Ja heb er nu al zin in. Ik heb nog een mooi plaats in mijn kamer voor een bakgeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja echt he![]()
Ff bij een bank werken en graaien
digitaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb er nu al zin in. Ik heb nog een mooi plaats in mijn kamer voor een bakgeld
Je gaat met het munt geld over je clitje wrijvenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee wil er in zwemmen. [ afbeelding ]
intens genieten van het geld!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat met het munt geld over je clitje wrijven
Al het muntgeld netjes in het gleufje stoppenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]Nee heb wel wat beters te doen dan
Oh ja wat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]Nee heb wel wat beters te doen dan
Ik doe niet aan sparenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al het muntgeld netjes in het gleufje stoppen
Mag ik je dan neuken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De rijke & verwaande uit te hangen.
quote:
ook als je er nog meer geld mee kan verdienenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, dat krenkt mijn status en ego.
Dat beetje geld doet hem het ook niet meer als je zo rijk bent als ik dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ook als je er nog meer geld mee kan verdienen
Dus je wilt geen seksslaaf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat beetje geld doet hem het ook niet meer als je zo rijk bent als ik dan.
En seks dan? Slaaf alleen is no dealquote:
Slaven zijn niks waard! daar heb je geen seks mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En seks dan? Slaaf alleen is no deal
Met wie heb je dan seks?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Slaven zijn niks waard! daar heb je geen seks mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |