik zo naar huis ga ff een snelle ook van mijn kant:
Quote van welke film ?
This is the '90s. You can't just walk up and slap a guy, you have to say something cool first.
Valt me van je tegenquote:
Klinkt als The Last Boyscout, op het einde, als ze weglopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Omdat ik zo naar huis ga ff een snelle ook van mijn kant:
Quote van welke film ?
This is the '90s. You can't just walk up and slap a guy, you have to say something cool first.
het hoefde geen goede film te zijn, als er maar ninja in voorkwam toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ah gelukkig iemand die de klassiekers weet te waarderen....
ik zal je helpen, dat klopt, ik zag vorige week t einde nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Klinkt als The Last Boyscout, op het einde, als ze weglopen.
3 goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:04 schreef RanTheMan het volgende:
ladies love cool james
thomas jane
samuel jackson
& jaws?
Die stond er al.quote:
Die is idd een optie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:12 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet er nog 1, maar geen idee hoe die heet.
Die man die ook die onderzoeker (en baas oid van ms Portman) speelt in Thor..
Acteur uit Scandinavië oorspronkelijk. Ik moet weg, dus ZVJZ? VMR!quote:
Stellan Skarsgaard?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:12 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet er nog 1, maar geen idee hoe die heet.
Die man die ook die onderzoeker (en baas oid van ms Portman) speelt in Thor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |