Dus eigenlijk gewoon jaloers omdat die bois het slimmer bekijken dan jou. Verwerpelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Hater het volgende:
[..]
Stumpert
Ik werk knoeihard voor mijn centen, en kan er met moeite een huisje voor huren. Ik word echt spuugziek van die gasten die denken een woning te kunnen stelen om er te gaan wonen.
gelukkig ben je zelf niet de slimstequote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon jaloers omdat die bois het slimmer bekijken dan jou. Verwerpelijk.
'Eigenwaarde en fatsoen' maar ondertussen wel zitten zeuren op mensen die gratis ergens zittenquote:Op maandag 26 september 2011 14:16 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
gelukkig ben je zelf niet de slimste
enige verschil is trouwens dat hater nog wel eigenwaarde en fatsoen heeft en niet gaat kraken
In bruikleen nemen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hoe wilde je het dan noemen? Is gewoon pure diefstal. Iets je eigen maken wat niet van jou is, is gewoon strafbaar. En elke persoon met enig verstandelijk vermogen snapt dat ook
mag ik spullen van jou in bruikleen nemen?quote:Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef Piye het volgende:
Mensen die nu nog steeds kraken.
[..]
In bruikleen nemen.
hoezo niet? de sfeer op illegale tekno feesten is echt episch altijdquote:
Laat daar nou in 90% van de gevallen geen sprake van zijn... (de ME is daar meestal ook niet aanwezig om die lui als eerste te vertellen dat ze niet gewenst zijn)quote:Op maandag 26 september 2011 14:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik noem het kraken. Die shit staat daar te verstoffen, wat boeit het als er toch niks mee wordt gedaanZolang ze de boel niet slopen en gewoon oprotten als het pand in gebruik wordt genomen zie ik het probleem niet
Het is gewoon die typisch Nederlandse, verzuurde arbeidersmentaliteit van 'harde werkers'
mja of de alom gerespecteerde regel dat je gewoon van andersmans spullen afblijft?quote:Op maandag 26 september 2011 14:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik noem het kraken. Die shit staat daar te verstoffen, wat boeit het als er toch niks mee wordt gedaanZolang ze de boel niet slopen en gewoon oprotten als het pand in gebruik wordt genomen zie ik het probleem niet
Het is gewoon die typisch Nederlandse, verzuurde arbeidersmentaliteit van 'harde werkers'
Inderdaad het misgunnen van alles wat ze niet kennen en iedereen die niet net zoals zij is. Nederlandse bekrompenheid ten top.quote:Op maandag 26 september 2011 14:24 schreef Nikmans het volgende:
Nou, dat is kut. Maar ik denk dat er genoeg kraakpanden worden ontruimd zonder dat er heisa omheen komt, alleen komt dat natuurlijk niet in het nieuwsquote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Laat daar nou in 90% van de gevallen geen sprake van zijn... (de ME is daar meestal ook niet aanwezig om die lui als eerste te vertellen dat ze niet gewenst zijn)
Maar wat boeit het nou, als niemand er last van heeft? Zolang alles heel blijft en ze gewoon oprotten als het pand wordt gebruikt?quote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mja of de alom gerespecteerde regel dat je gewoon van andersmans spullen afblijft?
Krakers hebben geen poot om op te staan.
utopie. Daarom zijn krakers kut. Je pand gesloopt, de buurt slechter af, win situatie voor werkschuw langharig tuig, de rest, you lose!quote:Op maandag 26 september 2011 14:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wat boeit het nou, als niemand er last van heeft? Zolang alles heel blijft en ze gewoon oprotten als het pand wordt gebruikt?
Ik heb niet zo heel veel waardevolle spullen eigenlijk, maar noem eens iets dat je nodig hebt. Misschien kan ik je wel helpen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mag ik spullen van jou in bruikleen nemen?
Bezit is diefstal van de maatschappij.quote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mja of de alom gerespecteerde regel dat je gewoon van andersmans spullen afblijft?
Krakers hebben geen poot om op te staan.
Noemen ze dat zo tegenwoordig, ik dacht dat deze maatschappij werkte met geld en bezittingen enzo. Dus eigenlijk is werken stelen van de maatschappij? Bedankt voor dit inzicht, ik snap de krakers nu een stuk beter.quote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Bezit is diefstal van de maatschappij.
Ja zo werkt deze maatschappij dus ik had beter kunnen zeggen "bezit is diefstal van de mensheid". Werken voor je geld is geen diefstal nee, dat geld neem je ook maar in bruikleen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig, ik dacht dat deze maatschappij werkte met geld en bezittingen enzo. Dus eigenlijk is werken stelen van de maatschappij? Bedankt voor dit inzicht, ik snap de krakers nu een stuk beter.
quote:
Hij snapt het !quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
hoezo niet? de sfeer op illegale tekno feesten is echt episch altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |