De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
100 k lenen voor een opleiding. jij liever dan ik. zeker zonder baangarantie of wat ook.
Ik zie wel..quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na die 3 jaar wordt het vorstelijk meeris mijn gok tenminste
paggaquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nog meer mensen die niet kunnen slapen? Tips welkom, al heb ik veel geprobeert.
Ook al correct Nederlands?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nog meer mensen die niet kunnen slapen? Tips welkom, al heb ik veel geprobeert.
Ben benieuwd wat je gaat doen. Zijn je ouders in dit plaatje aanwezig en if zo, hoe kijken zij er tegenaan? Als ze geld hebben willen ze misschien wel payen?quote:
Mijn ouders hebben geen geld om dit voor mij te betalen, het komt allemaal op mezelf neer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je gaat doen. Zijn je ouders in dit plaatje aanwezig en if zo, hoe kijken zij er tegenaan? Als ze geld hebben willen ze misschien wel payen?
Ik weet het, ik moet gaan werken aan mijn spelling. Br3eZaH LiCHt mUH Me3R eNSo.quote:
Je zeepje laten vallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:48 schreef Dimens het volgende:
Gevonden, hij staat achter mij. Wat nu?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik weet het, ik moet gaan werken aan mijn spelling. Br3eZaH LiCHt mUH Me3R eNSo.
Gedaan, wat nu?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zeepje laten vallen.
[..]
Inderdaad.
mja je hebt voor veel minder prima hbo opleidingen waar je ook goed betaald werk mee kan vinden. als het je droom is moet je ervoor gaan. ik zou iig de opleider goed in overweging nemen. klm heeft een eigen school, en daar hebben ze een samenwerkingsverband mee dus meer kans om bij klm te komen als je daar je opleiding hebt gevolgd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen geld om dit voor mij te betalen, het komt allemaal op mezelf neer.
Ze vinden dat ik moet doen waar mijn passie ligt en zeker mijn moeder denkt dat het wel goed komt.
KLS is baangarantie ook al kwijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja je hebt voor veel minder prima hbo opleidingen waar je ook goed betaald werk mee kan vinden. als het je droom is moet je ervoor gaan. ik zou iig de opleider goed in overweging nemen. klm heeft een eigen school, en daar hebben ze een samenwerkingsverband mee dus meer kans om bij klm te komen als je daar je opleiding hebt gevolgd.
Trustenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KLS is baangarantie ook al kwijt.
En anders zou ik niet naar een HBO gaan maar naar een WO, als ik dan toch die keuze heb geniet WO toch echt wel mijn voorkeur, denk dat ik me anders ga vervelen.
Maar ik ga maar eens slapen. Welterusten![]()
je beseft dat vliegen eigenlijk ook retesaai werk is he, het is een veredelde vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En anders zou ik niet naar een HBO gaan maar naar een WO, als ik dan toch die keuze heb geniet WO toch echt wel mijn voorkeur, denk dat ik me anders ga vervelen.
Ook wel eens last van ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus ik half 2 helemaal doodop in bed kruipen.. En nu nog wakker zijn. Vervloekte slapeloosheid.
KLS heeft nooit een baangarantie gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |