Die maken ze toch op een gasbarbecue ?quote:Op maandag 26 september 2011 08:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De 1940-1945 burger is lekkerder, maar daar wordt ik wel winderig van.
Whoppers zijn goed.. Voor de rest vind ik 't allemaal maar zo-zo bij BK, en Mc burgers zijn gewoon vies idd..quote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso zijn hamburgers FUCKING kansloos bij McDonalds en Burger King. Als je dat lekker vindt, heb ik medelijden met wat je normaal gesproken eet, schijnbaar is dat dan je referentie materiaal.
"Kijk jongens, ik heb verfijnde smaakpapillen. Alles wat jullie eten is bagger, alles wat ik met mijn zelfgemaakte sesamoliedressing en sinaasappelschilletjessaus bedek, is verrukkelijk".quote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso zijn hamburgers FUCKING kansloos bij McDonalds en Burger King. Als je dat lekker vindt, heb ik medelijden met wat je normaal gesproken eet, schijnbaar is dat dan je referentie materiaal.
Zelfs die diepvriesdingen zijn lekkerder dan die van de Mac.quote:Op maandag 26 september 2011 08:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
Eeehmm.. je kan ALLE burgers van de Mac zelf maken.
En tenzij je een complete randdebiel in de keuken bent (of van die low-budget burgers uit de diepvries koopt) zal ie dan nog aanzienlijk beter smaken ook
Ik hoor hier een verzoek om een Fok! hamburgermeet te houden begrijp ikquote:Op maandag 26 september 2011 09:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
"Kijk jongens, ik heb verfijnde smaakpapillen. Alles wat jullie eten is bagger, alles wat ik met mijn zelfgemaakte sesamoliedressing en sinaasappelschilletjessaus bedek, is verrukkelijk".
quote:Op maandag 26 september 2011 07:54 schreef JaimyLee het volgende:
1955 burger
burger king
Big Tasty
www.bigtastymoetterug.nl
Fuck man, nou wil ik er weer één!quote:Op maandag 26 september 2011 10:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb er laatst ook 1 geprobeerd, en dat was gelijk de laatste.
Het vet droop er serieus gewoon uit, het broodje was zelfs bovenop vettig.
quote:Op maandag 26 september 2011 03:01 schreef MonteCristo het volgende:
Je moet ook helemaal geen hamburgers eten
En van pepernoten krijg je kanker.quote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Zandman030 het volgende:
Ja en je moet ook niet roken, en wist je dat als je een magnum eet, je eigenlijk een staaf boter naar binnen werkt? Nee? Oke, dan weet je het nu!
Ja, en van zonlicht ook. We kunnen beter alleen maar binnen blijven. Ohnee!!!! fijnstof kan lijden tot longemfyseem?quote:Op maandag 26 september 2011 11:12 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
En van pepernoten krijg je kanker.
Amerika.quote:Op maandag 26 september 2011 03:02 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Vergeet The Heart Attack Grill niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |