ja neequote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
zouden dastan en klinker hebben geknuffeld?
en meer dan dat?
wat denken jullie?
jaquote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef Etsu het volgende:
zouden dastan en klinker hebben geknuffeld?
en meer dan dat?
wat denken jullie?
sander is niet zo lief vind ikquote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wist wel dat Sander morgen ging leren
pffquote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef ThaTim het volgende:
tdrone, waar ga je meestal sjtappen in maasje?
ah, cliniq en feesfebrik ben ik ook vaker te vindenquote:Op maandag 26 september 2011 17:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
pff
2 heren
cliniq
en a 2en meestal feesfebrik (of defile als ik weinig geld heb)
maar ben nu eten
nee..quote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef xCore het volgende:
Doen jullie zondag ook zo vrolijk als ik jarig ben?
Etsu doet vet gemeen tegen mij.quote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef xCore het volgende:
Doen jullie zondag ook zo vrolijk als ik jarig ben?
Ik had 'n letter gebruikt die ik niet mag gebruiken.quote:
Fabrizioquote:
Zwollequote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef yosander het volgende:
ick hep son idee dt julie over my roddele
ook over mij?quote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs over mensen hier gepraat
quote:
Ga niet haten op Limburg jonguh!quote:
Oldenzaal, wat heb je daar te zoekenquote:
oo dacht ik al gr grquote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
sandertje, suusje en ik praten 24/7 over jou en jordy, wat dacht je dan
Oldenzaal, de glimlach van Twentequote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Oldenzaal, wat heb je daar te zoeken.
Jawel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Ga niet haten op Limburg jonguh!
omggquote:Op maandag 26 september 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja heel veel en dastan jan en ik komen je eens opzoeken in roffa jeweets
slechtquote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef xCore het volgende:
Etsu!111, ik heb mijn eerste 7 gescoord
quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was vroeger echt een baas in breezer. Op een spelletjessite is mijn nickname _mOnkiieYpOwrr
Lekker! Eet smakelijk alvast.quote:
Bazenquote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
werd wakker gebeld of ik kon werken. Ging mijn baas verontwaardigd doen dat ik nog sliep
Wie slaapt er dan ook nog om half 7quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
werd wakker gebeld of ik kon werken. Ging mijn baas verontwaardigd doen dat ik nog sliep
Dat verkleint de kans op slagenquote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
studeren
een eckte baas haalt alle tentamens zonder te leren
dat is zo chill he als je van een band waar je denkt dat je alle muziek van kent ineens meer werk vindquote:Op maandag 26 september 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG ik ontdek allemaal liedjes van Noah and the Whale die ik niet kennn!!
Heb ik ook, echt raarrr.quote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering mijn pols kraakte, niet te zuinig
Ja echt MEGA.quote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is zo chill he als je van een band waar je denkt dat je alle muziek van kent ineens meer werk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hachiquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk ik wil deze:
[ afbeelding ]
Gezondheid.quote:
Danke man.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Dastan het volgende:
Nou, van studeren is niet veel gekomen.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zei op mijn werk 'omdat diepvries' vandaagBest ernstig.
quote:
quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wow, dat was ik alweer vergeten, is daar nog een actief topic van?
Nee ben thuis. Lig in mijn bed. Ben moe.quote:Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je al thuis of ben je nu op het station?
Edit: Ik denk station omdat geen PI.
Goh.quote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee ben thuis. Lig in mijn bed. Ben moe.
Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd, maar er zijn wel bepaalde richtlijnen. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties geïmproviseerd worden.quote:
quote:
Baasje!quote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef Dastan het volgende:
Maar ik het op het moment een tien en een 9,6 staan, dus lak aan studeren.
Nee even kijkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goh.
Had je mn smsje nog gelezen?
Jawel, dat gaan we doenquote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.isketch.net/
Dat zocht ik, weet niet hoe ik de link leg maarja
Ja, e-mail ze.quote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet zo de foto's op mn laptop denk ik.En mail ze naar jullie toe. Ofzo. Moet ik nog bedenken.
Vroegquote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BiosWaarom vraag je dat? RETORISCHE VRAAG??
Ken ik niet, zo even luisteren.quote:
quote:
HIJ PRAATTE GISTEREN OVER NIKS ANDERS EN DAN GA JIJ DIT VRAGEN, SCHAAM JE DIEP JONGEMAN.quote:
Ja, de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ThaTim het volgende:
Dastan, ik hoorde van KB dat je aardig bent.
Dat nummer niet zemmelquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ken je Eric Clapton niet? o_O WAT IS DEZEN
Sorry KBPasta.quote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihi.
[..]
HIJ PRAATTE GISTEREN OVER NIKS ANDERS EN DAN GA JIJ DIT VRAGEN, SCHAAM JE DIEP JONGEMAN.
Je rookt wel teveel vindt ze.quote:
Daar hebben we het ook over gehad, Dastan zou graag een kind op willen voeden.quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk al.Die gaat over z'n zoontje jwt.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan die in het echt zemmel zegt
quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over gehad, Dastan zou graag een kind op willen voeden.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef yosander het volgende:
Ja die Dastan moet ik ook ooit nog 's meeten
Puik plan.quote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
Nou, inderdaad, yosander! Gaan we even innemen. Na 1 oktober uiteraard, wanneer we gratis kunnen reizen.
Oioioi...quote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
Klinker was zo'n lief meisje. O, o, o, als Jan er niet geweest was...
Dat zei ik dus ookquote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Dastan het volgende:
Klinker was zo'n lief meisje. O, o, o, als Jan er niet geweest was...
Rustigquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ookAls jij van de meisjes was en ik Jan niet had, nou dan wist ik het wel!
NIET FOKKEN ALS JE SAMEN BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
Jordy zit te lurken en nu zitten we in de metro kusje doei
quote:
omg Sanderquote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
niet aan elkaar pielekes zitten in het openbaar he (bios dus ook niet ondanks dat het donker is)
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
Jordy zit te lurken en nu zitten we in de metro kusje doei
quote:Op maandag 26 september 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
niet aan elkaar pielekes zitten in het openbaar he (bios dus ook niet ondanks dat het donker is)
Ik heb haar in ruim 3 weken college nog niet gespot, slecht van mijquote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef ThaTim het volgende:
Eigenlijk had ik liever Water123, maar die zie ik hier niet zoveel meer.
Ik zei toch dat je al een beetje aangeschoten was.quote:Op maandag 26 september 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
Ik ging helemaal in de regen naar de universiteitsbibliotheek. Hadden ze het boek niet. Ik wankelde trouwens tussen de kasten. Dus ging ik maar weer naar het station. In de regen. Bah. Was niet leuk, Klinker.
Oke dit kunnen we wel vergeten wantquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb haar in ruim 3 weken college nog niet gespot, slecht van mij.
hoi suusquote:
Een beetje.quote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je al een beetje aangeschoten was.
Oeiquote:Op maandag 26 september 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb haar in ruim 3 weken college nog niet gespot, slecht van mij.
Nee manquote:
Ja, zo kom ik op praatniveau.quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee manWel erger. Je moet daar echt wat aan doen. Kom je zo op een bepaald medium zodat we kunnen praten met elkaar?
Je hebt pas een alcoholprobleem als je bier en drank op zijnquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt pas een alcoholprobleem als je bier en drank op zijn
Rest ligt in de handen van Oscar en Jordy (ha-ha snap je)quote:
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Vind ik leuk!quote:Op maandag 26 september 2011 20:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Paint zequote:
Topperquote:
Zal ongetwijfeld met d'r tieten te maken hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom heeft Pamela Anderson geen horloge om?
wat?quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom delen mensen dat mee?
awwwquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou vriendjes voor het leven gwn.
Ewwwquote:
Ja, klopt, dank u.quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan ik heb je gemaild met alle foto's ofzo denk ik
Omgquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat valt nog wel mee. Jan heeft wel VEEL haarquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
1,85 en Jan en ik zijn dwergen
quote:
Wie zijn dat?quote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 26 september 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee. Jan heeft wel VEEL haar
sjun foto wahquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dastan is misschien nog wel groter dan Etsuquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
wat is sjun?quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik vind kuifjeding wat ie eerst had leuker
Breezerslet17quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
leukjen foto
Wie heeft die gemaakt trouwens?
Realistische weergave, mijn complimenten.quote:
Ik dacht al die tijd dat dat gewoon een grapje was dat jij iets met die gast had.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat dat gewoon een grapje was dat jij iets met die gast had.
HATERRRRquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat dat gewoon een grapje was dat jij iets met die gast had.
wie is linkertuup en wie is breezerslet17quote:
Waarschijnlijk ARG7quote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wie is linkertuup en wie is breezerslet17
Na 1 oktober kan ik alle dagen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:10 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, wanneer een keer pinten gaan hakken?
sjun= limburgs voor mooiquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is sjun?
[..]Ik vind dit leukerder!
Ezellquote:
Ooh, mja ik niet echtquote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee? De laatste tijd ben ik best veel in de SC te vinden.
Eentje maar tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou die je hier postte toch
[..]
Wij zeggen skon, met een o dus.
Ja maar dat klonk mooier in die zinquote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eentje maar tochEen van de leukste foto's hihi.
Ja chill! Hoe gaat journalistiek af?quote:Op maandag 26 september 2011 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar. Nou ja, hoe is school enzo?
Oh hahaquote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar dat klonk mooier in die zin![]()
Waatttt ga je doen dan?quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Over 2 weken om deze tijd vlieg ik over China heen, lijkt nog zo ver weg.
Wat vinden je ouders nou eigenlijk van Jan?quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh haha
Hier nog een dan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |