abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102452112
Jipster jaaaa het was zo fijn om haar weer eens te zien! O+
Zou leuk zijn als je uk ingedaald is! voelde je dus niks ervan??

Wickie en BJ weten vast meer over de bunting bag! ik heb geen idee of er gaten in zitten!

TJ lekker naakt bevallen joh jij oer vrouw *) :7 :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:44:30 #152
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102453322
Whahahahahahaa Bitterend *) _O-
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:46:35 #153
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102453458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef bitterend het volgende:
Jipster jaaaa het was zo fijn om haar weer eens te zien! O+
Zou leuk zijn als je uk ingedaald is! voelde je dus niks ervan??

Wickie en BJ weten vast meer over de bunting bag! ik heb geen idee of er gaten in zitten!

TJ lekker naakt bevallen joh jij oer vrouw *) :7 :D
Ik mag hem aanstaande vrijdag weer ziennnnnnn, tenminste dat weet ik niet zeker maar ik ga het gewoon ZEGGEN tegen die gyn, ik wil hem ziennnnnnnnnnnn....en dan motten ze dat doen hé...

Van mij was die de vorige keer ook blijkbaar ingedaald, ook niets van gemerkt.
Ja eigenlijk wel, dat ik nog moeilijker liep als ik een tijdje had gelopen :P Maar dat wist ik toen nog niet :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102454045
Tj hier een bigshirt alleen die had ik snel uit, had het zo giga warm dat ik echt niks kon verdragen aan mijn lijf.
Nadat ik gedoucht had en het bed verschoond was trok ik dat shirt weer terug aan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102454138
ik ben er gewoon hoor, t internet is hier kut
:P
pi_102454241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik mag hem aanstaande vrijdag weer ziennnnnnn, tenminste dat weet ik niet zeker maar ik ga het gewoon ZEGGEN tegen die gyn, ik wil hem ziennnnnnnnnnnn....en dan motten ze dat doen hé...

Van mij was die de vorige keer ook blijkbaar ingedaald, ook niets van gemerkt.
Ja eigenlijk wel, dat ik nog moeilijker liep als ik een tijdje had gelopen :P Maar dat wist ik toen nog niet :P
Dit was voor ons het laatste keer spieken! ze wordt te groot om echt mooi in beeld te zien...volgende keer zien we dr als ze vers uit de oven komt O+

Trouwens ik heb gehoord dat als je ukje ingedaald is, zet ie de bekken vast en verdwijnt de pijn! zou dat echt zijn??
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:20:49 #157
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102455437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dit was voor ons het laatste keer spieken! ze wordt te groot om echt mooi in beeld te zien...volgende keer zien we dr als ze vers uit de oven komt O+

Trouwens ik heb gehoord dat als je ukje ingedaald is, zet ie de bekken vast en verdwijnt de pijn! zou dat echt zijn??
Nou hier niet echt.
Maar ik heb niet heel de dag pijn, ik loop gewoon een beetje lastig, lijkt of de boel van onder op losse schroeven staat :P
En als ik langer loop dan lijkt het nog losser, en dan voelt het akelig en beetje pijnlijk aan.
Maar misschien hebben anderen andere ervaringen (?)

Kleurdoos laten ze Polle nou zitten? zijn alle waarden van jou en Polle ok? Of heb je nog geen nieuws
Rayen 2½ jaar!
pi_102455448
Bitterend is dat zo : o
Mijn bekken lijken los te zitten en leiden allebei een eigen leven.. Maw alles draait om bekkenpijn

Maar heerlijk je beeb is ingedaald!!
pi_102455556
Sandous nou ik vroeg me af of het zo was! die van mij is nog niet ingedaald wel ligt ze keurig met hoofd naar beneden!

TJ ik lijk op een pinguin zeggen ze op werk :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:28:55 #160
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102455949
Ohw |:( ik dacht dat naar beneden liggen met zijn hoofd hetzelfde was als ingedaald _O-
Och arme, dat arme kind gaat het nog moeilijk krijgen met mij als moeder :+

Mijn vriend deed vandaag mijn loopje na, ik had er eigenlijk een filmpje van moeten maken.

En omdat ik me verveel nog wat extra info :9 ik heb nog totaal geen strepen op mijn buik, maar ik geloof niet dat mijn tieten ooit nog in hun oude vorm terugdeinzen (al hoop ik stiekum van wel O-) )
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:29:42 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102455998
Ach joh, die tieten rol je gewoon op in je BH, ziet er bijna uit als vanouds... :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102456004
Even een opmerking die niet lullig opgevat moet worden, maar het is 'het bekken', enkelvoud dus. Net zoals een stuwmeer in een rivier 1 bekken is, heeft de mens ook maar 1 bekken. Bekken is gewoon een ander woord voor (opvang)bak, oftewel de kom van spieren waar je buikorganen in liggen.

Sorry, moest er even uit, ik ben nogal een taalneuroot en dit lijkt onder invloed van hormonen nog veel erger geworden te zijn.
pi_102456401
Hmm ik ging net plassen en had bij het afvegen wat (bruin) bloed.. Het is in elk geval niet rood/helder. Iemand enige ervaring? En KD mag niet mee doen ;)

Ik twijfel of ik nu zal bellen of dat ik het even afwacht tot morgenochtend. Het was maar weinig.
pi_102456419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Ach joh, die tieten rol je gewoon op in je BH, ziet er bijna uit als vanouds... :Y
Ik wou dat ik dat zou kunnen, maar zo zijn zo dik/groot dat oprollen of proppen niet lukt. Ik ben sinds kort officieel benoemd tot de vrouw met de grootste tieten die op het bedrijf waar mijn vent werkt rondloopt. En dat is ook niet zo heel gek, ik pas sinds vorige weelde mijn zwangerschapsbeha's in cup I niet meer, maar groter kan ik ze nergens vinden voor een beetje mooie prijs.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:36:32 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102456462
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dat zou kunnen, maar zo zijn zo dik/groot dat oprollen of proppen niet lukt. Ik ben sinds kort officieel benoemd tot de vrouw met de grootste tieten die op het bedrijf waar mijn vent werkt rondloopt. En dat is ook niet zo heel gek, ik pas sinds vorige weelde mijn zwangerschapsbeha's in cup I niet meer, maar groter kan ik ze nergens vinden voor een beetje mooie prijs.
Wacht maar tot je klaar bent met de BV, theezakjes zullen uw voorland zijn....
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:37:52 #166
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102456553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
_O- ja en dan een lekker trainingspak aan, krulspelden in je haar, sigaret uit je mondhoek en gaan met je beeb ~O>
:|W :9

Summerbreeze jij taalneuroot o|O ~O> :9 :*
Wij gaan het voor jou speciaal over HET bekken hebben :+ eigenlijk ook gewoon omdat het zo is en hoort ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102456636
:o SB! cup I!
jeetje en ik van de week nog tegen vriendinnen klagen dat ik van een C naar een E ben gegaan en dat ik dat helemaaaal niet leuk vond. :+
Op welke cup ben je begonnen als ik vragen mag? :@
pi_102456684
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wacht maar tot je klaar bent met de BV, theezakjes zullen uw voorland zijn....
Ik hoop het niet zeg. Ik denk dat namelijk ook wel meespeelt dat ik voor de zwangerschap al cup F/G had en ik verwacht dus wel naar die maat terug te gaan.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:40:24 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102456714
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik hoop het niet zeg. Ik denk dat namelijk ook wel meespeelt dat ik voor de zwangerschap al cup F/G had en ik verwacht dus wel naar die maat terug te gaan.
Dat ga je ook :Y

Alleen dan wat lager op je buik dan voorheen :7
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:41:32 #170
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102456805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Jipster het volgende:
Hmm ik ging net plassen en had bij het afvegen wat (bruin) bloed.. Het is in elk geval niet rood/helder. Iemand enige ervaring? En KD mag niet mee doen ;)

Ik twijfel of ik nu zal bellen of dat ik het even afwacht tot morgenochtend. Het was maar weinig.
Nou ik zou nu toch maar even bellen, niet omdat ik enig idee heb maar misschien juist daarom.
Omdat het me niet normaal lijkt.
Beter nu bellen als straks midden in de nacht denk ik zo.
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:42:49 #171
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102456875
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jij nasty woman o|O ~O> :6 :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102456950
psst, bitterend, waar zijn de foto's?
pi_102457000
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als we klaar zijn met kindjes mocht ik van mezelf toch al een borstlift laten uitvoeren. Ze hingen voor de zwangerschap namelijk al enigszins door hun eigen gewicht. En tot die tijd doen goede beha's hun werk ook wel
pi_102457005
tieten oprollen :')

En gewoon ff bellen Jipster, want ik heb geen idee of dat met jou termijn normaal is. Het zekere voor het onzekere :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:46:23 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102457091
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Als we klaar zijn met kindjes mocht ik van mezelf toch al een borstlift laten uitvoeren. Ze hingen voor de zwangerschap namelijk al enigszins door hun eigen gewicht. En tot die tijd doen goede beha's hun werk ook wel
Ik vertel ook niemand dat Willem's spaarpot eigenlijk voor een tummytuc en tietenredoperatie voor z'n moeder is.. :+
pi_102457155
beetje bruinig kan geen kwaad, helder rood wel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102460131
Buikwandcorrectie is hier eerlijk gezegd ook wel een reden geweest om snel voor een tweede kindje te gaan :@ Ik ga er tenminste van uit dat er geen derde komt of misschien pas na veel jaren.

Heb alleen geen flauw idee hoe ik het herstel zou moeten doen met 2 kleintjes zonder te kunnen tillen enzo :')

En borsten.... laat ik zeggen dat ik op het moment eventjes geniet van de volheid door de zwangerschap, maar ik weet ook hoe het eruit ziet na de bv :'(
pi_102460481
Voorlopig negeer ik de opmerkingen over theezakjes na de bevalling maar even en en ik blij met het maatje meer :)

Sorry Jipster kan geen zinvol advies geven
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:49:43 #179
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102461099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Tj hier een bigshirt alleen die had ik snel uit, had het zo giga warm dat ik echt niks kon verdragen aan mijn lijf.
Nadat ik gedoucht had en het bed verschoond was trok ik dat shirt weer terug aan.
Whehe, ik had speciaal een nachthemd gekocht om in te bevallen maar bij aankomst in het ziekenhuis wist ik niet hoe snel ik al mijn kleren uit moest trekken :7 Een eventuele volgende keer ga ik me dus niet meer druk maken over mijn bevalkleding. En naakt of in met nachthemd, bevallen is sowieso niet charmant :+
Oude (on)bekende.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:54:57 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102461418
Ik dacht dus bij mijn eerste dat ik wel thuis zou bevallen dus ik had mooi geen koffer gepakt en toen uiteindelijk beviel ik in het ziekenhuis is een nachthemd van mijn overleden oma die dus nooit gedragen in de kast lag en toen maar snel is meegegrepen door mijn ex :') Nice... En ik heb echt nooit begrepen waar dat ding lag en wie het er neer had gelegd!

Ik ruik vruchtwater en verse babies hier! *O* Ik doet alvast een beetje jompeldepompel! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')