Kijk eens aan, helemaal niks mis meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Ik doe leuke dingetjes. Van mijn apparatuur genieten. Mijn passie. Ook muziek luisteren. Ik geniet van het nummer "My Passion" van Akcent. Helemaal gelukkig. Wat muziek al niet kan.
Ik lees wat over de W124 Mercedes. Een oldtimer. prachtig gewoon. Wat een auto je allemaal kan doen
Dat mensen rekening met me kunnen houden en dat mensen begrijpen waar eventueel "vreemd" gedrag vandaan komt. Daarnaast heb ik geen zin om overal omheen te moeten lullen want het grootste gedeelte van mijn leven staat op dit moment in het teken van het leren omgaan met en accepteren van dat ik asperger heb en alle beperkingen die daar voor mij bij komen kijken. Als ik dan niet zou vertellen dat ik asperger heb blijft er voor mij op dit moment bitter weinig over om over te praten wanneer het mijn leven betreft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Als het niet merken kan ik je alvast aanraden je ASS voor je te houden. Ik vertel het ook niet op me werk. Mijn leidinggevende weet het, de functie is iets aangepast maar wat win ik ermee als ik het vertel?
Ik heb ook een glansscherm, best mooi. Maar in de toekomst neem ik ook matscherm. Je kan nooit eens lekker in de zon (buiten) laptoppen... Nu kan dat sowieso niet meer vanwege het weer... Maargoed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Riddler86 het volgende:
Een matscherm is inderdaad erg goed. Mijn vorige laptop had ook een glanzend scherm en dat kan best irritant zijn. Er hoeft maar een heel klein beetje licht op te vallen en je kunt er al last van hebben.
Q.E.D.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef DonJoris het volgende:
Autisme is een zwak excuus voor het zijn van een klootzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al lang de diagnose?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef DonJoris het volgende:
Autisme is een zwak excuus voor het zijn van een klootzak.
Dank je!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, helemaal niks mis mee
Als ik terug ben ik Nederland, ga ik het nummer eens luisteren. Wie weet kun je ooit nog eens een oldtimer kopen.Een goede dagindeling is zoooo belangrijk.
Binnenkort ga ik een laptop met mat scherm kopen![]()
Spiegelscherm is echt klote werken in de zon en mijn MacBook is al onstabiel
Ik kan de tekst nog net lezen. Mijn beoordeling voor deze computer: matig... want toetsenbord en trackpad werken wel uitstekend.
Ze bestaan inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef Vluchtdeur het volgende:
Zo nu en dan komt er een troll voorbij.
Snap niet wat er leuk aan is, maar wie ben ik...quote:
Tja. Ik denk dat iemand zich daar stierlijk verveeld..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Snap niet wat er leuk aan is, maar wie ben ik...
Ik zie de lol er ook niet van in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Snap niet wat er leuk aan is, maar wie ben ik...
Echt een drama, die krengen. Een grote stap achteruit. Dan hebben we het over de resolutie nog niet gehad. Bij Apple is die wel op orde, maar meeste Windows laptops hebben 15,6" 1366x768. Mijn volgende wordt een Sony E-series (15,5" 1920x1080). De 16:9 verhouding is minder geschikt voor normaal gebruik dan de vertrouwde 16:10 verhouding (ook een achteruitgang).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank je!
Echt een mooi nummer Schaal_9, ik denk dat jij dat ook wel vindtStaat vast wel op Youtube
Maaruh, je bent nu in Egypte?
Spiegelschermen is buiten een ramp inderdaad.Ik ben benieuwd wat je volgende computer wordt.
Tja, wie weet ooit zo'n W124. Blijft een mooie en goeie bak.
Wel herkenbaar... ik heb het zelf met computergames, alleen is dat helaas niet zo maatschappelijk relevant dus heb ik er niks aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier meer die bepaalde 'obsessies' in zichzelf herkennen?
Ikzelf wil heel graag 1 bepaalde richting op, wat werk betreft. Deze richting is echter niet tot nauwelijks in te komen en dat is al jarenlang zo... maar toch kan ik het nooit los laten. En eigelijk wil ik het ook niet loslaten. Het is voor mij een echte obsessie, want er gaat geen dag voorbij dat ik eraan denk en dat ik ga zoeken op internet naar mogelijkheden... en dat blijkt elke keer weer tevergeefs en elke keer weer mondt het uit in teleurstellingen waar ik bijna depressief van wordt. Heel jammer en vervelend, want zo kan ik eigelijk ook niet genieten van de dingen die ik wél doe...
Anyone?
Toemaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:29 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Echt een drama, die krengen. Een grote stap achteruit. Dan hebben we het over de resolutie nog niet gehad. Bij Apple is die wel op orde, maar meeste Windows laptops hebben 15,6" 1366x768. Mijn volgende wordt een Sony E-series (15,5" 1920x1080). De 16:9 verhouding is minder geschikt voor normaal gebruik dan de vertrouwde 16:10 verhouding (ook een achteruitgang).
Wie weet, vooruit kijken kan geen kwaad, dromen geven een impuls aan het bestaan!
Games kunnen echt wel maatschappelijk relevant zijn hoor..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar... ik heb het zelf met computergames, alleen is dat helaas niet zo maatschappelijk relevant dus heb ik er niks aan![]()
Heb ik ook hoor! Ben bijna klaar met mn universitaire studie maar er gaat haast geen dag voorbij dat ik denk: had ik maar voor geneeskunde gekozen.....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier meer die bepaalde 'obsessies' in zichzelf herkennen?
Ikzelf wil heel graag 1 bepaalde richting op, wat werk betreft. Deze richting is echter niet tot nauwelijks in te komen en dat is al jarenlang zo... maar toch kan ik het nooit los laten. En eigelijk wil ik het ook niet loslaten. Het is voor mij een echte obsessie, want er gaat geen dag voorbij dat ik eraan denk en dat ik ga zoeken op internet naar mogelijkheden... en dat blijkt elke keer weer tevergeefs en elke keer weer mondt het uit in teleurstellingen waar ik bijna depressief van wordt. Heel jammer en vervelend, want zo kan ik eigelijk ook niet genieten van de dingen die ik wél doe...
Anyone?
Ja, net als Inez Weski!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zag gisteren een mooie, eloquente advocate op TV. Ze heet Dieuwke. Mooie vrouw en praat me toch mooi tijdens het pleiten en zo charmant.
Haar man moet toch wel heel gelukkig met haar zijn.
Zelden zo gezien.
Juristenvrouwen vind ik prachtig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |