abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102432531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:54 schreef monkeybrain het volgende:
Haha je bent dakloos maar hebt grote zorgen over enkele duffe pakjes.

[..]

Het park, 2e bank vanaf de zuidkant _O-
HA-HA, Nee ben niet dakloos
En het gaat om pakketjes met een totale waarde rond de 100 euro.
pi_102432545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet als het 'free shipping' was?

Maare... geen kans op verzoening met je vader? Dat is namelijk de meest ideale oplossing. Ik kan me niets anders bedenken anders dan een tentje voor de deur en de post eigenhandig onderscheppen, het is immers reeds geadresseerd. Weet niet of de verhuisservice daarbij helpt.
Nee, hij zag me zusje en broer ook al niet meer. En nu mij ook niet meer.
Het pakketje is al onderweg, ik zal eens contact opnemen met tnt
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:03:48 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102436288
Meer mensen hier last van het niet kunnen inloggen bij focal?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102436677
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Damn, die maskers passen ook precies _O-

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef shiznuts het volgende:
Kijk, nu is 'ie wel leuk! :D Pre-sell sale!
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html
Al is de vraag... een indoor haai, waar ga je die in godsnaam vliegen/laat je die. En dan moet je ook aan helium gaan doen, lijkt me zo ingewikkeld. Wat is wijsheid?

- edit - Wait? Whut!? Wat is de commotie hier?
Je kent het niet, oh een flimpje dan:

- edit 2 - Lightake doet er ook aan mee: http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
Er schijnt een baggervariant uit China te zijn, wat gewoon een clone is van de echte airswimmers en nauwelijks werken. Maar als deze wel goed zijn is het een topprijs.

Nu de helium nog :P

De postmeneer had weer een puik kadootje voor me vandaag: een xbox360-controller (10$, werkt prima) en 2 schilderijen (1$, zien er best goed uit _O_ Beter dan op het plaatje iig. )

De andere is blauw en nachtelijk.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_102438227
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:15 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

:D :')

[..]

Er schijnt een baggervariant uit China te zijn, wat gewoon een clone is van de echte airswimmers en nauwelijks werken. Maar als deze wel goed zijn is het een topprijs.

Nu de helium nog :P

De postmeneer had weer een puik kadootje voor me vandaag: een xbox360-controller (10$, werkt prima) en 2 schilderijen (1$, zien er best goed uit _O_ Beter dan op het plaatje iig. )

[ afbeelding ]
De andere is blauw en nachtelijk.
een schilderij voor 1$ :o |?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:02:53 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102438485
Vandaag mijn Beta's binnen, best snel 18 september besteld (19 verzonden, 22e China verlaten) :)

Op het doosje was/is 1 stukje afgeplakt, hieronder stond 45 degree... dat was natuurlijk niet over de plug maar over de dopjes zelf :) Geen fout, er zit nog een sticker met een plaatje van een 90 graden plug op (dubbel fout dus, want het is een normale plug)

Ze zitten wel goed, nog niet eerder dopjes met een hoek van 45 graden gehad, maar het sluit in mijn geval wel goed af. Alhoewel ik normaal gesproken niet echt fan ben van die ''foam'' tips, zitten ook deze wel goed in mijn oor en ik denk zelfs deze te gaan gebruiken :D

Ben dan wel niet zo'n audiofiel maar als ik de Beta's vergelijk met de Xears n3i dopjes dan voelt de bas wat zacht aan. Ook de middeltonen voelen op de Xears wat beter echter/scherper aan.
Maar de prijs van de Xears is dan ook 3 keer zo hoog als de Beta's.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

En ''hand painted''?

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 27-09-2011 15:47:00 ]
pi_102439400
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn Beta's binnen, best snel 18 september besteld :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op het doosje was/is 1 stukje afgeplakt, hieronder stond 45 degree... dat was natuurlijk niet over de plug maar over de dopjes zelf :)

Ze zitten wel goed, nog niet eerder dopjes met een hoek van 45 graden gehad, maar het sluit in mijn geval wel goed af. Alhoewel ik normaalgesproken niet echt fan ben van die ''foam'' tips, zitten ook deze wel goed in mijn oor :D

[..]

En ''hand painted''?
Kwam die met pakketpost of met de 'gewone' postbode? Ook 22 september verzonden?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:32:58 #58
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102439695

Wie neemt er even contact op met Jack dat dit beestje gewoon Nijntje heet? :D

(ipv Lovely Mini Gany Rabbit)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:33:22 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102439711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Koen. het volgende:

[..]

Kwam die met pakketpost of met de 'gewone' postbode? Ook 22 september verzonden?
Post geupdate, hij kwam met de pakketpost :)
pi_102439791
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Noemen ze het niet zo ivm copyright?
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:36:46 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102439839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Noemen ze het niet zo ivm copyright?
Tja.. kan in de VS heet ze volgens mij ook "Milly" ipv Nijntje. Weet niet :p
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_102440008
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tja.. kan in de VS heet ze volgens mij ook "Milly" ipv Nijntje. Weet niet :p
Miffy

Gisteren mijn eerste bestelling gedaan bij PickEgg (screenprotector)... ben benieuwd.
jaja, en azo...
pi_102440334
Weten jullie hoe het zit met de CE-markering? Ik wil een grote hoeveelheid iphone/ipod/ipad laders importeren, maar geen van de webshops geeft een CE markering in de omschrijving. Nu dacht ik van, als er maar eentje wordt bestelt, daar let de douane niet op. Maar als het om 50/100 stuks gaat, dan zien ze dat vast wel, plus dat het een economisch delict is :@ .

Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragen :)
pi_102440468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef wil-bert het volgende:
Weten jullie hoe het zit met de CE-markering? Ik wil een grote hoeveelheid iphone/ipod/ipad laders importeren, maar geen van de webshops geeft een CE markering in de omschrijving. Nu dacht ik van, als er maar eentje wordt bestelt, daar let de douane niet op. Maar als het om 50/100 stuks gaat, dan zien ze dat vast wel, plus dat het een economisch delict is :@ .

Omdat ik het voorgevoel heb dat ze vast niet aan de eisen voldoen, anders hadden ze het immers het er wel neergezet. Heeft het zin om ze te mailen of ze die markering hebben? Omdat het antwoord vaak lang duurt wou ik het even eerst hier vragen :)
Vaak niet hea, voor die prijs kan zo'n fabriek niet veel aan resource, development en qualitymanagement besteden, dat is gewoon massaproductie van iets dat later teruggeroepen kan worden als er iets fout aan blijkt te zijn. Eerst doen, dan vragen stellen is de mentaliteit. Blinde massaproductie.

Maar goed, in die tijd dat je het hier vraagt, had je ook best een mail kunnen sturen en misschien hadden ze wel gereageerd, je weet het maar nooit. Kan zomaar zijn dat het een OEM product is of wat dan ook en wel aan internationale en dus Europese richtlijnen conform is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102440605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vaak niet hea, voor die prijs kan zo'n fabriek niet veel aan resource, development en qualitymanagement besteden, dat is gewoon massaproductie van iets dat later teruggeroepen kan worden als er iets fout aan blijkt te zijn. Eerst doen, dan vragen stellen is de mentaliteit. Blinde massaproductie.

Maar goed, in die tijd dat je het hier vraagt, had je ook best een mail kunnen sturen en misschien hadden ze wel gereageerd, je weet het maar nooit. Kan zomaar zijn dat het een OEM product is of wat dan ook en wel aan internationale en dus Europese richtlijnen conform is.
Bedankt voor je reactie! Toevallig net een mail gestuurd, maar ik hoor het graag ook van andere mensen hoe hun ervaringen zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Via google kwam ik er ook al vaak achter dat ze de CE iets anders schreven en dan later na vragen van de koper zeiden ze dat die CE staat voor China Electronics/Export :P
pi_102440740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef wil-bert het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Toevallig net een mail gestuurd, maar ik hoor het graag ook van andere mensen hoe hun ervaringen zijn. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Via google kwam ik er ook al vaak achter dat ze de CE iets anders schreven en dan later na vragen van de koper zeiden ze dat die CE staat voor China Electronics/Export :P
Classic ja. :P Die Chinezen vinden er wel wat op. Protected batterijen die door yomanda gezegd zijn, maar geen protected circuit bieden; een tablet met multitouch, omdat er plek genoeg is voor al je vingers, al neemt 'ie er maar een waar want resistief en ga zo maar door.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:03:30 #67
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_102440878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef wil-bert het volgende:

je kunt ze natuurlijk 1 voor 1(of 5) bestellen dan loop je wel je whosale korting mis maja je hebt ze wel
BAM dit is 3KB
pi_102442011
Heeft iemand al Om Nom knuffels gespot in China? :)

pi_102442092
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Post geupdate, hij kwam met de pakketpost :)
hier ook, heb hem ook net binnen, moest er zelfs voor tekenen. .:P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_102445935
Wow, vrijdag die trustfire lamp besteld via eBay vandaag al in huis _O_
pi_102446671
Ik ga voor de meest stomme vraag in tijden maar stel em toch........

In China nemen ze het niet zo nauw met de regeltjes. Dat is inmiddels wel duidelijk. Maar de plastic spulletje die daar zijn gemaakt (en die wij massaal gebruiken) zijn die niet schadelijk voor onze gezondheid? En dan heb ik het niet over het in je mond stoppen van gadgets maar puur om de bewerking van producten en de stoffen die vrijkomen bij normaal gebruik.
Ik kom tot deze vraag door de afschuwelijke lucht die altijd van de nep leren, namaak plastic gadgets zodra je ze uit de verpakking haalt. Zou het dag in, dag uit inademen gebruiken effect hebben op je gezondheid op lange termijn?
pi_102446750
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef djpdjpnl het volgende:
Heeft iemand al Om Nom knuffels gespot in China? :)

[ afbeelding ]
http://www.mistertao.com/(...)tem-10864472595.html

Zoek op Cut The Rope
pi_102447091
Vermoedelijk is het al wel vaker gevraagd, maar ik was benieuwd wat jullie beste aankoop via 'the Chinese way' is?
pi_102447687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/lilyartsstore/m.html?_trksid=p4340.l2562
Van haar :) Staan zat andere sellers op ebay ook.

trouwens geloof ik wel dat het deels handgeverfd is (misschien met een geprinte basislaag eronder, dat weet ik niet) want op sommige stukken was de verf nog nat toen hij ingepakt werd. Er zat folie overheen waar wat plekjes aanzitten, maar daar is aan het schilderij zelf niks van te zien.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:04:47 #75
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_102447906
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Neh... Nijntje heeft een kruisje als mond.
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')