Nice.quote:
Het noorden.quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
Summertime? Het is hier gvd bewolkt. Summertime my ass.
Supervetquote:
Thanks, my man! Wanneer gaan we weer pinten hakken?quote:
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...quote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Thanks, my man! Wanneer gaan we weer pinten hakken?
Deze kant op?quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...
Maar heb vanaf 17 oktober een week vakantie, lijkt me een mooie week om die kant op te komen
Het is dan ook voor een jtag he, dus een 2de xbox met dit zou wel handig zijnquote:Op maandag 26 september 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Supervet
Alleen jammer dat MS dit nooit zal ondersteunen en je een ban aan je broek krijgt als je deze shit installeert
Of deze kant?quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...
Maar heb vanaf 17 oktober een week vakantie, lijkt me een mooie week om die kant op te komen
quote:Op maandag 26 september 2011 17:26 schreef SoldMayor het volgende:
Die actie van Massa.![]()
10 races lang een 5 grid penalty.
In het echt kan je trouwens niet quickscopen hè. Ik denk, ik zeg het maar even.quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
*gaat poging wagen voor korps marinier*![]()
online kan ik het ook niet, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In het echt kan je trouwens niet quickscopen hè. Ik denk, ik zeg het maar even.![]()
![]()
Studentsounds? Weet niet, denk het niet. Vind die feesten nooit zo heel erg vet..quote:
co-op gears?quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Beetje ganzenborden, pim pam petten.
prima.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb wel even tijd voor 1 act?
zijn zo neer man..quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Kutstudent het volgende:
Boomers mogen echt kanker aan hun anus krijgen en dan hoop ik dat die kankergezwellen ook nog eens kanker krijgen.
Niet die kkboomer die heel de tijd zo'n apparaat de trein in lobt en mister en mij allebei dood heeft met een schot.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gears 3 is fucking epic. Ben al tot wave 44 gekomen en dat is echt mayhem Lambent Bezerkers alles
Dezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koos Geldloos is weer eens in het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef Rossdale het volgende:
Gears? Nah
BF3 betaNiceeeeeee
Je bent niet echt open mindedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Zeker welquote:
Ik ben ook heel blij dat er een bèta is. Ik betrap me er stiekem op dat alweer steeds meer gehypet ben voor MW3, en nog niet echt voor BF3.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker welAnders zou ik hem niet proberen
![]()
Ik heb BF2 en BFBC1 ook wel gespeeld hoor. BFBC2 heb ik op de Gamescom gespeeld. Daar vond ik de game ook best tof, maar na één potje had ik dat ook wel al weer gezien
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat er een bèta is. Ik betrap me er stiekem op dat alweer steeds meer gehypet ben voor MW3, en nog niet echt voor BF3.
Ik kijk uit naar een even goed vervolg op een geweldig spel waar ik 2 jaar lang ontzettend veel plezier van heb gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet hoe je gehyped kan worden voor MW3, uiteindelijk haal ik hem vast ook wel. Maar er is niks en dan ook echt niks waar ik in MW3 naar uit kijk.
Ik kijk uit naar een vervolg van al de chaos in de multiplayerquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet hoe je gehyped kan worden voor MW3, uiteindelijk haal ik hem vast ook wel. Maar er is niks en dan ook echt niks waar ik in MW3 naar uit kijk.
Dat weet ik niet zeker, aangezien er hier veel mensen zitten met heeeel veeeel uren in BFbc2quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:07 schreef Kutstudent het volgende:
Exactement. En ik kan je nu al vertellen dat in dit topic meer tijd in de MP van MW3 gestopt gaat worden dan in BF3. En dan hebben we het nog niet eens over de survival mode gehad, die echt heel veel potentieel heeft als het goed is uitgewerkt.
Jij en SDM bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, aangezien er hier veel mensen zitten met heeeel veeeel uren in BFbc2
Jij, Bozz, Sharp en Sold? Ik denk dat er meer mensen zijn die in MW2 meer uur hebben zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, aangezien er hier veel mensen zitten met heeeel veeeel uren in BFbc2
Geen idee. Je moet hem elk jaar opnieuw laten schorsen, kost iets van 2 tientjes bij een scooter, weet niet hoe het met een motor zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Hey kk hoe lang kan je een voertuig onverzekerd hebben, wil me oude motor schorssen, maar heb totaal geen geld.
Zal ik anders even een screenshot maken van de leaderboards van mijn friendslist?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja sorry ik was vergeten dat bassie hier niet zit, want die maakt meer uren in BF dan jullie allemaal bij elkaar in Black cops.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij, Bozz, Sharp en Sold? Ik denk dat er meer mensen zijn die in MW2 meer uur hebben zitten.
MW3 ja, BF3 tot nu toe nee, misschien veranderd het met de beta, maar ik denk het niet.
Ik heb het ook niet over Black ops, want dat is de naam call of duty niet waardig. Ik heb het over MW2, de echte voorganger van MW3.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja sorry ik was vergeten dat bassie hier niet zit, want die maakt meer uren in BF dan jullie allemaal bij elkaar in Black cops.
Aangezien de belangrijke mensen die daar aan werkten weg zijn gepest is dat ook niet echt meer het geval, alhoewel een 1 op 1 kopie natuurlijk ook wel weer zorgt voor een zelfde feel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Black ops, want dat is de naam call of duty niet waardig. Ik heb het over MW2, de echte voorganger van MW3.
Het is vrijwel hetzelfde als MW2 met een soort horde mode als toevoeging en de perks wat gehusselt. Dat kan een nieuw team ook nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aangezien de belangrijke mensen die daar aan werkten weg zijn gepest is dat ook niet echt meer het geval, alhoewel een 1 op 1 kopie natuurlijk ook wel weer zorgt voor een zelfde feel.
Misschien is dat juist wel goed. Krijg je sowieso wat meer variatie. Daarbij ben ik allang blij dat OMA, de overpowerede noobtube en commando en dergelijke eruit zijn gehaald. Want dat waren de echte spelverneukers in MW2.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aangezien de belangrijke mensen die daar aan werkten weg zijn gepest is dat ook niet echt meer het geval, alhoewel een 1 op 1 kopie natuurlijk ook wel weer zorgt voor een zelfde feel.
Die console troll was ook echt te fucking obviousquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
Teun, beetje met apple gaan trollen bij dat bericht.
Hoe bevalt ie je nu dan? Hij wordt nu helaas wat minder gespeeld door de mensen hier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ja vergeet niet dat ik pas 2maanden geleden begonnen ben met bfbc2 ben nog niet eens lvl 10, dus mij hoef je echt niet mee te rekenen in die stats van je.
Moest wel lachen om je getroll.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, ik ga hem maar niet halen
Grafisch verschil consoleversie Battlefield 3 en Windows-versie
ja zeer vette game, vooral omdat alles kapot kan. Geeft een goeie griddy sfeer. Alleen wel jammer dat zo weinig gedaan wordt. Plus weet niet hoe of wat bij bf3, maar de eningeer moet wel wel gewoon lmg + at wapenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie je nu dan? Hij wordt nu helaas wat minder gespeeld door de mensen hier.
Dat ze nog niet failliet zijn daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat leuk, kom je er vandaag achter dat een redelijk grote klant, stopt met produceren. Dus nog minder werk
iets met strafbaarquote:
Neen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Kutstudent het volgende:
Oh wacht ff, is dat niet mila kunis?
Kak, ik wist waar dit van was. Maar is geen Mila. Die isquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er wie dit is? Ik wil haar hebben.
Zeg het!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kak, ik wist waar dit van was. Maar is geen Mila. Die is
Ben je zwanger?quote:Hele dag in ziekenhuis rond lopen slenteren, bah.
Dat is Kaya Scodelario en ze is legaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er wie dit is? Ik wil haar hebben.
Of aan Http://www.HELPTAMARAAANEENXBOX.NLquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is Kaya Scodelario
U kunt uw donatie storten op Http://www.HELPHUGOAANEENNIETUITELKAARVALLENDEBROMMERT.tk
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is Kaya Scodelario en ze is legaal.
U kunt uw donatie storten op http://www.HELPHUGOAANEENNIETUITELKAARVALLENDEBROMMERT.tk
Die is al redelijk oud toch?quote:
Jup, dus dan had je een kut game moeten kopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Oh wacht, mensen met MOH kunnen hem al spelen zeker?
Klapt wel hard door je speakers, stond laatst in de kroeg werd ie ook gedraaid, enige wat ik nog hoorde was woemp woemp woempquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die is al redelijk oud toch?
Vind hem helaas teveel in het straatje van JVT vallen en zelfs de klank van fur nadoen.
Die heb ik nog in de kast staan, ff denken wat ik ga spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, dus dan had je een kut game moeten kopen
Dan ben je al te laat...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de kast staan, ff denken wat ik ga spelen
Heb je wel eens een neger op tijd zien komen dan?quote:
Lol, had de clip nog niet gezien. Wat een held.quote:
Schijnt dat ze gister de code's hebben gemailed, dus ik denk dat je iets niet goed hebt gedaan dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je wel eens een neger op tijd zien komen dan?
och teun, het is al bijna donderdag so no worryquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt dat ze gister de code's hebben gemailed, dus ik denk dat je iets niet goed hebt gedaan dan.
Ik gok zo dat ze het druk gaan krijgen bij microsoft als de beta uit is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
och teun, het is al bijna donderdag so no worry
Bwoah! Die moet je even op een USB stickje zetten en daarna aanvragen bij de Boekanier draait doorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Even Soldmayor Holland in the Hood luisteren
Hey, dat is best een goeie! Ik heb hem sowieso al aan veel mensen laten horen en hij is best populair! Alleen nog een keer met wat betere geluidskwaliteit!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah! Die moet je even op een USB stickje zetten en daarna aanvragen bij de Boekanier draait door
Hahaha zelfs lui op de noordpool zo te zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ook gewoon lui uit de US die het hebben gekeken!
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ook gewoon lui uit de US die het hebben gekeken!
Nice.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.epicgames.com/gearsofwartimeline/
Nice.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
PS3 beta beelden:
Ziet er prima uit
Dat is het bij elke release..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Beta-gameplay van BF3 ziet er goed uit. Lijkt iets meer fast-paced te zijn dan BFBC2 en de maps zien er op het eerste gezicht uitgebalanceerd uit. Laat maar komen
Wat ik wel hoop, is dat EA haar servers dit keer wél op orde zal hebben op de dag van de release. Wat was dat een ramp bij BFBC2...
Zo gaat het er bij jou nu aan toe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal vast een stuk van de kraag zijn. Net zoals met die turtleneck van Howard bij The Big Bang Theory.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef PierreTT het volgende:
Hoe achterlijk warm moet je het wel niet hebben met al die shit aan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
Jumpentoch doet de TT mij hieraan denken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
Jumpentoch doet de TT mij hieraan denken.
quote:
Vroeger?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat vroeger iedereen te luisterenik schaam me er nu voor.
Daarom stond ie ook in de OPquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord alleen al doet me denken aan dit nummer.
Inmiddels ben ik iets minder kinderlijk dus kan ik het gerust vroeger noemen hihi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroeger?Dat is verdomme nog geen 5 jaar geleden knulletje
vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat vroeger iedereen te luisterenik schaam me er nu voor.
Dat was vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord alleen al doet me denken aan dit nummer.
Juist!quote:
Video info lolquote:
quote:EDIT( 05/07/2007): Mense die nu nog jumpe zijn ofwel 15 jaar oud, ofwel dikke losers, jumpstyle is verkloot door 50% van de mense die op dees filmke commentaar hebbe gegeve en 90% van die ballerinas die in die andere klote jump filmkes kome, good job, ga terug rollerblade ofzo
Dezequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Die shit was altijd alleen maar "tof" voor kinderen van 8 tot 14 jaar.
Die sitequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef KoningStoma het volgende:
Wie wil er NU de bf beta checken?
http://www.xbox360iso.com/wu-mu-fs-t464938.html
Had daar ook mijn Gears 3 beta vandaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die site. Daar zitten echt kereltjes die alles beter weten
.
Ook al een paar van opgepakt. Ja heb daar ook een account
Ja zat er ook al met de MW2 release, en man o manquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef KoningStoma het volgende:
Vorig jaar, dat hele gedoe met BO. Dat was me hillarisch. Ungodly leaker
Ik kijk er soms als ik weet dat er beta's of games op het punt staan om te lekken.
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
Hij uploade het niet nee. Hij kreeg zelfs activision op zn dak.
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef KoningStoma het volgende:
Bij black ops heb ik het een beetje gevolgd. Toen wist ik nog niet dat het een kutspel zou worden
Gekke jongen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Michhas het volgende:
Ineens staat dit topic niet meer in MyAT [ afbeelding ]
Wat is deze ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenk
Jij bent voor Psv toch?quote:
Wat is dezequote:
Ze beginnen iig niet slechtquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Ja maar alles wat tegen Real speelt ben ik voor.![]()
En natuurlijk een beetje het NL voetbal steunen.
Wat moet je daar doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
Fuck!!! Donderdag waarschijnlijk naar Zürich, vrijdag terug. Mis ik de BF beta!!!!hoe lang is de beta trouwens
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:
Ons hoofdkantoor zit daar, presentatie geven. Was over twee weken gepland en nu de wens nu donderdag! Sochtends er heen, presenteren, vergaderen, uit eten, hotel en volgende ochtend terug vliegen.quote:
Sorry broeder. R & R = back.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
Daar hangt het toch niet vanaf?! Hmm ia het wel slim om hem online te spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wordt meteen 3 keer gespawnkilled in BF3Leuk spel...
Zou dan wel weer lachen zijn als je een console ban krijgt, maar goed zo ver zal het niet gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel het met king catheter. Die account kan me nu gestolen worden.
Ga jij zo een x360 key halen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou dan wel weer lachen zijn als je een console ban krijgt, maar goed zo ver zal het niet gaan.
Gewoon op usb stick staan?!
Maakt niet uit want vd wielquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zijn vd wiel en boerrigter toch een stel prutsers.
Wel over zitten nadenken ja, maar liever een jtagquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij zo een x360 key halen?
Waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel over zitten nadenken ja, maar liever een jtag! En er zijn meer dingen zoals een x360 key, dus ook maar even afwachten hoe dat loopt
Ik heb nog een oude premium Xbox, alleen die heeft een RROD.
Uhm je hebt die video's toch gezien die ik had gepost?! En natuurlijk xbla gamesquote:
Van der Wiel is sws overrated.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zijn vd wiel en boerrigter toch een stel prutsers.
Maar wel bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar met alleen mooiboy looks kom je niet ver in voetbal he.
Ja, die nice ass shizzle. Dat kan alleen op jtag?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm je hebt die video's toch gezien die ik had gepost?! En natuurlijk xbla games
Maar jij hebt dan ook geen verstand van voetbalquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel is sws overrated.
Als ik eerlijk moet wezen.
Swerts > Van der Wiel
Volgens mij welquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, die nice ass shizzle. Dat kan alleen op jtag?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen verstand van voetbal
Manolev.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel is sws overrated.
Als ik eerlijk moet wezen.
Swerts > Van der Wiel
Je moet wel een beetje letten op hoe je het neerzet.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind het een saai, buggy spel.
Dat het saai is, is mijn mening, maar het is buggy als de tering.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje letten op hoe je het neerzet.
Want er is een verschil tussen een mening en een feit
Achja als het net zo is als met BFbc2 voorzie ik geen enkel probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat het saai is, is mijn mening, maar het is buggy als de tering.
Is het wel over ear?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.speedlink.com/?p=2&cat=4316&pid=25428&paus=1
Benieuwd of dat iets is
Geen bugs zoals op en neer stuiteren door de grond en onder de grond kunnen liggen op bepaalde plekken.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja als het net zo is als met BFbc2 voorzie ik geen enkel probleem.
Elke game heeft bugs, ja ook gears![]()
Ik ga het morgen wel zien, maar ik hebe r wel flink vertrouwen in, ook die eerste captures van de consoles zien er gewoon geweldig uit!!!
Lololololol tuesday boozeday was weer een succes, lekker slapen voor de Pierre!quote:Op woensdag 28 september 2011 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een avond.mezelf helemaal kapot geragd op de snoeiharde shit waarvan ik niet eens weet hoe het heet.
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een avond.De meid van m'n dromen ontmoet. Ik heb vol ajax uit lopen lachen terwijl ik bier over ajax fans liep te gooien en ik heb echt m'n grootste booze&adrenaline rush ooit gehad en mezelf toen helemaal kapot geragd op de snoeiharde darkcore.
Morgen een date met mijn droommeid.![]()
![]()
Je bent zelf om te janken dat je dat niet geloofd, ik kijk echt uit naar morgen.quote:
rrrrrrriightquote:Op woensdag 28 september 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenkl
Overgisteren.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer kan is die BF3-beta beschikbaar?
quote:Op woensdag 28 september 2011 03:30 schreef PierreTT het volgende:
Niels, het maakt me niet uit dat je 5 ton per jaar verdient, ik hou gewoon van je zoals je bent
Je kan toch ook gewoon die hele track + auto's kopen met jouw kapitaal?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.raceplanet.nl/(...)reme_experience/1258
Dit wil ik
Obvieuse aardman is obvieus.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon die hele track + auto's kopen met jouw kapitaal?
Wat is deze? Best goedkoop voor wat je krijgt imoquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit wil ik
Met de hele crew tegelijk op de baan mag vast nietquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit wil ik
Als je zelf scheuren een keer leuk vind, dan kan ik ook wel eens aan die vriend van mij vragen. Hij geeft, ondanks dat ie zelf niet meer racet, nog steeds cursus als ik me niet vergis... wel in een M3, maar wel wat goedkoper volgens mijquote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Dit wil ik
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:54 schreef Kutstudent het volgende:
Trouwens gisteren voordat ik ging zuipen MW2 MP "uitgespeeld".Ik sta nu in het illustere rijtje nolifers die legit 10th prestige level 70 zijn, namelijk:
Ase
Kutkaboutert
Tot zover het rijtje aan ultieme nolifers. Ik dank u voor uw aandacht.
Ik hou me aanbevolen Pieterquote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je zelf scheuren een keer leuk vind, dan kan ik ook wel eens aan die vriend van mij vragen. Hij geeft, ondanks dat ie zelf niet meer racet, nog steeds cursus als ik me niet vergis... wel in een M3, maar wel wat goedkoper volgens mij
Ik moest er ineens aan denken, maar kan niks beloven. Ik heb zelf toen een paar uur op Zandvoort rondgereden voor 250 euro ofzo... ik zal het eens vragen!quote:
Meen me te herinneren dat boetes kunnen verjaren als de CJB hem niet op tijd heeft opgestuurd. Volgens mij hoeft ze dit helemaal niet te betalen. Zal het zo wel even opzoeken in mijn wettenbundelquote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef badboynova het volgende:
Mijn vriendin krijgt net een brief van cjib binnen met het volgende
Feit- fietsen zonder voor/achterlicht
Datum- 06-01-2009
Opgelegde sanctie- 20,00 euro
Te betalen- 17,34 euro
Bij mijn weten is dat pas na 5 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat boetes kunnen verjaren als de CJB hem niet op tijd heeft opgestuurd. Volgens mij hoeft ze dit helemaal niet te betalen. Zal het zo wel even opzoeken in mijn wettenbundel
Verjaringquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat pas na 5 jaar.
Hoe naïef is het om te denken dat dat alleen hier het geval is. Altijd grappig, mensen die voortdurend zitten af te geven op van alles en nog wat en dan denken dat het in bijvoorbeeld Amerika allemaal beter is. Nou, neequote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
Bureaucratie.Wat faalt het hard in dit land.
Ja blablabla. Allemaal leuk, maar dat doet niks af aan het feit dat het gewoon faalt in dit land. En aangezien ik in dit land woon, boeien die andere landen me wat dat betreft geen ster.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoe naïef is het om te denken dat dat alleen hier het geval is. Altijd grappig, mensen die voortdurend zitten af te geven op van alles en nog wat en dan denken dat het in bijvoorbeeld Amerika allemaal beter is. Nou, nee
Die 2dequote:
Nog maar een paar. Vandaag zal ie wel overal te koop zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
fifa 12 is schijnbaar ook al bij winkels verkocht?
idd. Gewoon via de eachat zeggen dat je er geen hebt gehad en je krijgt er zo eenquote:
Hoe en waar?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd. Gewoon via de eachat zeggen dat je er geen hebt gehad en je krijgt er zo een![]()
Maar nu 3/4 potjes gedaan, maar damn wat issie vet
Was voor mij 2500+ ofzo. maar naar een uurtje kwam ik weer toen was het wel te doenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef dreamzk het volgende:
You are currently number 915 in the queue. You should be connected to an advisor in about 21 minutes. The average amount of time a customer has to wait is 29 minutes
Laat maar zitten
Wow, dat is echt ziek. Ik zou er bijna een nieuwe PC voor kopen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Was voor mij 2500+ ofzo. maar naar een uurtje kwam ik weer toen was het wel te doen
![]()
![]()
![]()
Hosselen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe komt stoma nou weer aan een bf3 code.
Precies wat ik heb gedaan half jaar geledenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wow, dat is echt ziek. Ik zou er bijna een nieuwe PC voor kopen.
Hoe bedoel je code?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe komt stoma nou weer aan een bf3 code.
Hoe download je hem anders dan nigga.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe bedoel je code?
Ik blijf erbij dat het een poepspel is. Het is een opgepoetste drol.
Insanequote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Was voor mij 2500+ ofzo. maar naar een uurtje kwam ik weer toen was het wel te doen
![]()
![]()
![]()
Nee hoor kan wel veel hoger, maar heb je gewoon een goed scherm zit je op 1080..quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso ziet het er nog net iets beter uit dan dit filmpje, want deze is 720p, en ik geloof dat pc tot 1080 gaat?
Hee neger, don't feed the pc trolls.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ja ga maar lekker zitten geilen op die filmpjes.
Op de console ziet het er toch bagger uit.
En bij MW2 hoor je daar niemand overquote:Op woensdag 28 september 2011 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ja ga maar lekker zitten geilen op die filmpjes.
Op de console ziet het er toch bagger uit.
Het is gewoon zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hee neger, don't feed the pc trolls.
Omdat daar de verschillen van MW2 op PC of console ook niet heel groot zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En bij MW2 hoor je daar niemand over
Jamaar dat zijn geen lambo, porsche en ferrari.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je zelf scheuren een keer leuk vind, dan kan ik ook wel eens aan die vriend van mij vragen. Hij geeft, ondanks dat ie zelf niet meer racet, nog steeds cursus als ik me niet vergis... wel in een M3, maar wel wat goedkoper volgens mij
Cod ziet er prima uit. Het is meer dat BF er gewoon insane uitziet.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat daar de verschillen van MW2 op PC of console ook niet heel groot zijn.
Ik bedoel COD ziet er sowieso niet zo top uit.
Op pc ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Cod ziet er prima uit. Het is meer dat BF er gewoon insane uitziet.
Dat is het goedkoopste abo, maar dat is zonder supercarsquote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken, maar kan niks beloven. Ik heb zelf toen een paar uur op Zandvoort rondgereden voor 250 euro ofzo... ik zal het eens vragen!
Is het zo erg op de console dan?quote:
Het lijkt me toch logisch.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
Is het zo erg op de console dan?
Met bo vond ik het idd wel meevallen, maar die ziet er sowieso niet zo goed uit op de pc meer een port.
Kloptquote:Op woensdag 28 september 2011 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij hebt ook ooit micro gehad toch? Wat een ontiegelijk theoretisch schijtvak is dat
Dat heb ik nooit gezegd, maar het is gewoon ontzettend saai. Macro daarentegenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KloptEn jij maar denken dat het allemaal koek en ei is op de uni
Kloptquote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar het is gewoon ontzettend saai. Macro daarentegen
Welke mongol verzint zulke formules.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:37 schreef PierreTT het volgende:
Zei iemand daar Varimax rotation?
http://en.wikipedia.org/wiki/Varimax_rotation
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist besloten te stoppen met mijn studie. Fulltime MW spelen is ineens een stuk interessanter
Precies, hoezo moet ik dit kunnen, daar is SPSS toch voor uitgevondenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Welke mongol verzint zulke formules.![]()
Gelukkig heeft ie maar 4 integralen, damn.
co-op?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
En de volgende TT wordt iets met wiskunde/formules onzin troep blablabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |