Wat een absolute topfoto's zeg! Waar kan ik die ook laten maken?quote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
3 van de 5. 2 trutjes hadden geen zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt! Jaquote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Een soort Daddy(Jeweetwel van Cesar Millan)
Hebben jullie de kerstboom nu al staanquote:Op maandag 26 september 2011 16:14 schreef Nervosity het volgende:
Hieronder nog wat dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Last but not least, toen was ze 9 weekjes oud.
[ afbeelding ]
Haha nee, oudere fotoquote:Hebben jullie de kerstboom nu al staan
In mijn woonkamerquote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat een absolute topfoto's zeg! Waar kan ik die ook laten maken?
Meen je dat nou?! Ik kom eraan met Diever en Joy! Ik vind ze echt geniaal!quote:
quote:
Shiva is cute!quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Nervosity het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond(je), Shiva.
Ik zeg, neem contact op met Pedigree (of watvoor hondenmerk dan ook) zo, hup, de reclamecampagnes in!quote:Op maandag 26 september 2011 17:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een alternatief moet noemen, wat zou je dan kiezen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ken ook een paar tollers. Ze hebben wel veel beweging nodig en uitdaging. Ook een teefje die tijdens een wandeling steeds een stukje vooruit loopt, wacht op de baas tot ze het balletje gooit blugh. Ik hou daar niet van. Wil dat ze gewoon lekker spelen.. die 2 andere zijn wel leuk, maar ik vind ze TE baasgericht. Dat geplak aan je.. Meisje die ik ken heeft die hond ook als eerste eigen hond genomen, maar die doet er ook echt super veel mee.
Wat vind je van de andere Retrievers dan?quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je een alternatief moet noemen, wat zou je dan kiezen?
Waar wij naar op zoek zijn is:
- een hond met veel affectie voor zijn baasje
- kan goed luisteren (mits getraind ntk)
- formaat Toller, iets kleiner mag, zeker niet groter
- kan met katten in 1 huis en evt. kinderen (wie weet in de toekomst)
Mijn vriendin zit veel thuis (Wajong, arbeidsongeschikt vanwege psychische aandoening) en een hond is natuurlijk een extra motivatie om er veel uit te gaan. Ze zegt nu dat ze hem dan ook echt wilt trainen, bijv. voor agility enzo. Daar moet ik natuurlijk wel van overtuigd zijn, ik ben namelijk veel minder thuis.
Ach... Bobje lijkt op onze Boris is het niet? * Boris is ook alweer 9 maanden dood *quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben vanavond 1,5 uur gewandeld met Bobje, de benedenbuurhond van bijna 15, lol dat ie had met die van mij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hoeft natuurlijk niet persee, maar... we zijn allebei een beetje verliefd geraakt op dit ras en je weet hoe het dan gaat hequote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wil je perse een rashond en pup dan? Er zijn natuurlijk ook zat andere leuke honden in het asiel of via een stichting uit het buitenland. Die stichtingen hebben dan ook wel pups, maar als je een oudere hond neemt..weet je al hoe het karakter is, of ze met katten kunnen, vinden ze het leuk om lekker te trainen. Echt een ras moet ik ff over nadenkendegene waar ik aan denk zijn weer te groot.
Die eerste foto oh-oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |