Vergeet The Heart Attack Grill niet!quote:Op maandag 26 september 2011 03:01 schreef MonteCristo het volgende:
Je moet ook helemaal geen hamburgers bij de Mac eten.
Hamburgers bij de Burger King zijn de shit!
Vorig jaar in Den Haag/Scheveningen... ik zo een Long-chicken bestellen bij de Burger-King. Gort en gort droog! Niet wat ik gewend was, want de long-chicken was meestal wel yummy. Zelfs de bechemel saus hielp ditmaal niet. daarna nooit meer teruggegaan.quote:Op maandag 26 september 2011 03:01 schreef MonteCristo het volgende:
Je moet ook helemaal geen hamburgers bij de Mac eten.
Hamburgers bij de Burger King zijn de shit!
Ook echt altijd lekker eten bij BK en dan één keer iets fout en meteen niet meer gaanquote:Op maandag 26 september 2011 03:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vorig jaar in Den Haag/Scheveningen... ik zo een Long-chicken bestellen bij de Burger-King. Gort en gort droog! Niet wat ik gewend was, want de long-chicken was meestal wel yummy. Zelfs de bechemel saus hielp ditmaal niet. daarna nooit meer teruggegaan.
Je hebt zojuist de natte droom van 75% van de Texanen gepost.quote:Op maandag 26 september 2011 03:18 schreef Wapperbaard het volgende:
Een tweede kans geven bij een McDonnalds straffen ze sowieso af.
Ik heb eens een big tasty gehaald en dat ding dreef in een bijna twee vingers dikke laag saus.
Ze ruilden dat gedrocht zonder problemen om dus no hard feelings want het zal wel nieuw personeel zijn geweest.
De tweede keer bij een ander filiaal zo mogelijk NOG meer saus en geen sla in die oceaan van aorta dichtslibbende drek.
Ik maakte het doosje van de big tasty pas open nadat ik rustig de patat op had gegeten en tegen die tijd was het karton gaan verteren en uit elkaar vallen.
Het geheel leek net zo een bladerdeeg ragout bakje maar dan rood met een McDonnalds logo er op.
Nooit meer.
Met wat slechte gramatikaas.quote:Op maandag 26 september 2011 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
B . . . . . . . . . - . . . . . . bakje
-----
Het leek inderdaad alsof 75% van de Texanen een natte droom in dat ding hadden gehad.quote:Op maandag 26 september 2011 03:39 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de natte droom van 75% van de Texanen gepost.
Ik hoop dat je er voorzichtig mee bent geweest, want stel je voor dat er hier ook schele, megalomane zwakzinnigen worden geboren.quote:Op maandag 26 september 2011 03:44 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Het leek inderdaad alsof 75% van de Texanen een natte droom in dat dingen hadden gehad.
I lol'dquote:Op maandag 26 september 2011 03:50 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er voorzichtig mee bent geweest, want stel je voor dat er hier ook schele, megalomane zwakzinnigen worden geboren.
en natuurlijk de Flamethrower!quote:Op maandag 26 september 2011 03:02 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Vergeet The Heart Attack Grill niet!
QFT.quote:Op maandag 26 september 2011 07:54 schreef JaimyLee het volgende:
1955 burger
burger king
Big Tasty
www.bigtastymoetterug.nl
Ik vind dat de hamburgers bij de Mcdonalds de laatste jaren echt vooruit zijn gegaan. Ze smaken niet meer zo slap en zijn veel meer in balans. Ojah en ze blijven fucking lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso zijn hamburgers FUCKING kansloos bij McDonalds en Burger King. Als je dat lekker vindt, heb ik medelijden met wat je normaal gesproken eet, schijnbaar is dat dan je referentie materiaal.
Precies!quote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso zijn hamburgers FUCKING kansloos bij McDonalds en Burger King. Als je dat lekker vindt, heb ik medelijden met wat je normaal gesproken eet, schijnbaar is dat dan je referentie materiaal.
quote:Op maandag 26 september 2011 08:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind dat de hamburgers bij de Mcdonalds de laatste jaren echt vooruit zijn gegaan. Ze smaken niet meer zo slap en zijn veel meer in balans. Ojah en ze blijven fucking lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |