Dat is vervelend als zo'n iemand zijn grenzen niet kentquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
Er zit een mede-autist en tevens vriend van me in de klas. We hebben duidelijk een verschillende vorm van autisme en dat botst wel eens.
Zo heeft hij de neiging om veel aan mensen en andere dingen te zitten, dat heb ik totaal niet. Dat is wel eens vervelend.
Meer mensen die dit soort dingen hebben?
Dit dus. En dan is het ongemakkelijk om zo iemand erop te wijzen dat hij over de schreef gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is vervelend als zo'n iemand zijn grenzen niet kent
Dat is ook erg lastigquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. En dan is het ongemakkelijk om zo iemand erop te wijzen dat hij over de schreef gaat.
Dat lijkt mij ook erg vervelend, ik ben niet zo van het aanraken. Ik zou snel boos daarvan worden. Maargoed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
Zo heeft hij de neiging om veel aan mensen en andere dingen te zitten, dat heb ik totaal niet. Dat is wel eens vervelend.
Het aanraken niet, maar wel dat verschillende vormen van autisme kunnen botsen. Bijvoorbeeld met prikkels, dat mijn gesprekspartner veel sneller overprikkeld raakt. Maar wie ben ik... mij zul je weer geen 15 uur lang in een vliegtuig zien, sommigen met Asperger presteren dat welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
Er zit een mede-autist en tevens vriend van me in de klas. We hebben duidelijk een verschillende vorm van autisme en dat botst wel eens.
Meer mensen die dit soort dingen hebben?
Dat is dilemma nummer 1 van mensen met autisme. Hier kun je uren over discussiëren. Maar als je het vertelt grote kans dat je daar later spijt van krijgt. Eerlijkheid wordt wel vaker bestraft. Als ik het allemaal zou uitschrijven zou ik nog tot in de nacht kunnen filosoferen, maar die tijd heb ik nu niet... wat ik je mee wil geven is dat velen met ASS zichzelf helemaal gaan analyseren, en dat ze daar niet altijd beter van worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef ELnacho het volgende:
Moet daarbij zeggen dat mijn autisme relaties wel bemoeilijkt dat komt vooral omdat ik het niet wil vertellen dat ik autist ben... Maarja ik ben iemand die graag de waarheid zegt en 10 van de 10 keer maken ze het uit puur omdat ik het HEB en ze zeggen altijd:
'Ik heb niks gemerkt maar ik ben bang dat ik dr later wel last van ga krijgen'
Mwah ik lig dr niet echt wakker meer van.. t zegt meer over hoe die exen van mij warenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat is dilemma nummer 1 van mensen met autisme. Hier kun je uren over discussiëren. Maar als je het vertelt grote kans dat je daar later spijt van krijgt. Als ik het allemaal zou uitschrijven zou ik nog tot in de nacht kunnen filosoferen, maar die tijd heb ik nu niet... wat ik je mee wil geven is dat velen met ASS zichzelf helemaal gaan analyseren, en dat ze daar niet altijd beter van worden.
Als het niet merken kan ik je alvast aanraden je ASS voor je te houden. Ik vertel het ook niet op me werk. Mijn leidinggevende weet het, de functie is iets aangepast maar wat win ik ermee als ik het vertel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Mwah ik lig dr niet echt wakker meer van.. t zegt meer over hoe die exen van mij waren
Voor mij was het een last van mijn schouders... Vooral omdat haar broer het ook had en zij en hij veel ruzie hadden. Op een gegeven moment moest ik t vertellen want ik dacht er de hele tijd aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Als het niet merken kan ik je alvast aanraden je ASS voor je te houden. Ik vertel het ook niet op me werk. Mijn leidinggevende weet het, de functie is iets aangepast maar wat win ik ermee als ik het vertel?
Nee, als je het niet vertelt en zij er ook niet naar vraagt, dan heb je niet gelogen. Zou je van je diagnose af willen? Ik vraag me af of dat mogelijk is. Het kan best zijn dat je na verloop van tijd beter gaat functioneren, ook sociaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Mwah ik lig dr niet echt wakker meer van.. t zegt meer over hoe die exen van mij waren
En ja als ik niks had gezegd dan hadden we nu nog... Maar dan was de relatie gebaseerd op een leugen, eerlijkheid staat bij mij hoog in een relatie
Hey EchtGaaf! Leuk om weer eens wat van je te horen. Wat een kort weerbericht wel niet kan doenquote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Hey EchtGaaf! Leuk om weer eens wat van je te horen. Wat een kort weerbericht wel niet kan doen
Alles goed, wat doe je zoal in deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |