Heirlooms kopen. Honor is vet makkelijk te halen, als ik m'n best die heb ik 3keer de cap per dagquote:Op donderdag 29 september 2011 10:18 schreef webbyplus het volgende:
Wat doen jullie met die JPs als je aan de max zit en ze niet meer hoeft te gebruiken voor gear?
12k honor per dag? Je weet dat TB geen 1800 honor meer geeft per attack win he? :p 12k honor lukt niemand met een gemiddelde van 100 honor per game.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heirlooms kopen. Honor is vet makkelijk te halen, als ik m'n best die heb ik 3keer de cap per dag
Ik deed eerst alleen maar PvE, toen besloot ik te PvPen en heb ik in één weekend (Arathi Basin weekendquote:Op donderdag 29 september 2011 11:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
12k honor per dag? Je weet dat TB geen 1800 honor meer geeft per attack win he? :p 12k honor lukt niemand met een gemiddelde van 100 honor per game.
En een "gemiddelde van 100 honor per game" lolwut? make that 300/250quote:Op donderdag 29 september 2011 11:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
12k honor per dag? Je weet dat TB geen 1800 honor meer geeft per attack win he? :p 12k honor lukt niemand met een gemiddelde van 100 honor per game.
Als je wint jaquote:Op donderdag 29 september 2011 11:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En een "gemiddelde van 100 honor per game" lolwut? make that 300/250
Eerlijk gezegd win ik vaker dan dat ik verlies, maar toen was ik nog horde. En heb het gevoel dat Alliance vaker verliest in battlegroundsquote:Op donderdag 29 september 2011 11:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je wint jaIk ga ervanuit dat je zo nu en dan ook eens verliest
Wacht maar tot wij 85 zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 11:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, op auchindoun is het vaak Alliance die verliest. Er zijn van die weekends dat alliance het goed doet en alles wint. Maar dat is dan ook heel gauw weer over.
DK is echt gruwelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 11:56 schreef Altron het volgende:
Season 11 armor setjes :
http://www.mmo-champion.c(...)Dungeon-Loot-Preview
Nou maakt het wel veel uit wat voor race je bent..quote:Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Warrior is echt lelijk
Elk ras lijkt daarmee een tauren
Paladin danquote:Op donderdag 29 september 2011 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Warrior is echt lelijk
Elk ras lijkt daarmee een tauren
Iedereen vindt de Pala set mooi. Ik snap het niet. Ziet er toch niet uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Paladin dan. Helft van de dingen uit die set zijn "afgebroken".
Loop je daar met je aftandse gearset rond.
En dan dropt vandaag de daggerquote:
Why?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Naar Horde transferren op mijn Rogue is zeer verleidelijk.
Gewoon inloggen en die installer downloaden.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef Karasta het volgende:
Vandaag Wow weer even instaleren! Wat is het snelste manier gewoon alles van Blizzard website downloadwn ? Heb geen disks namelijk.
Omdat alliance gewoon om te huilen is in pvp. Er zijn geen woorden voor hoe slecht ze zijn.quote:
Ik wil best een horde levelenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Gewoon inloggen en die installer downloaden.
[..]
Omdat alliance gewoon om te huilen is in pvp. Er zijn geen woorden voor hoe slecht ze zijn.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:15 schreef kovenant het volgende:
zit te dubben om wow weer te installen ja of nee
en wat dan te gaan doen
mn lvl 80 pala te gaan doen
mn lvl 85 pala te gaan doen
mn lvl 60 pala te gaan doen
of verder gaan op mn lvl 13 of lvl 30 pala
heb ook n warr maar is niet zo leuk
even als drood
wat ?quote:
Prima dat je paladin tof vindt maar waarom 5 paladins makenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef kovenant het volgende:
[..]
wat ?
ik ben gewoon pala fan
doe al vanaf einde beta's pala spelen en eigenlijk weinig anders , hoop getest maar steeds terug naar pala .( tot half jaartje terug dan toen wel gestopt )
Je kunt toch maar 10 op 1 realm maken?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Reuzelbek het volgende:
Onze guildleader heeft 15 lvl 85's zo blijkt O_O
Ja, dus?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je kunt toch maar 10 op 1 realm maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |