Dag buurman.quote:
Zal dus nog wel een vervolg op deze docu komen vrees ik:quote:PSV maakt zich grote zorgen om 'spoorloze' Reis
26/09/2011 22:00
PSV maakt zich grote zorgen om het welzijn van Jonathan Reis. De van een zeer zware knieblessure herstellende Braziliaanse aanvaller is spoorloos.
Reis scheurde op 19 december 2010 tegen Roda JC zijn voorste en achterste kruisband en mediale binnenband van zijn rechterknie af. Het vergde twee operaties van de vermaarde Amerikaanse chirurg Richard Steadman om de schade te herstellen. Direct na de tweede ingreep ontstonden er problemen. Het talent weigerde zoals afgesproken in Colorado zijn revalidatie op te starten.
Met de grootste moeite slaagde PSV erin om hem naar Eindhoven te krijgen. Na enkele dagen in Brabant te hebben gerevalideerd, dwong Reis een vertrek naar Brazilië af. De club stemde in, omdat Reis zich onder toezicht van een bij de club bekende, gerenommeerde fysiotherapeut zou laten plaatsen. Bovendien liep het contract van Reis per 30 juni 2011 af en hadden de medici van PSV laten weten dat het economisch onverantwoord was om de driejarige optie te lichten. Het voorstel om het contract met één jaar te verlengen, werd door zaakwaarnemer Renato Moura getorpedeerd.
Onlangs liet Reis zonder afmelding een controleafspraak bij dokter Richard Steadman lopen. Zijn fysiotherapeut heeft daar nog bij Steadman en PSV excuses voor aangeboden, maar dat was het laatste medische bericht dat PSV uit Brazilië ontving. 'We willen hem heel graag Nederland halen, omdat we graag willen weten hoe het met hem gaat', zegt Brands. Ruim zes weken geleden liet Reis PSV-coach Fred Rutten weten dat hij zich nog honderd procent PSV-er voelt, daarna werd het stil. 'En dat is geen goed teken', aldus Brands.
Vooral de wettelijke status en de daarbij behorende voordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Gekke vraag tussendoor:
heeft het huwelijk/trouwen in een goede relatie een meerwaarde en zo ja, wat is die meerwaarde?
Dan zeg je: "Nee, dat vind ik van niet"quote:
Ok, dat ga ik noteren. Ik maak hier een poll van.quote:
Dat is zeer zeker een meerwaarde. Door te trouwen worden heel veel praktische zaken vanzelfsprekend.quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik las op FOK! vandaag een mooie - en ware - redenatie. Trouwen is een 'contract' dat op de hele wereld geaccepteerd is. In landen met anderen culturen kun je, als man & vrouw wél bij elkaar slapen, waar je dat als niet-getrouwd stel niet zou kunnen. Je mag beslissingen nemen als je man/vrouw dat niet kan, je mag hoe dan ook op ziekenhuisbezoek, wanneer dat nodig is.
Hèhè, ik vind dit vooral een zeer realistisch en praktisch onderscheid.quote:Op maandag 26 september 2011 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
Wat in mijn ogen overigens discriminatie is jegens niet-getrouwden.
Fixed.quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Nee, dat vind ik van niet"
Dat kun je voor anderen niet bepalen.
Als je het puur rationeel gaat bekijken niet nee...maar we hebben ik heb het hier over een emotionele beslissing.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die dit vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toevallig viel me dat een paar weken geleden ook opquote:Op maandag 26 september 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die dit vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we het aan MM vragen. Dan weet je het antwoord alquote:Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
Maar wat als reden vaak wordt gebruikt: 'ik hoef niet te trouwen als bevestiging dat wij echt bij elkaar horen, dat is zo ook wel duidelijk', klopt dat voor jullie?
Is dat het enige verschil tussen een huwelijk en een samenlevingscontract?quote:Op maandag 26 september 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
Dat is zeer zeker een meerwaarde. Door te trouwen worden heel veel praktische zaken vanzelfsprekend.
Je bent automatisch de vader van je kind als je met de moeder bent getrouwd, en anders zou je je kind eerst moeten erkennen (vóórdat het geboren is, anders komt er op de geboorteakte te staan dat de vader onbekend is!).
Hieroquote:Op maandag 26 september 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het enige verschil tussen een huwelijk en een samenlevingscontract?
quote:Bij ongehuwd samenleven ontstaan door de geboorte alleen familie¬rechtelijke betrekkingen tussen de moeder en het kind. Familierechtelijke betrekkingen tot de vader ontstaan eerst doordat deze het kind erkent. Deze erkenning kan reeds tijdens de zwangerschap geschieden. Erkenning is mogelijk bij de ambtenaar van de burgerlijke stand en bij de notaris.
Voor de erkenning is in beginsel de toestemming van de moeder nodig. rechtbank kan vervangende toestemming geven indien de man de verwekker is van het kind en de belangen van moeder en kind daardoor niet worden geschaad.
lekkere muziekquote:
Pfff, ik hou het wel bij een scharrel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiero
http://www.notaris.nl/page.asp?id=205
Jeej, roddels!quote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, ik hou het wel bij een scharrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |