quote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
sterkte jipster
en ik mag me melden want ben sinds vandaag LLM
Juist ja...quote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
sterkte jipster
en ik mag me melden want ben sinds vandaag LLM
Neehoor, ik poste gisteren al dat ik uit een cup I meegroeibeha ben gegroeid. Je bent dus een goeie tweedequote:Op woensdag 28 september 2011 08:44 schreef Asyniur het volgende:
Jipster, jeetje wat naar dat jij nu ook in het ziekenhuis ligt zeg!
Qua cupmaat: ik win!zit nu op H en hoop dat dat zo blijft
Als het twee zwarte gaten zijn moet je volgende keer effe op je rug kijken, dan zitten ze daarquote:Op woensdag 28 september 2011 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb cup C en normaal 2 zwarte gaten
quote:Op woensdag 28 september 2011 09:48 schreef Vlindur het volgende:
Jipster! Niet bevallen hoor, Volhouden!
KDtje heeft eindelijk dr mijlpaal!![]()
En ik heb over je gedroomdNou, over heel Fok eigenlijk. Iemand was aan het bevallen (geen idee meer wie) En toen las ik op Fok dat je je zoon Daan had genoemd en dat hij 8902 gram was
![]()
![]()
![]()
Hier alles 'goed', geen nieuws
oja, de I komt na de H.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:05 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Neehoor, ik poste gisteren al dat ik uit een cup I meegroeibeha ben gegroeid. Je bent dus een goeie tweede
Speedquote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal!
Inmiddels is het alweer bijna 3 jaar en 2 maanden geleden dat mijn dochter Cynthia te wereld is gekomen.
Intussen zijn we toe aan een 2de kind, ook leuk voor mijn Dochter natuurlijk.
Nadat de eerste tekenen van zwangerschap een feit is hebben we gisteren een test gehaald, en deze blijkt positief te zijn![]()
Hoe lang ze nu zwanger is, dat moet nog even blijken, voor nu is het wel even rustig aan doen![]()
![]()
Echter wil ze nog een test halen voor bevestiging, hebben meer moeders dit?
ik heb bij allebei misschien wel 15 testen gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal!
Inmiddels is het alweer bijna 3 jaar en 2 maanden geleden dat mijn dochter Cynthia te wereld is gekomen.
Nadat de eerste tekenen van zwangerschap een feit is hebben we gisteren een test gehaald, en deze blijkt positief te zijn![]()
Hoe lang ze nu zwanger is, dat moet nog even blijken, voor nu is het wel even rustig aan doen![]()
![]()
Mooie naam heeft je eerste dochter, je hoort hem niet vaak!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal!
![]()
Ja nu is het zo stiekem niet meer natuurlijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |