Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''quote:Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.
Wordt ook pas 'snachts gecand -> verwerkt -> gedistribueertquote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''
Vast niet als je om 12 uur belt en het er de zelfde middag nog isquote:Op woensdag 28 september 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wordt ook pas 'snachts gecand -> verwerkt -> gedistribueert
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vast niet als je om 12 uur belt en het er de zelfde middag nog is![]()
Vaak staat dan bij de tracking van de TNT niet de referentie van het HK nummer, als dit er wel staat (niet zo vaak) dan heeft bellen pas zin
Verder net een pakketje binnen wat niet voor mij bedoeld was.... het begint nu toch wel een rage te worden ofniet?
Focalprice handelt dat altijd wel correct af.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef RobertNL het volgende:
RMA gemaakt, nu maar kijken wat ze doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Mocht er iemand van de ''vaste kern'' belang hebben bij dat ding, zeg het maar even![]()
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.Wat kun je ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik heb wel een iPod Touch![]()
Het is een FM transmitter, dus je kunt dan in je auto (met radio zonder MP3 ondersteuning), toch muziek luisterenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat kun je ermee?
Want ik heb wel een iPod Touch
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Mocht er iemand van de ''vaste kern'' belang hebben bij dat ding, zeg het maar even![]()
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.Ik wil hem wel, graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me wantsquote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is een FM transmitter, dus je kunt dan in je auto (met radio zonder MP3 ondersteuning), toch muziek luisteren
Zou tof zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neem jij hem dan maar
Het is toch geen noodzaak
Is goed, kijk vanavond hoe ik hem het beste kan versturenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou tof zijnbedankt.
RobertNL staat de deal vast?
jack de man is gewoon in dienst hij DXquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.zarmark.com/faq_detail.aspx?id=29
Wacht, wat?
Bij ever buy ing en a happydeal zijn nou wat groupdeals voor 1 cent.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef Racer88 het volgende:
Ben nieuw hier, maar bestel ook al tijdje wat spullen, ook bij DHgate bijvoorbeeld.
Net ff voor 1 cent oordopjes besteld bij ahappydeal verder zijn er nog wat bestellingen onderweg.
Iemand toevallig nog een andere 1 cent deal tegengekomen?
It still needs 717 buyers to get the lowest price of USD 0.01quote:Op woensdag 28 september 2011 14:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij ever buy ing en a happydeal zijn nou wat groupdeals voor 1 cent.
Als je hem nou gwn in je winkelmand pleurt zie je het uiteindelijk vanzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef witbiertje het volgende:
[..]
It still needs 717 buyers to get the lowest price of USD 0.01
Dat wordt m niet...
http://chinaprices.us/quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef Racer88 het volgende:
Ben nieuw hier, maar bestel ook al tijdje wat spullen, ook bij DHgate bijvoorbeeld.
Net ff voor 1 cent oordopjes besteld bij ahappydeal verder zijn er nog wat bestellingen onderweg.
Iemand toevallig nog een andere 1 cent deal tegengekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |