abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102448218
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/lilyartsstore/m.html?_trksid=p4340.l2562
Van haar :) Staan zat andere sellers op ebay ook.

trouwens geloof ik wel dat het deels handgeverfd is (misschien met een geprinte basislaag eronder, dat weet ik niet) want op sommige stukken was de verf nog nat toen hij ingepakt werd. Er zat folie overheen waar wat plekjes aanzitten, maar daar is aan het schilderij zelf niks van te zien.
Grappig wel. :P Je vraagt je haast af hoe dat uit kan. Maar ik ken natuurlijk Bob Ross en die straatartiesten met hun kunstwerken maken ook wel, dat hoeft niet zo heul erg intensief te zijn als je routine hebt. Zeg pak en beet een half uurtje tot een uur per doek, nou ja, doekje, 22 bij 28 is zo groot niet. Pak en beet 75ct voor het materiaal (verf, doek, verzendmateriaal en verzendkosten), is toch 25ct pure profit voor zo'n Chinees. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102449046
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, vrijdag die trustfire lamp besteld via eBay vandaag al in huis _O_
Jezus Christus wat een bak licht _O-
pi_102449783
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nu wachten op je bestelling wietzaadjes. :P
En de explosieve opruimingsdienst ;( ...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:46:41 #79
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102449997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nu wachten op je bestelling wietzaadjes. :P
En de explosieve opruimingsdienst ;( ...
Wietzaadjes? :D
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.co(...)ght-ac-85-265v-65734
pi_102450060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Grappig wel. :P Je vraagt je haast af hoe dat uit kan. Maar ik ken natuurlijk Bob Ross en die straatartiesten met hun kunstwerken maken ook wel, dat hoeft niet zo heul erg intensief te zijn als je routine hebt. Zeg pak en beet een half uurtje tot een uur per doek, nou ja, doekje, 22 bij 28 is zo groot niet. Pak en beet 75ct voor het materiaal (verf, doek, verzendmateriaal en verzendkosten), is toch 25ct pure profit voor zo'n Chinees. :'(
Jammer genoeg staat ebay met z'n buidel open voor de uitgang. Insertion fees, closing fees, paypal fees :') Ach ze kopen gewoon feedback van mij eigenlijk zodat ze een goede reputatie hebben voor de dure schilderijen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wietzaadjes? :D
Dan moet je deze hebben:
http://www.dealextreme.co(...)ght-ac-85-265v-65734
Mooi kleurtje :9
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:06:31 #81
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102451104
Jammer dat ze niet wat paarsiger zijn, had je ze op kunnen hangen tegen junks. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:35:56 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102452897
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:12 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer is bij Zarmark van onze vriend Jack om wat te gaan bestellen van Taobao. Want de site van mistertao was slooom..
Wat blijkt, Jack heeft gewoon de prijzen omlaag gegooid om te kunnen concureren.. zelfs gekoper zijn dan Mistertao! Whut :D Dus even m'n t-shirts daar besteld ipv bij iemand anders.
Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping, kreeg een tabelletje (zie spoiler). Leuk om te zien dat die prijzen gewoon echt té goedkoop zijn in vergelijking met verdomde Post NL andere kant op :(

Maar bestel weer mooi bij Zarmark :D Via msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!

Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102453264
Ik heb deze
besteld met de fok korting het zal benieuwen want ik verwacht er best veel van.
pi_102453387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef thecuriousone het volgende:

[..]
Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.
Een uurtje geleden een mailtje met de boodschap dat m'n bestelling verstuurd is. Dat valt dus al mee :)
jaja, en azo...
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:05:57 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102454537
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef marco_sire het volgende:
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........

In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeel :Y
Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.

Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.

Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.

Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:13:47 #86
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102455048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.

Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.

Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.

En dan vervolgens een magnetron-menu nuttigen. _O-
pi_102457954
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."

Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug? :')

Iemand zoiets ook gehad?
wat is dit
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:01:46 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102458053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."

Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug? :')

Iemand zoiets ook gehad?
Is het terug gestort, of is het een terugbetaling :) daar zit namelijk verschil in :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102458126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is het terug gestort, of is het een terugbetaling :) daar zit namelijk verschil in :P
Staat omschreven als terugbetaling.
wat is dit
pi_102460272
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?

In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn ;)

Game on!
pi_102461045
Mobiel in je zak schijnt ook slecht de zijn :')
pi_102461288
Ja, van leven ga je dood. :P Learn to live with it.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:53:20 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102461323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Mobiel in je zak schijnt ook slecht de zijn :')
Spanning is ook niet goed toch?
Élke dag weer de spanning als je thuis komt, pakketje pakketje??!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:29:04 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102463078
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?

In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn ;)

Game on!
Producten in de EU moeten wel aan bepaalde eisen voldoen (doen ze vaak niet) maar of je nu direct bang moet worden van Chinese webshops. Zolang je nergens op gaat zuigen of in de fik steken zal het wel loslopen.

Kwik in je vullingen, kwik in de vaccinaties, bakken MSG en aspartaam in ons eten, groenten staat stijf van spuitgif. Met de GSM in de zak heb je straks een lange sok met 2 erwten erin :')
  woensdag 28 september 2011 @ 03:29:28 #95
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_102466497
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ja, het is een erg vet stukkie licht ;)

ook niet voor hoeven tekenen misschien?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_102468106
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?
  woensdag 28 september 2011 @ 09:21:20 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102468352
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:07 schreef Koen. het volgende:
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 28 september 2011 @ 09:59:56 #98
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102469155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
Kijk, nu is 'ie wel leuk! :D Pre-sell sale!
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?

- edit - Wait? Whut!? Wat is de commotie hier?
Je kent het niet, oh een flimpje dan:

- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
katten vinden dat ook leuk!

weet iemand trouwes een niet te duur, simpel wereldontvangertje voor in de survival-kit.
(voor als de pleuris uitbreekt :') )
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_102471465
Beta's binnen! Ze mogen eigenlijk wel eens beter verpakken dan zo'n simpel vodje van een enviromental friendly bruinig envelopje. Doosje was aan zo te zien goed onderop een stapel post geweest. :P 'Bubblewrap' is the magic word.

Ook vond ik het een beetje raar dat ze de tipcovers gewoon los in het doosje doet, ze vielen er bij het openen (ja, ik open altijd via de onderkant :') ) uit en dat waren er maar drie, dus ik vroeg me af waar die andere was. Die had zich natuurlijk achter het koord verstopt gelukkig. Vond het ook wel een gedoe die oortjes uit de verpakking te krijgen, niks tragisch of zo, maar gewoon, in vergelijking met wat ik gewend ben.

Anyhoezers... is wel ff wennen, is met een insteek onder een hoek en heb het gevoel dat andere oortjes wat dieper zitten. Verder had ik misschien wel iets meer kwaliteit van het koord verwacht. De behuizing van de oortjes zelf is plastic, maar ziet er desondanks solide uit. In totaal zien ze er wel stylish uit ook, beetje dezelfde richting als de nieuwe headphone: HM3. Zou de soundsignature ook overeenkomen? Het zit in ieder geval eigenlijk erg comfortabel ook verrassend genoeg.

Qua geluid; ik ga dan altijd m'n wilde smaakrichting door met een paar totaal verschillende nummers om te kijken hoe de in-ears zich houden. De bass is nog altijd goed vertegenwoordigd, maar niet zo vet als bij de M2's. Verder kan ik ze qua Brainwavz alleen dan nog vergelijken met de Alpha's en dan zijn ze toch wel een klasse beter. Je hoort alle details in de midden en hoge range die bij de Alpha's nog wel eens weggemoffelt worden. Erg helder, zonder schel te klinken. Ook zijn dit de eerste in-ears die wat 'ruimtelijker' klinken, dat vond ik voornamelijk een groot verschil tussen headphones en in-ears. Al met al positief verrast dus, we gaan ze eens een tijdje gebruiken denk ik. :Y
  woensdag 28 september 2011 @ 11:27:24 #100
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102471531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3

Hehe, jack heeft nu ook op z'n site dat hij nog goedkoper is dan Mistertao!

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 28-09-2011 11:54:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')