Miss, hij zit in het tuigje op de fiets! Maar hij klimt er gewoon uit, draakie dat het is.
En negeren, dat doe ik zoveel mogelijk. Maar dan kan ik de hele morgen wel bij school blijven staan.... ik probeer het ook wel zo te benaderen dat er iets leuks tegenover staat (knopje drukken bij het stoplicht bijv) En het lijkt hem allemaal ook niet te boeien...vanmorgen was ik hem aan het verschonen, maar dat wou meneertje niet, dus hij was weer aan het schoppen, uitgelegd dat hij me zeer deed, en als hij nog een keer schopte dat ik hem in zijn bedje zou zetten (we waren op zijn slaapkamer, normaal is de gang de strafplek) huppa, weer een trap! Dus ik heb hem in zijn bed geparkeerd, waar hij heerlijk een half uur heeft lopen spelen.
Gggggrrrrrrooooooommmmmmm.....
Momenteel ben ik erg blij dat hij nog een middagslaapje doet...even geen oorlog.
Ook gewoon om alles he, dan fietst hij heerlijk achter het huis,....duurt maar even en dan wil hij met zijn fiets in huis fietsen. Dat mag dus niet. Joepie!! BOOS!
boodschappen heb ik sinds deze week maar naar een avond verplaatst ipv overdag, want hij klimt ook uit het karretje, of zoals afgelopen keer trekt hij zijn schoenen uit en gooit die door de winkel, en dan lachen he...en de mensen in de winkel lachen er ook om.....dat helpt ook niet echt... Ohw en DJMO, speen heeft Lars niet, wel een tutdoekje (spuugdoekje) maar ik heb liever niet dat hij daar overdag mee rondwandelt. Tis alleen voor in bed.
Ik ben niet bang dat mensen hem een rotkind zouden vinden ofzo, want iedereen vindt hem juist altijd heel grappig en leuk. Hij IS ook heel leuk

, afgezien van zijn buien dan....
Mijn moeder heeft het ook met hem (zij past op Lars op dagen dat ik werk) en zij zei al dat ik het CB maar eens moest bellen voor tips....
De herkenbaarheid hier is fijn, misschien moeten we die driftkoppen eens naast elkaar zetten, dan zien ze ook eens wat ze ons aandoen