Ja nu is het zo stiekem niet meer natuurlijkquote:
quote:
Je lekt?? Newbie hier he, wat houdt dat in dan?quote:
vruchtensapquote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Je lekt?? Newbie hier he, wat houdt dat in dan?
Het was ons nog niet opgevallenquote:
* twentemeisje ziet KD's hoofd voor zich bij het tiepen van dit berichtquote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mag me melden want ben sinds vandaag LLM
quote:
Wel bijzonder trouwens, je liep bij je meiske een week overtijd. Je jonkie komt gewoon een maand eerder!quote:
Dank je welquote:Op woensdag 28 september 2011 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Gefeliciteerd Speedy!!!
Ik heb ook nog een test extra gehaald.. Gewoon omdat dat ene streepje toch wat karig is voor zoiets bijzonders
Ik gooi er gewoon eenin voor KD.. Als ze zelf niet meer komt vertellen..
Dankquote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef Susie het volgende:
Welkom Speedy! En ja, meerdere testen doen is heel normaal
KD! Ga je vandaag Polle op de wereld zetten????
Dank je flugeltjequote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SpeedVan harte beep
En wees blij dat ze slecht 1 keer extra bevestiging wil...
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb bij allebei misschien wel 15 testen gedaan![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mooie naam heeft je eerste dochter, je hoort hem niet vaak!
Die maakt ze gewoon zelf, kwartiertje ernaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Wie maakt de beste KD-bevallingspaint?
Jee Jipster, wat balen! Ik weet alleen te melden dat het protocol is dat je vanaf 34 weken geen weeenremmers en geen longrijpingsspuit meer krijgt. Kindje zou nl al 'af' zijn. Maar het is natuurlijk niet ideaal om zo vroeg te bevallen, dus hopelijk blijft jouw kleintje nog even zitten!quote:Op woensdag 28 september 2011 08:09 schreef bitterend het volgende:
Jipster...pff!!![]()
![]()
![]()
Weten ze waarom je ineens met 34 weken bloed verliest?? en waarom willen ze de bevalling als die zou beginnen niet remmen?
Isis is ook bevallen met 34 weken! misschien kan zij iets zinnigs over zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |