Ik mag hem aanstaande vrijdag weer ziennnnnnn, tenminste dat weet ik niet zeker maar ik ga het gewoon ZEGGEN tegen die gyn, ik wil hem ziennnnnnnnnnnn....en dan motten ze dat doen hé...quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef bitterend het volgende:
Jipster jaaaa het was zo fijn om haar weer eens te zien!![]()
Zou leuk zijn als je uk ingedaald is! voelde je dus niks ervan??
Wickie en BJ weten vast meer over de bunting bag! ik heb geen idee of er gaten in zitten!
TJ lekker naakt bevallen joh jij oer vrouw![]()
![]()
Dit was voor ons het laatste keer spieken! ze wordt te groot om echt mooi in beeld te zien...volgende keer zien we dr als ze vers uit de oven komtquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik mag hem aanstaande vrijdag weer ziennnnnnn, tenminste dat weet ik niet zeker maar ik ga het gewoon ZEGGEN tegen die gyn, ik wil hem ziennnnnnnnnnnn....en dan motten ze dat doen hé...
Van mij was die de vorige keer ook blijkbaar ingedaald, ook niets van gemerkt.
Ja eigenlijk wel, dat ik nog moeilijker liep als ik een tijdje had gelopenMaar dat wist ik toen nog niet
Nou hier niet echt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dit was voor ons het laatste keer spieken! ze wordt te groot om echt mooi in beeld te zien...volgende keer zien we dr als ze vers uit de oven komt
Trouwens ik heb gehoord dat als je ukje ingedaald is, zet ie de bekken vast en verdwijnt de pijn! zou dat echt zijn??
Ik wou dat ik dat zou kunnen, maar zo zijn zo dik/groot dat oprollen of proppen niet lukt. Ik ben sinds kort officieel benoemd tot de vrouw met de grootste tieten die op het bedrijf waar mijn vent werkt rondloopt. En dat is ook niet zo heel gek, ik pas sinds vorige weelde mijn zwangerschapsbeha's in cup I niet meer, maar groter kan ik ze nergens vinden voor een beetje mooie prijs.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Ach joh, die tieten rol je gewoon op in je BH, ziet er bijna uit als vanouds...
Wacht maar tot je klaar bent met de BV, theezakjes zullen uw voorland zijn....quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat zou kunnen, maar zo zijn zo dik/groot dat oprollen of proppen niet lukt. Ik ben sinds kort officieel benoemd tot de vrouw met de grootste tieten die op het bedrijf waar mijn vent werkt rondloopt. En dat is ook niet zo heel gek, ik pas sinds vorige weelde mijn zwangerschapsbeha's in cup I niet meer, maar groter kan ik ze nergens vinden voor een beetje mooie prijs.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Ach joh, die tieten rol je gewoon op in je BH, ziet er bijna uit als vanouds...
Ik hoop het niet zeg. Ik denk dat namelijk ook wel meespeelt dat ik voor de zwangerschap al cup F/G had en ik verwacht dus wel naar die maat terug te gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met de BV, theezakjes zullen uw voorland zijn....
Dat ga je ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg. Ik denk dat namelijk ook wel meespeelt dat ik voor de zwangerschap al cup F/G had en ik verwacht dus wel naar die maat terug te gaan.
Nou ik zou nu toch maar even bellen, niet omdat ik enig idee heb maar misschien juist daarom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Jipster het volgende:
Hmm ik ging net plassen en had bij het afvegen wat (bruin) bloed.. Het is in elk geval niet rood/helder. Iemand enige ervaring? En KD mag niet mee doen
Ik twijfel of ik nu zal bellen of dat ik het even afwacht tot morgenochtend. Het was maar weinig.
Jij nasty womanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ga je ook
Alleen dan wat lager op je buik dan voorheen
Als we klaar zijn met kindjes mocht ik van mezelf toch al een borstlift laten uitvoeren. Ze hingen voor de zwangerschap namelijk al enigszins door hun eigen gewicht. En tot die tijd doen goede beha's hun werk ook welquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ga je ook
Alleen dan wat lager op je buik dan voorheen
Ik vertel ook niemand dat Willem's spaarpot eigenlijk voor een tummytuc en tietenredoperatie voor z'n moeder is..quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als we klaar zijn met kindjes mocht ik van mezelf toch al een borstlift laten uitvoeren. Ze hingen voor de zwangerschap namelijk al enigszins door hun eigen gewicht. En tot die tijd doen goede beha's hun werk ook wel
Whehe, ik had speciaal een nachthemd gekocht om in te bevallen maar bij aankomst in het ziekenhuis wist ik niet hoe snel ik al mijn kleren uit moest trekkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:57 schreef _Bar_ het volgende:
Tj hier een bigshirt alleen die had ik snel uit, had het zo giga warm dat ik echt niks kon verdragen aan mijn lijf.
Nadat ik gedoucht had en het bed verschoond was trok ik dat shirt weer terug aan.
Op fb!quote:
Tea bags?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef octopussy het volgende:
En borsten.... laat ik zeggen dat ik op het moment eventjes geniet van de volheid door de zwangerschap, maar ik weet ook hoe het eruit ziet na de bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |