Nog geen 5 minuten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou mijn hond is nog nooit alleen geweest
ze is bijna 2 en nog nooit alleen geweest niet eens 5 minuten. dus dat moeilijk alleen blijven is geen probleem bij mij als ik een hond neem.
ZIt te twijfelen namelijk om er nog een bij te nemen.
Oma van mn vriend woont naast ons dus als ik weg ga doe ik haar bij oma naar binnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog geen 5 minuten?
Hoe doe je dat dan met boodschappen doen en zo?
Ja maar dat moet je bij die honden wel heel langzaam opbouwen. Meisje van een ander forum heeft er eentje en die heeft nog een hond, maar dat gaat ook wel moeilijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Husky's en zo zijn ook een crime met alleen blijven, die loeien het liefst met zn allen de hele buurt bij elkaar.
Maar die Tamaskan kunnen met een roedel wel zonder mens toch?
Nope die gaat er alleen uit als mijn vriend er is omdat ze niet goed kan lopen dus als hij thuis is brengt hij er wel weg als ze weg wilt maar door de weeks is ze toch bijna altijd thuis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah das wel handig, oma is altijd thuis en hoeft dan ook nooit weg?
.
Is het een boerenfoxje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:08 schreef LaFresa het volgende:
Dit is Saartje, nu 9 weken oud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe doen ze dat dan met poepen en plassen als ze alleen thuis zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
De chihuahua's boeit het niks, die zijn elke werkdag 10 uur samen alleen thuis, vinden ze helemaal prima, die hoor je nooit en die doen niks binnen.
Wow wat een prachtige hond!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef bianca en michael het volgende:
Loop je lekker in het Euromastpark met in je ene hand de hondenriem en in de andere hand je blackberry (pingerdeping) staat er ineens een wolf voor je! Gelukkig een hele brave maar toen hij me recht aan keek dacht ik toch, mmmm, jouw gedachtengang gaat wellicht nog iets dieper dan die van Diever. Hij was ook nogal aan de maat, Diever paste er helemaal onder.
Ik denk dat Diever zijn gedachtes ongeveer zijn: spelen, balletje, koekje, kroelen, ahhhh mama, gaan we uit, KUTKAT/KONIJN STERF, kroelen, drinken, spelen, ahhhhh... mag ik daar ook een hapje van, kom we gaan naar bed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Tamaskan dogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef bianca en michael het volgende:
Loop je lekker in het Euromastpark met in je ene hand de hondenriem en in de andere hand je blackberry (pingerdeping) staat er ineens een wolf voor je! Gelukkig een hele brave maar toen hij me recht aan keek dacht ik toch, mmmm, jouw gedachtengang gaat wellicht nog iets dieper dan die van Diever. Hij was ook nogal aan de maat, Diever paste er helemaal onder.
Ik denk dat Diever zijn gedachtes ongeveer zijn: spelen, balletje, koekje, kroelen, ahhhh mama, gaan we uit, KUTKAT/KONIJN STERF, kroelen, drinken, spelen, ahhhhh... mag ik daar ook een hapje van, kom we gaan naar bed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke,had ook niet echt verwacht dat die van een fokker zou komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de mensen die het vroegen (te veel om te citeren): Koda komt niet van een fokker, maar uit een eenmalig nestje. Volgens de huisarts was hij er wel klaar voor, om te vertrekken. En ik heb nu in de benche: ene helft kranten en een speeltje en de andere helft is een deken met de geur van zijn moeder en nest. Het zindelijk maken gaat goed, vandaag 1 ongelukje binnengehad, maar 9 van de 10 keer gaat het goed en zijn we er op tijd bij. Nu moeten we nog even zorgen dat die een beetje op gewicht komt, want hij weegt 4.9 KG, beetje te weinig. Voor de mensen die vinden dat die niet op een lab lijkt; dat kan komen omdat de vader 1/8e deense dog is. Daar heeft die de glanzende vacht ook van op 1 van de foto's.
Haha lekker bijdehandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:29 schreef Dandilion het volgende:
Hebben dieren een huisarts? Mooi dan neem ik mijn konijn volgende keer mee als ik n afspraak heb ;-)
Wat lief, een kat en hond samen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef pos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 4 katten maar dit is haar beste vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |