Ze heeft ook niet echt een mooi gebit.quote:
Vergeleken met de rest vind ik haar eigenlijk wel oke.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nancy vind ik anders ook 10x niks. Ik snap dat ze zich aan haar ergeren.
Maar dan hoeven ze zich natuurlijk nog steeds niet zo bitcherig tegenover haar te gedragen.
Ik zie dat niet als manquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
De huid van Mieke is te slecht om echt topmodel te worden.
Dat gebit is echt een ramp!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet echt een mooi gebit.
Modellen horen toch helemaal geen bh onder zo'n jurk aan te hebben?
Ik ook. Ze is een beetje de underdog. Ze moet alleen een dikkere huid kwekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest vind ik haar eigenlijk wel oke.
En iets aan haar houding doen. Ze straalt negativiteit uit. Dan mogen mensen je meestal ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik ook. Ze is een beetje de underdog. Ze moet alleen een dikkere huid kweken
Volgens mij is die ook half Aziatisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat die negerin eens dr pruik goed zet, het irriteert me mateloos.
Ze heeft ook al meerdere keren moeten huilen. Zij is echt kwetsbaar, maar probeert dat op die manier te verbergen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef zoem het volgende:
Elise is superonzeker gezien haar grote mond elke keer
Idd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel de enige met een apart gezichtje imho. De rest heeft niet echt iets unieks.
Weave of een pruik het zit inderdaad nergens naar. Dat dit kan in HNTmoddulquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij is die ook half Aziatisch.
En volgens mij is dat een weave. Die niet goed gezet is.
Ik vind haar ook echt een lief meisje. En inderdaad op de foto stunning.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef alors het volgende:
Michelle vind ik echt een typisch model, op straat loop je haar zo voorbij, maar met een beetje make up en styling werkt het gewoon op camera.
Ze heeft een lief gezichtje, maar echt uniek zou ik het niet noemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel de enige met een apart gezichtje imho. De rest heeft niet echt iets unieks.
IN ANTmoddul ook hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Weave of een pruik het zit inderdaad nergens naar. Dat dit kan in HNTmoddul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ze willenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef Starlie het volgende:
Tamara lijkt wel op Brook Shields in haar jongere jaren!
Inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Lag Nancy nou net tegen Elise aan?
Die mogen elkaar toch helemaal niet?
en bedankt zou ik dan denkenquote:
Maar Riquelle is véél mooier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef alors het volgende:
van de zijkant lijkt Riquelle op Nikki Plessen....
Nu je het zegt. En dat zegt ook weer veelquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef alors het volgende:
van de zijkant lijkt Riquelle op Nikki Plessen....
Wereld van verschil ja. Tamara is veel beter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dan krijg je Riquelle na Tamara, dat is toch echt geen model
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Wereld van verschil ja. Tamara is veel beter.
dus ditquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef Blossom86 het volgende:
ik zou me ook zo mannelijk en onsexy voelen met kort haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |