Je weet dat ik altijd gelijk heb hequote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb geen zin in ruzie, dus biedt bij dezen mn excuses aan!
Ja, wat een kloteziekte is het toch, en dan die verschillende soorten kanker. Bah.quote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naar zeg, heel veel sterkte toegewenst!
Rot joh....sterkte!quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Foute boel. Ze krijgt nog een mri scan, en dan daarna operatie.
haha...watjequote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb geen zin in ruzie, dus biedt bij dezen mn excuses aan!
Hoi Wonderder, mijn moeder heeft vandaag uitslag gekregen, ze heeft weer borstkanker.quote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dat klinkt ernstig, dus ik wens je hoe dan ook sterkte.
ben straks toch vijf weken wegquote:
Da's kut. Extra veel sterkte. *knuf*quote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hoi Wonderder, mijn moeder heeft vandaag uitslag gekregen, ze heeft weer borstkanker.
Weet het, het is echt een verschrikkelijke ziektequote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, wat een kloteziekte is het toch, en dan die verschillende soorten kanker. Bah.
2 maar hoorquote:
Das goedquote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef franklop het volgende:
roosje, will je ondanks alles wel helpen met inpakken?
Tja, aardappelpuree is ook een gerecht, een leeg glas niet.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Gelukkig toch nog iemand die een beetje behoorlijk kan koken, die enige prof in het gezel;schap.
En als je gewoon alleen maar een kwakkie puree in een glas gooit krijg je wel een 4 i.p.v. een leeg glas dat een 0 oplevert.
Of Klara.quote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef SiGNe het volgende:
Perfectie bestaat niet in de keuken.. of je moet Adria Ferran (El Bulli) of Heston Blumenthal (The Fat Duck) heten. [ afbeelding ]
Je vergeet René Redzepi (noma).quote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef SiGNe het volgende:
Perfectie bestaat niet in de keuken.. of je moet Adria Ferran (El Bulli) of Heston Blumenthal (The Fat Duck) heten. [ afbeelding ]
Ah ja, die in Denemarken..quote:
1 onderdeel vergeten is ook geen volledig gerecht, al kreeg je er in de vorige afleveringen slechts 1 punt aftrek door.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
What the fuck.
Niets leveren = 0.
Puree in een glas flikkeren = 4 punten.
1 onderdeel vergeten = 4 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |