hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef remlof het volgende:
Je betaalt premie voor mijn oude dag.
Dat gaat niet echt helpen hè.quote:
Maar ik heb echt geen reden...het leven is gewoon kut.quote:
Deze is ook wel waar , de nieuwsgierigheid naar wat er gaat gebeuren houd je toch ook wel in leven lijkt me.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:41 schreef JApieman het volgende:
Je weet niet wat er morgen gaat gebeuren.
Maar een meesterbrein als ik, kan zorgen voor een universeel gelukzalig, welvarend leven voor elk mens op deze aardbal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef DeRakker. het volgende:
Offer je op om de bevolkingsgroei te laten dalen op aarde.
Ook scheelt het weer grondstoffen als je weg bent.
Alleen maar positieve dingen eigenlijk
allemaal leuk en aardig, maar ik heb daar nog niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Maar een meesterbrein als ik, kan zorgen voor een universeel gelukzalig, welvarend leven voor elk mens op deze aardbal.
piemels? posten mag wel héquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
Geen tieten posten jongens, er zijn vast nog wel meer dingen die het leven de moeite waard maken
ga cammen met remlof.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:51 schreef Dimens het volgende:
Ik was bijna op mijn hoogtepunt aangekomen toen ik aan het fappen was op die tieten, toen verdwenen ze.
Welke mod heeft mijn orgasme nu verpest?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:55 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Diertjes houden je ook wel in leven
Mijn plaatje mag wel hè?quote:
oijoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Tegenvaller, diamanten horen eigenlijk door een vrouw gepost te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
als je dat hebt, heb je meteen tieten/kutten/piemels erbijquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oijoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifuck tieten fuck piemels fuck kutten !!!
Dit hier kan dan oook helemaal niks boven
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tegenvaller, diamanten horen eigenlijk door een vrouw gepost te worden.
haha dat ook nog eens.. ze willen je alleen al voor je geldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je dat hebt, heb je meteen tieten/kutten/piemels erbij
Zoveel je kunt betalen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je dat hebt, heb je meteen tieten/kutten/piemels erbij
precies.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha dat ook nog eens.. ze willen je alleen al voor je geld
Maar als ze je enkel willen voor je geldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies.
Kan je prima uitkiezen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
deze boy snapt t niet helemaal
Kan ook...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar als ze je enkel willen voor je geldVoordoen als armoedzaaier.
Dan als het ooit klaar is dan pas vertellen hoe rijk je wel niet ben en pronken
niet om te dragen dudequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze boy snapt het prima.
[ afbeelding ]
Nooit meer minderwaardigheidcomplex door je een slaaf of iets te voelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:13 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2miljard huisje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nooit in de file... gewoon heli pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nooit meer minderwaardigheidcomplex door je een slaaf of iets te voelen
ja echt hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Meloewa het volgende:
Ik word ongelukkig van dit topic, ik heb money nodig.
Word? 2010? 2003? 2007?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Meloewa het volgende:
Ik word ongelukkig van dit topic, ik heb money nodig.
Meloewa weet wel wat ik met word bedoel, debiel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Word is gewoon goed hoor, debiel.
Ik weet ook wel wat je met word bedoelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Meloewa weet wel wat ik met word bedoel, debiel.
2010?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Meloewa weet wel wat ik met word bedoel, debiel.
Ja heb er nu al zin in. Ik heb nog een mooi plaats in mijn kamer voor een bakgeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja echt he![]()
Ff bij een bank werken en graaien
digitaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb er nu al zin in. Ik heb nog een mooi plaats in mijn kamer voor een bakgeld
Je gaat met het munt geld over je clitje wrijvenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee wil er in zwemmen. [ afbeelding ]
intens genieten van het geld!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat met het munt geld over je clitje wrijven
Al het muntgeld netjes in het gleufje stoppenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]Nee heb wel wat beters te doen dan
Oh ja wat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]Nee heb wel wat beters te doen dan
Ik doe niet aan sparenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al het muntgeld netjes in het gleufje stoppen
Mag ik je dan neuken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De rijke & verwaande uit te hangen.
quote:
ook als je er nog meer geld mee kan verdienenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, dat krenkt mijn status en ego.
Dat beetje geld doet hem het ook niet meer als je zo rijk bent als ik dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ook als je er nog meer geld mee kan verdienen
Dus je wilt geen seksslaaf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat beetje geld doet hem het ook niet meer als je zo rijk bent als ik dan.
En seks dan? Slaaf alleen is no dealquote:
Slaven zijn niks waard! daar heb je geen seks mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En seks dan? Slaaf alleen is no deal
Met wie heb je dan seks?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Slaven zijn niks waard! daar heb je geen seks mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |