???
 ???

quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Had vorig jaar Demon’s Souls gekocht omdat zoveel mensen er lyrisch over zijn op het i-net, maar het was echt he-le-maal niets voor mij…
Wilde eigenlijk alleen BF3 halen deze maand, maar Arkham City lijkt me ook wel erg tof.
Arkham City kan goed wel de beste game OOIT zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hm just a quick question
Niemand heeft Ace Combat Assault Horizon al ergens zien liggen toevallig???

whatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Wessiej promoot het, niet kopen dus
Gekke jongen met slechte Akwijla trekjes

Wessieje360quote:

Kan goed ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Arkham City kan goed wel de beste game OOIT zijn.

Net als Fallout 3 zeker, die je nooit gespeeld hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]

Two Worlds-hypeje!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]

Hoe is dit nieuws? Dit is al maanden bekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef Miniem het volgende:
Xbox 360 krijgt Windows 8-look
http://www.computeridee.nl/nieuws/xbox-360-krijgt-windows-8-look

Wat is Google?quote:

als t maar niet nog trager gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef Miniem het volgende:

Praat geen onzin kukel ik heb die wel gespeeld!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net als Fallout 3 zeker, die je nooit gespeeld hebt

Die "nieuwe" (zilveren draadloze) controller met verbeterde D-pad met Play & Charge-kit is volgensmij maar 45 euro bij de Mediamarkt, ook wel goedkoop op zich.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand waar ik cheap aan controller kan komen?
Heb op Zavvi.nl tot nu toe voor 22,45 gezien. Maar als ik hem bijv voor 25 euro in een NL-se shop kan halen zou dat ideaal zijn
Via budgetgaming lijkt het er op dat de minimum prijs echt rond de 35 ligt helaas.

RXE ziet er toch beter uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef Miniem het volgende:

Kneusjequote:

stond er maar wat en zat toch meer op de PC te gamen
 stond er maar wat en zat toch meer op de PC te gamen  nee voor mijn geen gameconsole meer
 nee voor mijn geen gameconsole meer  

Fuck ja, topgame! En hij schijnt het ook goed te doen op de 360!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Rijst het volgende:
Ik wist niet dat Crysis ook op de xbox 360 uit was. Is die leuk?

Wtf is die uit?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fuck ja, topgame! En hij schijnt het ook goed te doen op de 360!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |