Volgens mij valt dit wel mee. Er is wel een vaste kliek, maar uit eigen ervaring merk ik dat (ook omdat ik zelf ook pas sinds kort weer hier deel neem) je best wel geaccepteerd wordt, zolang je maar een beetje normaal doet, niet?quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiėren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Wees welkom!quote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik post hier nog niet zolang mee.
Maar moet zeggen dat ik niet echt moeite had om zo in dit topic te vallen.
Die aanvallen zijn soms ook terecht en lang niet altijd een aanval.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beste Tijn, ook hier ontstaat een soort van kliek.
Kan me voorstellen dat het voor lurkers moeilijk is om hier binnen te vallen en mee te discussiėren als je ziet hoe hard er soms wordt aangevallen.
Dan ben je zeker teveel gewend aan je eigen humor die veel beter isquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijkerquote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef Crutch het volgende:
Stelletje ontkennerts.![]()
![]()
Al moet ik toegeven dat er sinds de laatste paar delen wel aardig wat nieuwe posters zijn.
dat is omdat je zelf zo grappig bentquote:Op maandag 26 september 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeten lachen om Quintes.
Weer +1 voor heloefquote:Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is omdat je zelf zo grappig bent
Heb even een maandje of twee wat anders gedaan, maar hang hier toch ook al enige tijd rond.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker
Ja zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 13:36 schreef gewoonfaye het volgende:
zijn er hier eigenlijk al successtories geweest?
Zeker, ik geloof ook sterk dat deze reeks wel degelijk zin heeft. Zat mensen die hier net dat duwtje krijgen dat ze nodig hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vooral in het begin.
Er zijn zelfs koppels voortgekomen uit deze reeks.
Op de meest onverwachte plekkenquote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
sommige mensen in deze reeks hebben het ook gewoon niet helemaal door.
Maaarja, waar vind je ware liefde?
Ga ik niet op in, in niet alleen offtopic, maar ik weet zeker dat ik er een paar ga vergeten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk de echte 'oude garde' hier in de reeks? Ik zou natuurlijk alle delen kunnen teruglezen, maar hier vragen is makkelijker
Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
sommige mensen in deze reeks hebben het ook gewoon niet helemaal door.
Maaarja, waar vind je ware liefde?
Ik vond mijn vriendje in de KLBquote:Op maandag 26 september 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de meest onverwachte plekken
Jij moet later echt teksten gaan schrijven voor advertenties.quote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is hij ook. En hij is alles wat je nodig hebt, maar dan gewoon hetero
Vooroordelen kunnen ook positief zijn voor de tegenpartij. Maar het blijven vooroordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Flikker op man met je vooroordelen
Hij is gewoon baas!
Dat jij nou om te huilen bent hoef je niet op anderen af te schuiven, en zeker niet op vooroordelen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de meet en hoe iedereen in het echt is!quote:Op maandag 26 september 2011 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben op de eerste meet geweest, zoveel positieve mensen waarvan je je niet voor kunt stellen dat ze niet in de smaak vallen.
Het komt vaak neer op houding. Hopelijk krijgen ze hier de inzichten die ze nodig hebben om er overheen te komen.
Als hij net zo leuk is als de eerste dan wordt het tofquote:Op maandag 26 september 2011 13:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar de meet en hoe iedereen in het echt is!
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te grootquote:Op maandag 26 september 2011 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij net zo leuk is als de eerste dan wordt het tofGenoeg leuke mensen in elk geval.
Lekker knusquote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te groot
Maar volgens mij moet het wel lukken.
We kunnen altijd nog naar een park oid gaan, toch?quote:Op maandag 26 september 2011 13:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
het wordt wel een beetje krap denk ik qua ruimte, mijn appartement is niet al te groot
Maar volgens mij moet het wel lukken. En we kunnen altijd nog naar buiten gaan
Fok! zit daar vol mee helaas.quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen oplosisngen opdringen. Want als er niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je gebashed. De zg hulpverleners zitten hier dus niet om mensen te helpen maar alleen voor hun eigen ego.
See what I did there?quote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met deze reeks is dat er veel mensen zijn die graag hun eigen oplosisngen ellende opdringen. Want als er niet met die ideeen eens bent dan zit je standaard fout en wordt je gebashed. De zg hulpverleners huilebalken zitten hier dus niet om mensen te helpen maar alleen voor hun eigen ego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |