Heb je wel eens een neger op tijd zien komen dan?quote:
Lol, had de clip nog niet gezien. Wat een held.quote:
Schijnt dat ze gister de code's hebben gemailed, dus ik denk dat je iets niet goed hebt gedaan dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je wel eens een neger op tijd zien komen dan?
och teun, het is al bijna donderdag so no worryquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Schijnt dat ze gister de code's hebben gemailed, dus ik denk dat je iets niet goed hebt gedaan dan.
Ik gok zo dat ze het druk gaan krijgen bij microsoft als de beta uit is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
och teun, het is al bijna donderdag so no worry
Bwoah! Die moet je even op een USB stickje zetten en daarna aanvragen bij de Boekanier draait doorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Even Soldmayor Holland in the Hood luisteren
Hey, dat is best een goeie! Ik heb hem sowieso al aan veel mensen laten horen en hij is best populair! Alleen nog een keer met wat betere geluidskwaliteit!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah! Die moet je even op een USB stickje zetten en daarna aanvragen bij de Boekanier draait door
Hahaha zelfs lui op de noordpool zo te zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ook gewoon lui uit de US die het hebben gekeken!
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ook gewoon lui uit de US die het hebben gekeken!
Nice.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.epicgames.com/gearsofwartimeline/
Nice.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
PS3 beta beelden:
Ziet er prima uit
Dat is het bij elke release..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Beta-gameplay van BF3 ziet er goed uit. Lijkt iets meer fast-paced te zijn dan BFBC2 en de maps zien er op het eerste gezicht uitgebalanceerd uit. Laat maar komen
Wat ik wel hoop, is dat EA haar servers dit keer wél op orde zal hebben op de dag van de release. Wat was dat een ramp bij BFBC2...
Zo gaat het er bij jou nu aan toe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal vast een stuk van de kraag zijn. Net zoals met die turtleneck van Howard bij The Big Bang Theory.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef PierreTT het volgende:
Hoe achterlijk warm moet je het wel niet hebben met al die shit aan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
Jumpentoch doet de TT mij hieraan denken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
Jumpentoch doet de TT mij hieraan denken.
quote:
Vroeger?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat vroeger iedereen te luisterenik schaam me er nu voor.
Daarom stond ie ook in de OPquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord alleen al doet me denken aan dit nummer.
Inmiddels ben ik iets minder kinderlijk dus kan ik het gerust vroeger noemen hihi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroeger?Dat is verdomme nog geen 5 jaar geleden knulletje
vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zat vroeger iedereen te luisterenik schaam me er nu voor.
Dat was vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het woord alleen al doet me denken aan dit nummer.
Juist!quote:
Video info lolquote:
quote:EDIT( 05/07/2007): Mense die nu nog jumpe zijn ofwel 15 jaar oud, ofwel dikke losers, jumpstyle is verkloot door 50% van de mense die op dees filmke commentaar hebbe gegeve en 90% van die ballerinas die in die andere klote jump filmkes kome, good job, ga terug rollerblade ofzo
Dezequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Die shit was altijd alleen maar "tof" voor kinderen van 8 tot 14 jaar.

Die sitequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef KoningStoma het volgende:
Wie wil er NU de bf beta checken?
http://www.xbox360iso.com/wu-mu-fs-t464938.html
Had daar ook mijn Gears 3 beta vandaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die site. Daar zitten echt kereltjes die alles beter weten
.
Ook al een paar van opgepakt. Ja heb daar ook een account
Ja zat er ook al met de MW2 release, en man o manquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef KoningStoma het volgende:
Vorig jaar, dat hele gedoe met BO. Dat was me hillarisch. Ungodly leaker
Ik kijk er soms als ik weet dat er beta's of games op het punt staan om te lekken.
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
Hij uploade het niet nee. Hij kreeg zelfs activision op zn dak.
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef KoningStoma het volgende:
Bij black ops heb ik het een beetje gevolgd. Toen wist ik nog niet dat het een kutspel zou worden
Gekke jongen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Michhas het volgende:
Ineens staat dit topic niet meer in MyAT [ afbeelding ]
Wat is deze ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenk
Jij bent voor Psv toch?quote:
Wat is dezequote:
Ze beginnen iig niet slechtquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Ja maar alles wat tegen Real speelt ben ik voor.![]()
En natuurlijk een beetje het NL voetbal steunen.
Wat moet je daar doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
Fuck!!! Donderdag waarschijnlijk naar Zürich, vrijdag terug. Mis ik de BF beta!!!!hoe lang is de beta trouwens
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:
Ons hoofdkantoor zit daar, presentatie geven. Was over twee weken gepland en nu de wens nu donderdag! Sochtends er heen, presenteren, vergaderen, uit eten, hotel en volgende ochtend terug vliegen.quote:
Sorry broeder. R & R = back.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
Daar hangt het toch niet vanaf?! Hmm ia het wel slim om hem online te spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wordt meteen 3 keer gespawnkilled in BF3Leuk spel...
Zou dan wel weer lachen zijn als je een console ban krijgt, maar goed zo ver zal het niet gaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel het met king catheter. Die account kan me nu gestolen worden.
Ga jij zo een x360 key halen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou dan wel weer lachen zijn als je een console ban krijgt, maar goed zo ver zal het niet gaan.
Gewoon op usb stick staan?!
Maakt niet uit want vd wielquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zijn vd wiel en boerrigter toch een stel prutsers.
Wel over zitten nadenken ja, maar liever een jtagquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij zo een x360 key halen?
Waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel over zitten nadenken ja, maar liever een jtag! En er zijn meer dingen zoals een x360 key, dus ook maar even afwachten hoe dat loopt
Ik heb nog een oude premium Xbox, alleen die heeft een RROD.
Uhm je hebt die video's toch gezien die ik had gepost?! En natuurlijk xbla gamesquote:
Van der Wiel is sws overrated.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat zijn vd wiel en boerrigter toch een stel prutsers.
Maar wel bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar met alleen mooiboy looks kom je niet ver in voetbal he.
Ja, die nice ass shizzle. Dat kan alleen op jtag?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm je hebt die video's toch gezien die ik had gepost?! En natuurlijk xbla games
Maar jij hebt dan ook geen verstand van voetbalquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel is sws overrated.
Als ik eerlijk moet wezen.
Swerts > Van der Wiel
Volgens mij welquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, die nice ass shizzle. Dat kan alleen op jtag?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen verstand van voetbal
Manolev.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel is sws overrated.
Als ik eerlijk moet wezen.
Swerts > Van der Wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |