Ja jonguh jij snapt het niet ik doe mn best het uit te leggen hoorquote:
hoe doe je dat?quote:Op maandag 26 september 2011 14:13 schreef coban het volgende:
Ik wil ook hele mooie broodjes maken. Maar ik ben lui.
VANDAAG GA IK TOSTI MAKEN OP COBAN MANIER.
IK WIST HET, IK HAD GELIJK.quote:Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
Verdomme, filet americain over de datum, nu kan ik dat hemelse broodje niet maken. Dan maar tosti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ja, met zout en peper jeweetz.quote:Op maandag 26 september 2011 14:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ooh ei met filet americano en uitjez?
Als over datum is, dat wil ik niet.quote:Op maandag 26 september 2011 14:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Van filet americain krijg je lintwormen.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IK WIST HET, IK HAD GELIJK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind osseworst lekkerder met peper en zout.quote:Op maandag 26 september 2011 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, met zout en peper jeweetz.
[..]
Als over datum is, dat wil ik niet.
Nog nooit gegeten.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik vind osseworst lekkerder met peper en zout.
ik heb met je te doen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef Dimens het volgende:
Ik bedenk net dat ik helemaal geen zin had in ketchup op mijn tosti, nu is hij niet zo lekker.
doe het onder de kraan afspoelen dat helptquote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef Dimens het volgende:
Ik bedenk net dat ik helemaal geen zin had in ketchup op mijn tosti, nu is hij niet zo lekker.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef Dimens het volgende:
Naar dan heeft ie een natte tosti met de smaak van waterige ketchup..quote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
doe het onder de kraan afspoelen dat helpt
En dan een nat broodje hebben?quote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
doe het onder de kraan afspoelen dat helpt
de meeste mannen houden wel van een nat broodjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op maandag 26 september 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
de meeste mannen houden wel van een nat broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
de meeste mannen houden wel van een nat broodjeNiet met kaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:
net noemde iemand het nog een kaassoufflequote:
Ik vind rosbief of rauw vlees wel lekker klinken.quote:Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
?
[..]
net noemde iemand het nog een kaassouffle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |