even iets vollediger maken en je hebt m goedquote:
Ik denk een Ferrari Daytona.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die rode ernaast is geloof ik een stingray
laatste woord is nog foutquote:
Je mag hem hebben, ik moet toch weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik denk dat je het andere r woord moet hebben
siquote:
nope, SAM heeft het juiste woord ing edachten, wie tikt m binnen voor 2 pt?quote:
hahaha nee,, net als in de game van collin mcreaquote:
quote:
quote:
jah maar niet met de titel, anders kun je net zo goed t alfabet spellenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Hee ik was eerder met dat ene nog gezochte woord !!!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nope, SAM heeft het juiste woord ing edachten, wie tikt m binnen voor 2 pt?
quote:
Houd die punten dan lekker. Haal me maar helemaal uit die scorelijst dan met dit soort amateuristisch gedoe...quote:
Nah zeg... lief doen, wie wil ff scheidsrechter spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef dekatophetspek het volgende:
Houd die punten dan lekker. Haal me maar helemaal uit die scorelijst dan met dit soort amateuristisch gedoe...
Ik heb je 2 punten gegeven, in de lijst met de stand voor mijn lijst met de stand stond je op 30 punten en in mijn lijst op 32....quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef RanTheMan het volgende:
ik heb mezelf maar ff 1 pt erbij gegeven omdat dopekoe me er net maar 1 gaf in t dubbele punten topic
Vraagsteller beslist.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Houd die punten dan lekker. Haal me maar helemaal uit die scorelijst dan met dit soort amateuristisch gedoe...
Idd, ik zat ook al na te tellen..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb je 2 punten gegeven, in de lijst met de stand voor mijn lijst met de stand stond je op 30 punten en in mijn lijst op 32....
Heb alleen er per ongeluk bij gezet Ran +1, maar heb er wel 2 punten bij opgeteld...
Collateral was de 10e iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb je 2 punten gegeven, in de lijst met de stand voor mijn lijst met de stand stond je op 30 punten en in mijn lijst op 32....
Heb alleen er per onbgeluk bij gezet Ran +1, maar heb er wel 2 punten bij opgeteld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |