blijft gaaf dat ze mee mogen op kantoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouwe opa heeft zo een goede zin met dat mooie weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is wel tofquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja![]()
Maar echt, steeds meer kantoren hier hebben een hond, en winkels
Aaah wat leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staan er al een aantal jah.
hier 1 met alle 2 tegelijk:
de zwarte is van mn zus, en de witte van ons
[ afbeelding ]
het is echt net Maxquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Luna was het net niet met me eens. Ik had haar kussen wel buiten gelegd, maar in de schaduw. Ze mag niet te veel in de zon vanwege haar gevoelige oog. Maar ze was het niet met me eens, haalt haar grote aap knuffel van binnen en gaat lekker op haar knuffel buiten liggen.
[ afbeelding ]
Oh wow die Corgi, toffe foto! En ik hou zo van Corgi'squote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef K.Weenie het volgende:
Ik denk dat ik later maar eencorgi
neem. Kijk hem gaan!
[ afbeelding ]
Een Hongaarse witte herder, een Kuvasz. Een lekkere trouwe Loebas met een enorm knuffelgehalte (voor ons "het gezin" dan).quote:
Ja he, de pembroke vind ik ook het leukst.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wow die Corgi, toffe foto! En ik hou zo van Corgi'sVosjes
Tof! Lekker urbanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Na dik twee uur keten was het spul rustig genoeg om even te poseren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |