slechtquote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef xCore het volgende:
Etsu!111, ik heb mijn eerste 7 gescoord
quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was vroeger echt een baas in breezer. Op een spelletjessite is mijn nickname _mOnkiieYpOwrr
Lekker! Eet smakelijk alvast.quote:
Bazenquote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
werd wakker gebeld of ik kon werken. Ging mijn baas verontwaardigd doen dat ik nog sliep
Wie slaapt er dan ook nog om half 7quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
werd wakker gebeld of ik kon werken. Ging mijn baas verontwaardigd doen dat ik nog sliep
Dat verkleint de kans op slagenquote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
studeren
een eckte baas haalt alle tentamens zonder te leren
dat is zo chill he als je van een band waar je denkt dat je alle muziek van kent ineens meer werk vindquote:Op maandag 26 september 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG ik ontdek allemaal liedjes van Noah and the Whale die ik niet kennn!!
Heb ik ook, echt raarrr.quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering mijn pols kraakte, niet te zuinig
Ja echt MEGA.quote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is zo chill he als je van een band waar je denkt dat je alle muziek van kent ineens meer werk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hachiquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk ik wil deze:
[ afbeelding ]
Gezondheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |