Oh wat een geweldige foto's!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef elvhenk het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat alle honden met elkaar spelen in principe. De maat maakt niet uit, alleen voor de mensen.
Tinka speelde altijd met haar vroegere buurhondje. Dan deden ze het "trekspel" en Tinka had Shanti natuurlijk zo door de heg kunnen slingeren maar ze deed alleen voor spek en bonen mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou, ze ging er bijna vandoorquote:Op donderdag 29 september 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Vast niet zo erg als Kees dat was van Noes
Oh joh niet doen, ik kan er echt onwijs mee lachenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:31 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, ze ging er bijna vandoor
maar nee, het was gelukkig niet zo erg nee
Ik blijf dat achteraf zo erg vinden
Die spanielquote:Op donderdag 29 september 2011 13:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, dank jullie wel!En dat is ze zeker ook echt.
Eigenlijk heb ik nog een hondje. De hond van mijn oma, Astra, ook een Engelse Cocker is nu drie jaar oud. Ze zijn dikke vriendinnetjes en kunnen eigenlijk bijna niet meer zonder elkaar. Ze zien elkaar dan ook elke dag (worden samen uitgelaten) en zijn ongeveer 4 dagen per week de hele dag bij elkaar. Hier een foto van Astra & Luna de eerste week dat Luna bij ons was.
[ afbeelding ]
Astra heeft maanden gedacht dat ze Luna's mama was en werd daardoor ook schijnzwanger. Heel schattig!
en klopt het ook kwa eigen verwachting ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh de Barsoi staat hoog op mijn lijstje
jah weet je nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh niet ingevuld, chinese naakthonden zullen er toch niet uitrollen gok ik zo
Heb je hier al eens een foto van je Engelse Cocker gepost? Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die spaniel
net of ik de hond van mn zus zie.
Had even voor de grap een puppy test gedaan. (collega wil een hond en die had die test gedaan om te kijken wat er beste bij hem past.
Mijn top 5:
1) Amerikaanse Cocker Spaniel(83%)
Select 2) Engelse Cocker Spaniel(83%)
Select 3) Barsoi(78%)
Select 4) Pyreneese Herdershond(78%)
Select 5) Shiba Inu(78%)
Test te doen op: http://www.puppytest.nl/test.aspx
Uitslag klopt echt 100% bij mij
heb de engelse cocker spaniel
staan er al een aantal jah.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je hier al eens een foto van je Engelse Cocker gepost? Ben erg benieuwdEn lijkt Astra (zwart/wit) of Luna (rood/zwart/wit) op de hond van je zus? Ze zijn beide Engelse Cockers maar Astra lijkt veel meer op een 'echte' als Luna. Ze hebben namelijk beide geen stamboom en komen gewoon van een nestje op een boederij.
Gister kwam ik heel toevallig ook een blauwschimmel (zwart/wit) tegen in het park waar we altijd lopen. Dat is echt heel toevallig want je ziet ze (hier iig) niet veel!
alleen je email adresquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik net die test in te vullen, de antwoorden zijn werkelijk nog debieler dan de vragen, moet je weer je gegevens invullen voor de uitslag, lamazitten hoor
ikquote:
Volgens mij heb ik het onmogelijke ras want de puppytest is nog steeds(5min) aan het bedenken wat voor mij/ons goed is hahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Zit ik net die test in te vullen, de antwoorden zijn werkelijk nog debieler dan de vragen, moet je weer je gegevens invullen voor de uitslag, lamazitten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |