Nice.quote:
Het noorden.quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
Summertime? Het is hier gvd bewolkt. Summertime my ass.
Supervetquote:
Thanks, my man! Wanneer gaan we weer pinten hakken?quote:
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...quote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Thanks, my man! Wanneer gaan we weer pinten hakken?
Deze kant op?quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...
Maar heb vanaf 17 oktober een week vakantie, lijkt me een mooie week om die kant op te komen
Het is dan ook voor een jtag he, dus een 2de xbox met dit zou wel handig zijnquote:Op maandag 26 september 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Supervet
Alleen jammer dat MS dit nooit zal ondersteunen en je een ban aan je broek krijgt als je deze shit installeert
Of deze kant?quote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede vraag... Komende 2 weken gaat me niet lukken denk ik...
Maar heb vanaf 17 oktober een week vakantie, lijkt me een mooie week om die kant op te komen
quote:Op maandag 26 september 2011 17:26 schreef SoldMayor het volgende:
Die actie van Massa.![]()
10 races lang een 5 grid penalty.
In het echt kan je trouwens niet quickscopen hè. Ik denk, ik zeg het maar even.quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
*gaat poging wagen voor korps marinier*![]()
online kan ik het ook niet, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In het echt kan je trouwens niet quickscopen hè. Ik denk, ik zeg het maar even.![]()
![]()
Studentsounds? Weet niet, denk het niet. Vind die feesten nooit zo heel erg vet..quote:
co-op gears?quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Beetje ganzenborden, pim pam petten.
prima.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb wel even tijd voor 1 act?
zijn zo neer man..quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Kutstudent het volgende:
Boomers mogen echt kanker aan hun anus krijgen en dan hoop ik dat die kankergezwellen ook nog eens kanker krijgen.
Niet die kkboomer die heel de tijd zo'n apparaat de trein in lobt en mister en mij allebei dood heeft met een schot.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gears 3 is fucking epic. Ben al tot wave 44 gekomen en dat is echt mayhem Lambent Bezerkers alles
Dezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koos Geldloos is weer eens in het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef Rossdale het volgende:
Gears? Nah
BF3 betaNiceeeeeee
Je bent niet echt open mindedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Zeker welquote:
Ik ben ook heel blij dat er een bèta is. Ik betrap me er stiekem op dat alweer steeds meer gehypet ben voor MW3, en nog niet echt voor BF3.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker welAnders zou ik hem niet proberen
![]()
Ik heb BF2 en BFBC1 ook wel gespeeld hoor. BFBC2 heb ik op de Gamescom gespeeld. Daar vond ik de game ook best tof, maar na één potje had ik dat ook wel al weer gezien
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat er een bèta is. Ik betrap me er stiekem op dat alweer steeds meer gehypet ben voor MW3, en nog niet echt voor BF3.
Ik kijk uit naar een even goed vervolg op een geweldig spel waar ik 2 jaar lang ontzettend veel plezier van heb gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet hoe je gehyped kan worden voor MW3, uiteindelijk haal ik hem vast ook wel. Maar er is niks en dan ook echt niks waar ik in MW3 naar uit kijk.
Ik kijk uit naar een vervolg van al de chaos in de multiplayerquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet hoe je gehyped kan worden voor MW3, uiteindelijk haal ik hem vast ook wel. Maar er is niks en dan ook echt niks waar ik in MW3 naar uit kijk.
Dat weet ik niet zeker, aangezien er hier veel mensen zitten met heeeel veeeel uren in BFbc2quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:07 schreef Kutstudent het volgende:
Exactement. En ik kan je nu al vertellen dat in dit topic meer tijd in de MP van MW3 gestopt gaat worden dan in BF3. En dan hebben we het nog niet eens over de survival mode gehad, die echt heel veel potentieel heeft als het goed is uitgewerkt.
Jij en SDM bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, aangezien er hier veel mensen zitten met heeeel veeeel uren in BFbc2
Jij, Bozz, Sharp en Sold? Ik denk dat er meer mensen zijn die in MW2 meer uur hebben zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, aangezien er hier veel mensen zitten met heeeel veeeel uren in BFbc2
Geen idee. Je moet hem elk jaar opnieuw laten schorsen, kost iets van 2 tientjes bij een scooter, weet niet hoe het met een motor zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Hey kk hoe lang kan je een voertuig onverzekerd hebben, wil me oude motor schorssen, maar heb totaal geen geld.
Zal ik anders even een screenshot maken van de leaderboards van mijn friendslist?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja sorry ik was vergeten dat bassie hier niet zit, want die maakt meer uren in BF dan jullie allemaal bij elkaar in Black cops.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij, Bozz, Sharp en Sold? Ik denk dat er meer mensen zijn die in MW2 meer uur hebben zitten.
MW3 ja, BF3 tot nu toe nee, misschien veranderd het met de beta, maar ik denk het niet.
Ik heb het ook niet over Black ops, want dat is de naam call of duty niet waardig. Ik heb het over MW2, de echte voorganger van MW3.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja sorry ik was vergeten dat bassie hier niet zit, want die maakt meer uren in BF dan jullie allemaal bij elkaar in Black cops.
Aangezien de belangrijke mensen die daar aan werkten weg zijn gepest is dat ook niet echt meer het geval, alhoewel een 1 op 1 kopie natuurlijk ook wel weer zorgt voor een zelfde feel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Black ops, want dat is de naam call of duty niet waardig. Ik heb het over MW2, de echte voorganger van MW3.
Het is vrijwel hetzelfde als MW2 met een soort horde mode als toevoeging en de perks wat gehusselt. Dat kan een nieuw team ook nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aangezien de belangrijke mensen die daar aan werkten weg zijn gepest is dat ook niet echt meer het geval, alhoewel een 1 op 1 kopie natuurlijk ook wel weer zorgt voor een zelfde feel.
Misschien is dat juist wel goed. Krijg je sowieso wat meer variatie. Daarbij ben ik allang blij dat OMA, de overpowerede noobtube en commando en dergelijke eruit zijn gehaald. Want dat waren de echte spelverneukers in MW2.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Aangezien de belangrijke mensen die daar aan werkten weg zijn gepest is dat ook niet echt meer het geval, alhoewel een 1 op 1 kopie natuurlijk ook wel weer zorgt voor een zelfde feel.
Die console troll was ook echt te fucking obviousquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
Teun, beetje met apple gaan trollen bij dat bericht.
Hoe bevalt ie je nu dan? Hij wordt nu helaas wat minder gespeeld door de mensen hier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ja vergeet niet dat ik pas 2maanden geleden begonnen ben met bfbc2 ben nog niet eens lvl 10, dus mij hoef je echt niet mee te rekenen in die stats van je.
Moest wel lachen om je getroll.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, ik ga hem maar niet halen
Grafisch verschil consoleversie Battlefield 3 en Windows-versie
ja zeer vette game, vooral omdat alles kapot kan. Geeft een goeie griddy sfeer. Alleen wel jammer dat zo weinig gedaan wordt. Plus weet niet hoe of wat bij bf3, maar de eningeer moet wel wel gewoon lmg + at wapenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie je nu dan? Hij wordt nu helaas wat minder gespeeld door de mensen hier.
Dat ze nog niet failliet zijn daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat leuk, kom je er vandaag achter dat een redelijk grote klant, stopt met produceren. Dus nog minder werk
iets met strafbaarquote:
Neen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Kutstudent het volgende:
Oh wacht ff, is dat niet mila kunis?
Kak, ik wist waar dit van was. Maar is geen Mila. Die isquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er wie dit is? Ik wil haar hebben.
Zeg het!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kak, ik wist waar dit van was. Maar is geen Mila. Die is
Ben je zwanger?quote:Hele dag in ziekenhuis rond lopen slenteren, bah.
Dat is Kaya Scodelario en ze is legaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet er wie dit is? Ik wil haar hebben.
Of aan Http://www.HELPTAMARAAANEENXBOX.NLquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is Kaya Scodelario
U kunt uw donatie storten op Http://www.HELPHUGOAANEENNIETUITELKAARVALLENDEBROMMERT.tk
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is Kaya Scodelario en ze is legaal.
U kunt uw donatie storten op http://www.HELPHUGOAANEENNIETUITELKAARVALLENDEBROMMERT.tk
Die is al redelijk oud toch?quote:
Jup, dus dan had je een kut game moeten kopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef Rossdale het volgende:
Oh wacht, mensen met MOH kunnen hem al spelen zeker?
Klapt wel hard door je speakers, stond laatst in de kroeg werd ie ook gedraaid, enige wat ik nog hoorde was woemp woemp woempquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die is al redelijk oud toch?
Vind hem helaas teveel in het straatje van JVT vallen en zelfs de klank van fur nadoen.
Die heb ik nog in de kast staan, ff denken wat ik ga spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, dus dan had je een kut game moeten kopen
Dan ben je al te laat...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de kast staan, ff denken wat ik ga spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |