allemaal nietquote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef DragonFodder het volgende:
Saving private ryan
Duel
Munich
Temple of doom
En volgens mij heb ik laatst ook iets gezien over een film van een andere regisseur, op. De making of. Back to the future? Daar was ie producent van.
quote:
quote:
Super 8?quote:Op maandag 26 september 2011 17:58 schreef victorinox het volgende:
Er zijn nog 3 bekende films waarin hij een rolletje heeft gespeeld, waarvan hij er eentje heeft geproduceerd.
quote:
Die andere stem cameo is ook goedgekeurd, moet je super 8 ook goed rekenenquote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Diegene die hij geproduceerd heeft is uit de jaren 80.
Deze film ook:
[ afbeelding ]
Als je ergens een bewijs kan vinden dat hij een stem cameo heeft in Super 8, dan gaat het punt naar DragonFodder.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die andere stem cameo is ook goedgekeurd, moet je super 8 ook goed rekenen
SamuelofSEK +2quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm misschien vergis ik me in de film
Viel er iets te herkennenquote:Op maandag 26 september 2011 18:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Herkennen jullie The Blues Brothers niet eens
quote:Op maandag 26 september 2011 18:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Viel er iets te herkennen![]()
Titel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Diegene die hij geproduceerd heeft is uit de jaren 80.
Deze film ook:
Klinkt als teveel moeitequote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Goed... We doen wel wat anders.
Ik wil dat jullie uit het hoofd zoveel mogelijk posters van Harrison Ford films painten zonder cijfers en letters. Degene met de meeste posters (en ja ze worden fout gerekend als ze niet op de echte posters lijken) krijgt de 2 punten. Jullie hebben tot 21:00.
Het lijkt me sterk dat veel mensen heel veel posters herinneren van zijn films dus je hoeft er heus niet veel te painten.quote:
De film heb ik wel gezien, maar ik heb de titel redelijk letterlijk uitgepaint.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
voor haar prachtige the Kingdom of the Crystal Skull poster. Alleen jammer dat ze een piramide aanzag voor een kasteel en Dr. Jones zijn zweep eigenlijk niet gebruikt in de poster
Ik heb werkelijk waar geen idee welke film die tweede moet zijn
Dat is 'm.quote:
quote:
quote:
Sorry, ik vergeet dat bijna elke keer als ik voor het eerst punten uitdeel in een DP-topic.quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik geef mezelf ook nog een extra punt wegens dubbele punten
hornage +2quote:
Dat is correct, nog 6 films te gaanquote:Op maandag 26 september 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
The Sweetest Thing
Cameron Diaz:
The Mask
Charlie's Angels 1-3
There's something about Mary
Bad Teacher
Selma Blair:
Cruel Intentions
Hellboy 1&2
Christina Applegate:
Je bedoelt denk ik Music And Lyrics, maar nee, The Holiday is wel goed.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
The Holiday en Songs & Lyrics, zat Cameron daar ook in?
quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef picodealion het volgende:
Cameron Diaz:
Head Above Water
Selma Blair:
Storytelling
Flitspaal +2quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Flitspaal het volgende:
shrek 1,2,3,4?
being john malkovich
Geen Susanquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Susan Sarandon? In die musicalfilm van John Turturro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |