Zal die BF3 draaienquote:Op woensdag 28 september 2011 14:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha nice. Ik was van plan deze week een GTX590 te kopen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vandaag heb ik voor de lol op mijn rogue die boss gedowned. Meteen Kodo in de Keg!![]()
![]()
Ye, I know. Ik zei dus helemaal onder water in Vashj'ir. Op zoveel "kilometers" diepte. Daar kon je eerst toch alleen op dat zeepaard?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Zwemmen op mounts kan al sinds eh, ergens voor WotLK ofzo.
Nee hoor, als je op de grond stond was een normale mount ook mogelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ye, I know. Ik zei dus helemaal onder water in Vashj'ir. Op zoveel "kilometers" diepte. Daar kon je eerst toch alleen op dat zeepaard?
Hoe adem jij daar op die diepte?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Bienelientjee het volgende:
W . T . H . !
Sinds wanneer kan je op een regular mount in Vashj'ir rondzwemmen?
Wat een achterlijk gezicht. Ziet er toch niet logisch uit om op een paard of raptor, diep down under water, rond te zwemmen? En hoe ademen ze daar!?!
![]()
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij kregen een speciale breathbuff tijdens de quests![]()
Het was inderdaad sarcasmequote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je gaat er nog serieus op in ook![]()
Ah ja daar moet ik nog maar 4 tokens voorquote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef Stommie het volgende:
kreeg de kodo vandaag en heb die TB grond mount gescoord, lijkt best vet op me shadowpriest!
Blizzard EU heeft het gewoon nog niet aangezetquote:Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef Friday12 het volgende:
Elke ptr weer hetzelfde![]()
Mensen die meteen al die characters tranferen zodat andere mensen er zelfs niet 1 kunnen transferen.
Als je van plan bent om op de PTR te gaan spelen zou ik dit al wel vast doen voordat ze het fixenquote:For some reason, Blizz have decided only to open up the PTR to the Us at the moment, however this little trick will allow you to get onto the PTR now using your EU account albeit with a premade character. Good if you can wait to test out the new 5 mans and other features.
under > YOUR GAME ACCOUNTS
1) click Buy Digital Games LINK (don't worry no money is going to be used)
2) in the top right click Game Region and change it to North America.
3) Go back to to YOUR GAME ACCOUNTS
4) Under all your accounts you should now have add WoW starter World of Warcraft®
Americas & Oceania (US)
5) Go to http://www.worldofwarcraft.com/charcopy/character-copy.html
5.A) if it says "There are no World of Warcraft Game Licenses attached to this Battle.Net Account" then you did not add the usa starter accont so try reading 1-5 agean.
6) Copy a Premade Character
7) Pick a Character
pick the EU realm on the list brill (eu)
9) have fun with your 378 geared Characters!
Voilla, log into PTR
you may have to go back into Game Region and swap back to EU in order to transfer your character when it does become available for EU
lol gues what dropt die Kodo net xD.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah ja daar moet ik nog maar 4 tokens voor! brb ff halen
Met een baby altje wel. In de Fok Knokploeg!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Zit jij ook op Auchindoun Bienelientjee?
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol gues what dropt die Kodo net xD.
Ah bedankt kon die region change niet zo snel vindenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Blizzard EU heeft het gewoon nog niet aangezet![]()
Het is op te lossen door dit hier uit te voeren:
(Gevonden op internet en ik gebruik het zelf ook)
[..]
Als je van plan bent om op de PTR te gaan spelen zou ik dit al wel vast doen voordat ze het fixen
Tier 7.5 is gwn Tier 3 maar dan lelijker. Beste warrior set is imo Tier 5quote:Op donderdag 29 september 2011 01:02 schreef hans1988 het volgende:
verdomme -.-, heb ik een leuk setje gevonden om te verzamelen in 4.3 voor transmorg. Tier 7.5 voor warriors, blijken de helm en shouders zwart te zijn...wat ik wilde, en de rest blauwig -.-
Eens. En de level 60 tier 3.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tier 7.5 is gwn Tier 3 maar dan lelijker. Beste warrior set is imo Tier 5. Al zijn T6 shoulders ook vet.
Zekrs, had ze op mijn oude accquote:Op donderdag 29 september 2011 01:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Eens. En de level 60 tier 3.
Omdat het juist zo dichtbij t3 kwam wou ik em eigenlijk hebben, omdat t3 gewoon de beste warrior set ooit wasquote:Op donderdag 29 september 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tier 7.5 is gwn Tier 3 maar dan lelijker. Beste warrior set is imo Tier 5. Al zijn T6 shoulders ook vet.
Zeker, alleen ze hebben het verneukt op een 1 of andere manier met t7quote:Op donderdag 29 september 2011 01:06 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Omdat het juist zo dichtbij t3 kwam wou ik em eigenlijk hebben, omdat t3 gewoon de beste warrior set ooit was
Welke axe en Mace heb je?quote:Op donderdag 29 september 2011 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeker, alleen ze hebben het verneukt op een 1 of andere manier met t7Achja, ik heb mijn full t5 set met als het nodig is t6 shoulders . Nu nog Cataclysm edge en ik ben klaar. Heb mn axe model al en mijn mace model ook.
Mace: Sulfuras.quote:
Helaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mace: Sulfuras.
Sword: Zoid's Firelit sword, Cataclysm edge(moet ik nog krijgen) en vanilla ashkandi
Axe: Shadow's edge, Gladiator axe en Soul cleaver.
Legendaries kan je niet gebruikenquote:Op donderdag 29 september 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mace: Sulfuras.
Sword: Zoid's Firelit sword, Cataclysm edge(moet ik nog krijgen) en vanilla ashkandi
Axe: Shadow's edge, Gladiator axe en Soul cleaver.
Oh, dan moet Sulfuras van Firelands maar ff droppenquote:Op donderdag 29 september 2011 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Legendaries kan je niet gebruiken
Rogues kunnen dus niet vliegen..?quote:Op donderdag 29 september 2011 01:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
"These powers include a stacking increase to Agility which builds until dark wings unfurl from the rogue’s back, removing the combo point cost and increasing damage of finishing moves for a short time." - Legendary daggers.
Yep hij is inderdaad nog lastig.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:59 schreef Smoofie het volgende:
Kut zooi man, 6/7 HC, zelfs met de Nerf is raggy HC fucking lastigVooral met de nubs in mijn guild
. Dat is het nadeel van 25 man, meer mensen die nub zijn in een Causal guild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |