Na 24 uur niet gereageerd is de eerstvolgende reserve inschakelen? dat doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat mijn tegenstander 1 post heeft op Fok; zijn aanmelding in het vorige topic
Hadden we geen ongeschreven 'regels' daaromtrent?
Da's primaquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 24 uur niet gereageerd is de eerstvolgende reserve inschakelen? dat doen?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef Vork het volgende:
Ben ik de enige die geen verbinding kan maken?
dat heb ik ook net gedaan. Wel verdorie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Rockfire het volgende:
ah, ik dacht al dat het aan mij lag, telefoon zelfs opnieuw opgestart
Medequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Rockfire het volgende:
ah, ik dacht al dat het aan mij lag, telefoon zelfs opnieuw opgestart
Hoe durft hij!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geen connection error?
Hee ik krijg ook re-enter password!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Mr.117 het volgende:
Eerst connection error, nu re-enter your password. Iemand enig idee wat mijn password zou kunnen zijn? Ben 'm vergeten
Timingquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geen connection error?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik krijg ook re-enter password!
Blijft die ook steeds terug komen? Dan ben ik 'm waarschijnlijk niet vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik krijg ook re-enter password!
Mja..heb inmiddels al m'n wachtwoorden geprobeerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Blijft die ook steeds terug komen? Dan ben ik 'm waarschijnlijk niet vergeten.
Gelukkig ik schrok me kapotquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja..heb inmiddels al m'n wachtwoorden geprobeerd
eerste reserve lijkt mequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Webcrowler het volgende:
Ik moet helaas passen deze ronde... Heb mijn telefoon voor reparatie weg gebracht, software probleem..
Dus of een reserve speler mag in mijn plaats, of mijn tegenstander heeft bij deze gewonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |