quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:12 schreef tokko1 het volgende:
Kwam weer is bij Zarmark van onze vriend Jack om wat te gaan bestellen van Taobao. Want de site van mistertao was slooom..
Wat blijkt, Jack heeft gewoon de prijzen omlaag gegooid om te kunnen concureren.. zelfs gekoper zijn dan Mistertao! WhutDus even m'n t-shirts daar besteld ipv bij iemand anders.
Bij na-vraag hebben ze maar 5% fee, geen paypal kosten en nog is 40% extra korting gegeven op shipping, kreeg een tabelletje (zie spoiler). Leuk om te zien dat die prijzen gewoon echt té goedkoop zijn in vergelijking met verdomde Post NL andere kant op![]()
Maar bestel weer mooi bij ZarmarkVia msn prijs bepalen en bestellen maar weer niet dagen wachten op gewicht schatting!
Een uurtje geleden een mailtje met de boodschap dat m'n bestelling verstuurd is. Dat valt dus al meequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeelquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:36 schreef marco_sire het volgende:
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........
In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?
En dan vervolgens een magnetron-menu nuttigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeel![]()
Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.
Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.
Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.
Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.
Is het terug gestort, of is het een terugbetalingquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
Is het normaal dat Paypal een terugbetaling van Dealextreme blokkeert? In mijn Paypal account staat het bedrag (20 euro) er als terugbetaling maar eronder staat er -20 met de volgende melding:
"We houden een bedrag tijdelijk vast terwijl we de aankoop controleren. We nemen binnenkort contact met u op om meer informatie te verstrekken."
Waar slaat het op? Welke aankoop? Ik krijg toch juist geld terug?
Iemand zoiets ook gehad?
Staat omschreven als terugbetaling.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is het terug gestort, of is het een terugbetalingdaar zit namelijk verschil in
Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij de Scapino of Schoenenreus en kijk naar het personeel![]()
Uiteraard is het schadelijk als je zo'n meurend product hebt maar dat verkopen ze in Nederland ook.
Een nieuw stuk tapijt in je huis meurt verschrikkelijk. Je tv gloeit ook allerlei stoffen in je huiskamer. Verf in je kleding is vaak niet zo gezond als je huid dit binnenhapt. Beton gast allerlei radioactieve zooi uit in de nieuwbouw.
Waarom denk je dat 1 op de 2 mensen kanker krijgt in hun leven? Hiep hiep hoera voor de chemische welvaart in onze wereld.
Maar goed, je handen wassen voor het eten is wel zo slim.
Spanning is ook niet goed toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef thethoryd het volgende:
Mobiel in je zak schijnt ook slecht de zijn
Producten in de EU moeten wel aan bepaalde eisen voldoen (doen ze vaak niet) maar of je nu direct bang moet worden van Chinese webshops. Zolang je nergens op gaat zuigen of in de fik steken zal het wel loslopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Als ik dit lees slaap ik vannacht niet meer. Producten uit China zijn niet wezenlijk slechter dan de spullen waar we dus al mee in aanraking komen?
In de file staan met het raampje open schijnt trouwens ook slecht te zijn
Game on!
ja, het is een erg vet stukkie lichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een bak licht
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:07 schreef Koen. het volgende:
Wat is die trackingcode van Hong Kong Post toch een raar iets. Ik kan dus alleen maar zien dat mijn pakketje Hong Kong heeft verlaten?
katten vinden dat ook leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
Kijk, nu is 'ie wel leuk!Pre-sell sale!
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?
- edit - Wait? Whut!? Wat is de commotie hier?
Je kent het niet, oh een flimpje dan:
- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gaat MisterTao vertellen dat Jack goedkoper is <3
Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''quote:Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, omdat ze geen deal hebben met de nederlandse post.. TNT.
Chinse pakketjes krijgen in nederland gewoon een "3S" code opgeplakt, en de codes worden gekoppeld. Maar HK heeft geen toegang tot die koppeling.. ander zou je ze tot op de deurmat kunnen volgen. Als je wilt kan je met TNT bellen of je pakket al binnen is. Dit kunnen ze meestal wel na-kijken en je van een 3S code voorzien zodat je verder kan tracken.
Wordt ook pas 'snachts gecand -> verwerkt -> gedistribueertquote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meestal als ik bel zeggen ze: ''die is nog niet in Nederland'' waarna vervolgens de zelfde of volgende dag de postbode voor de deur staat -.-''
Vast niet als je om 12 uur belt en het er de zelfde middag nog isquote:Op woensdag 28 september 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wordt ook pas 'snachts gecand -> verwerkt -> gedistribueert
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vast niet als je om 12 uur belt en het er de zelfde middag nog is![]()
Vaak staat dan bij de tracking van de TNT niet de referentie van het HK nummer, als dit er wel staat (niet zo vaak) dan heeft bellen pas zin
Verder net een pakketje binnen wat niet voor mij bedoeld was.... het begint nu toch wel een rage te worden ofniet?
Focalprice handelt dat altijd wel correct af.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef RobertNL het volgende:
RMA gemaakt, nu maar kijken wat ze doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Mocht er iemand van de ''vaste kern'' belang hebben bij dat ding, zeg het maar even![]()
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.Wat kun je ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik heb wel een iPod Touch![]()
Het is een FM transmitter, dus je kunt dan in je auto (met radio zonder MP3 ondersteuning), toch muziek luisterenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat kun je ermee?
Want ik heb wel een iPod Touch
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Mocht er iemand van de ''vaste kern'' belang hebben bij dat ding, zeg het maar even![]()
Voor de postzegelprijs ben ik er dan vanaf, en jij blij.Ik wil hem wel, graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me wantsquote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is een FM transmitter, dus je kunt dan in je auto (met radio zonder MP3 ondersteuning), toch muziek luisteren
Zou tof zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neem jij hem dan maar
Het is toch geen noodzaak
Is goed, kijk vanavond hoe ik hem het beste kan versturenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou tof zijnbedankt.
RobertNL staat de deal vast?
jack de man is gewoon in dienst hij DXquote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.zarmark.com/faq_detail.aspx?id=29
Wacht, wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |